Фарове (6n) - много изписано по темата, но...

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
zikko
Мнения: 55
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 1:49
Автомобил:
Двигател:

Фарове (6n) - много изписано по темата, но...

Мнениеот zikko » Вто 08 сеп 2009 18:00


Поздрави! Смея да твърдя, че прегледах повечето теми от този сорт и не открих нещата, които ме интересуват. Ако все пак съм в грешка - нека темата да бъде изтрита. Става въпрос за така известните ANGEL EYES. Започна търсене в немския ebay на гореспоменатите фарове. Харесах си 3-4 вида и започнахме кореспонденция с хората, които ги предлагаха. Какво се оказа обаче, продуктите към, които се бях насочил се оказаха тайландски. Нещо повече всичките бяха с пластмаса, а не стъкло, като никой не дава инфо каква марка са фаровете. Единствено за тези http://cgi.ebay.de/Polo-6N-94-99-Schein ... mZ29034719
5690QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item439a0a9d2a&_trksid=p3286.c0.m14
се оказа, че марката е тази http://www.junyan.com.tw/products.asp?P ... Volkswagen. Това за мен в случая обаче не е толкова важно. Реших да се обърна към БГ пазара и какво установих. Харесах си фарове също "очи" от известен tuning - магазин, като хората ме убеждаваха, че продават само hella. Какво стана обаче - за комплект фарове, който е към 600 лева, покритието (ако може така да го нарека) отново е пластмаса. Цялата истерия идва от това, че поради физически причини се налага да сложа ксенон. Та сигурен съм, че има колеги, които пазаруват от немския ebay. Предполагам, че вашите фарове също са пластмаси - имахте ли проблем с ксенон, който да е работил поне 2-3 години на тези фарове? Изобщо задължително ли е покритието да е стъкло? , поне оригиналните ми hella 100% са стъкло. Дали тези фарове ще ми свършат работа, всъщност дали има значение от това каква е пластмасата, защото четох една тема за колега който си е купил турски и тя се е скапала. Има ли колега във форума който да си е купил "очи" със стъкло и от къде? Защо фарове на inpro, fk и т.н., също са пластмаси - или както се казва техните ментета са по-добри? Изобщо има ли ментета, на които мога да се доверя - с опцията ксенон? Дали да не се пренасоча само към кристални фарове? Виждам, че има такива с лупи, които доста ми допадат, но как да съм сигурен, че и те няма да се скапят?




Потребителски аватар
Bobi_S13
Der Polizist
Мнения: 6844
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София(Обеля)

Re: Фарове (6n) - много изписано по темата, но...

Мнениеот Bobi_S13 » Вто 08 сеп 2009 19:57


аз съм с ФК стъклени купени от България преди година и половина ги взех, ксенон не съм слагал но той не нагрява като халогенна крушка което автоматично означава че няма проблеми поне според мен дори и да е пластмасов


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: Фарове (6n) - много изписано по темата, но...

Мнениеот doc_j » Вто 08 сеп 2009 21:15


Станчо е с ксенон и "Ейнджъл Айс" от гьотере време и доколкото знам няма никакви проблеми. Давай смело!


Потребителски аватар
zikko
Мнения: 55
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 1:49
Автомобил:
Двигател:

Re: Фарове (6n) - много изписано по темата, но...

Мнениеот zikko » Сря 09 сеп 2009 17:24


Колеги, толкова ли няма във форума коли с пластмаси и ксенон? А иначе тия фарове нещо ги махнаха от ebay-а та ето ги тук:
http://www.junyan.com.tw/products-detai ... Volkswagen
Но нещо взех да се отказвам май. Колегата ме нави за fk, но в ebay-а е зле работата. Важното, което установих е, че FK=DEPO. В БГ не ми се дават 600 кинта за HELLA с пластмаса така, че очаквам предложения. И да питам мисля, че в една тема го прочетох, но не можах да я намеря. Аз нямам реглаж отвътре за фаровете и тъй като на повечето пише - UND ELEKTRISCHER LWR се чудя дали ще имам проблем. Поне в темата, която четох един колега каза, че няма значение, важното е фаровете да пасват, а другото с повече фантазия става. И последно пластмаса или стъкло за ксенон?


Потребителски аватар
Волен
Мнения: 808
Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 17:37
Автомобил: 1996 Polo 6N
Двигател: 1H
Местоположение: Варна...морето

Re: Фарове (6n) - много изписано по темата, но...

Мнениеот Волен » Сря 09 сеп 2009 21:01


Лично аз колега не съм срещал афтърмаркет фарове за поло със стъкло. Но е факт и че ксенона по никакъв начин не може да навреди на пластмасов фар. Ако ще пазаруваш горепосочените фарове (като моите предишни) и искаш ксенон на къси и на дълги трябва да наредиш два комплекта, тъй като са двусекционни(мисля бяха Н1 къси и Н7 дълги). Ако фара е едносекционен (както оригиналния) слагаш само Н4 (обикновен или БИ).
Тъй като продавам моите настоящи, ако имаш интерес пиши на лично да не цапаме темата. Изглеждат така и се едносекционни:
Изображение


Потребителски аватар
zikko
Мнения: 55
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 1:49
Автомобил:
Двигател:

Re: Фарове (6n) - много изписано по темата, но...

Мнениеот zikko » Чет 18 ное 2010 3:34


Така, искам само да уточня, че ще пиша това, което съм видял с очите си и съм разбрал! Фарове си купих началото на април - от немския ebay, DEPO със стъкло. Веднага сложих и ксенон на късите, няма да казвам от къде, а на дългите съм с осрам! Първо - трябваше малко да се клъцне тук-там, защото не влизаха. Разбрах, че е имало момчета, които са се отказвали и са ги връщали, но аз не, за което и не съжалявам! Твърдо "ЗА" лупа и ксенон! Няма нищо общо с оригиналния фар! Стъклото е дебело, от което съм много доволен. Крушките на "очите" могат да се сменят, защото разбрах, че има и такива, които не могат! Възможно е регулиране на фара, както ръчно, така и чрез ел. моторче, но на мен не ми трябва. Нарочно лятото карах само на очи за да видя нагряването... Е, радвам се, че избрах стъклото. Фара става непоносимо горещ, а доколкото знам пластмасата пожълтява след време при такива условия, въпреки че не съм се уверявал лично! Залепването е добро, въпреки че ако си много взискателен по ръбовете си личи лепилото (силикона)! Засега рефлекторите са ok... Възникна обаче един проблем, който не смятам много да разисквам, защото и след 5 дена пак ще е все същото. И двата фара се запотяват - интересното е, че това става при различни условия - един път в адска жега, един път в студ! Свалях ги, лепих ги със силикон, затворих отворите, които бяха пробити за да влязат кабелите и това продължава. Точно в долните ъгли и на двата фара откъм решетката. Лошото е, че веднага сложих ксенон и не можах да преценя дали след неговото поставяне се появи проблема или преди това. Но ще го отстраня, докато не е станало късно. Друго не чак толкова важно - и тук в бг. съм чувал същите мнения, а именно, че DEPO = FK! Когато си писах с шваба го питах специално за FK... и то на няколко пъти. Отговора беше един - FK не можем да ти предложим по простата причина, че е едно и също! Просто FK е онлайн магазин, който допълнително слага своето лого и ако искаш можеш да поръчаш директно от тях! А аз тук на приятел съм виждал как на стъклото му пише FK, но не и DEPO! Загадката продължава... :) Фаровете ми излязоха със 100-ина лева отдолу от тук, но това е, защото не съм плащал за пратката! И честно казано ако не беше така щях да си взема от тук, защото знам, че има коректни колеги от форума, които предлагат FK и най - малкото няма да има фалове...Това е общо взето, дано съм помогнал на някой, който е пред дилемата фарове! Ако нещо се сетя допълнително ще пиша, ако има интерес! Накрая като оценка за фаровете бих дал - 5/6, а за ксенона - 5.5/6! Извод: сносни ментета... :D


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: Фарове (6n) - много изписано по темата, но...

Мнениеот Koksan » Чет 18 ное 2010 9:42


Не ти се разбира много написаното, но:

Потят, се, защото не могат да Дишат! Явно си ги затворил херметично!
Ксенона - никой не е казал че крушката ще е студена! Има загряване определено, но е доста по-малко отколкото при халогенна крушка! Допълнително .... при плътно запечатване на фара ... се получава по-голямо загряване, а ти май това си направил!
При наличие на оригинален ксенон на 99% от новите коли и дори Поло 6N2 GTI от 2000г и Golf 4 от 97г. с пластмасови фарове ... не виждам проблема! :)


Потребителски аватар
hooligans
Модератор
Модератор
Мнения: 18738
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
Двигател: 1.6 AEE
Местоположение: София

Re: Фарове (6n) - много изписано по темата, но...

Мнениеот hooligans » Чет 18 ное 2010 10:31


Koksan написа:Не ти се разбира много написаното, но:

Потят, се, защото не могат да Дишат! Явно си ги затворил херметично!


сигурен ли си в това твърдение?


Потребителски аватар
zikko
Мнения: 55
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 1:49
Автомобил:
Двигател:

Re: Фарове (6n) - много изписано по темата, но...

Мнениеот zikko » Чет 18 ное 2010 14:51


Мда, знаех си, че темата ще се извърти за това изпотяване! Колеги, аз щом съм го написал имам някакви наблюдения. Да не говорим, че изчетох може би над 30 теми от форуми на бмв, форд и т.н. и т.н. Смятам за последен път да пиша, защото не това е целта на темата! Пробвах, каквото се сетите - с отворени капачки, със затворени... Обдухвах и след това залепих абсолютно всички отвори и т.н. и т.н. Да не говорим, че имаше доста обширна тема във форума на бмв и там колегата пишеше, че е отлепял и залепял 2-ва пъти стъклото и отново се потят! Толкова по това изпотяване, в крайна сметка ако не се оправи няма да си скъсам нервите за дадена сума пари! Колега от Плевен, не знам, какво не ми се разбира? Смятам, че пиша сравнително грамотно. И все пак - исках да си купя фарове с лупи и стъкло! Е, купих ги, покарах с тях и изразявам мнението си относно въпроси, които мен лично са ме касаели, като вярвам, че това всичко съм го описал по - горе.


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: Фарове (6n) - много изписано по темата, но...

Мнениеот Koksan » Чет 18 ное 2010 15:15


hooligans написа:
Koksan написа:Не ти се разбира много написаното, но:

Потят, се, защото не могат да Дишат! Явно си ги затворил херметично!


сигурен ли си в това твърдение?


Изпотяването се обяснява с факта, че топлият въздух е в състояние да поеме много повече влага от студения въздух. При срещата на топлия въздух с някаква по-хладна повърхност, въздухът се охлажда и онова количество влага, което не може да бъде погълнато при тази по-ниска температура, се отлага във вид на конденз.
Това явление се наблюдава най-вече, когато се съчетаят висока влажност във фара и ниски външни температури.
Основен начин за предпазване е горе долу поддържане на еднаква влажност вътре и вънка, те .. дишането на фара и правилния топло-обмен м/у него и околната среда! Защо има отвори дори на най малките мигачи и т.н.???

Ако иска, колегата да пробва първоначално да хвърли по 1-2 пакетчета Силика гел във фара! (от тези малките пакетчета, които ги има по кутиите за обувки и дрехи) и с една хубаво проветряване си мисля че ще се получи работата!

Другият вариант е ... Много много яко нагряване отпред .. след това отваряш фара .. продължаваш да го грееш за да изсъхне въздуха много вътре и тогава го затваряш! Както е херметично затворен в твоя случай може и да с е оправят нещата!

а относно БМВ-тата .. не знам коя тема си чел, ама на повече БМВта фарове се разглобяват и не се налага отлепване въобще! Стъклото там е залепено за една пластмасова гривна със щипки и тази гривна контактува с гривната на фара като м/у тях има гумено уплътнение!

Успех!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта