полото си сменя оборотите само
-
tsetsi_ivanov
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пет 08 окт 2010 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
полото си сменя оборотите само
Здравейте, от известно време полото ми както си работи започва да си мени оборотите само, като ги качва и сваля доста продалжително време. След като го изфорсирам се оправя. Имам самнение за дроселната клапа, но несам сигурен. Ако някои може да помогне сьс сьвет, му благодаря.
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: полото си сменя оборотите само
уцелил си! 

-
keymaker
- Мнения: 822
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
- Автомобил: Passat+T4
- Двигател: ABS+AAB
- Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин
Re: полото си сменя оборотите само
Koksan написа:уцелил си!
Ама със всичка сила, на тез каляски това им е слабо място.
-
tsetsi_ivanov
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пет 08 окт 2010 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: полото си сменя оборотите само
колеги, много сам ви благодарен 

-
tsetsi_ivanov
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пет 08 окт 2010 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: полото си сменя оборотите само
указва се че не клапата, а е потенциометър на педала на гаста, който се намира на моноинжекцията. Въпроса е дали мойе да се смени само той или се сменя цялата моноинжекция
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: полото си сменя оборотите само
Модел,година,код на двигател?
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: полото си сменя оборотите само
tsetsi_ivanov написа:указва се че не клапата, а е потенциометър на педала на гаста, който се намира на моноинжекцията. Въпроса е дали мойе да се смени само той или се сменя цялата моноинжекция
Потенциометър, който се намира там няма! Единствения е на педала на газта! Там е Електромотор! Ако си поло, за което предполага ми е чудно каква е тая моноинжекция!
Re: полото си сменя оборотите само
Колега един малък съвет, изхвърли си ижекция заедно с карбуратора на боклука слагаш си нов карб. и ще разбереш че караш съвсем ново нещо!!!
Процедурата ти струва 150лв. максимално, общо монтажа със карбуратор втора ръка.
Просто заводските карбуратори са много зле на полотата, нещо не ме радват мене.
Процедурата ти струва 150лв. максимално, общо монтажа със карбуратор втора ръка.
Просто заводските карбуратори са много зле на полотата, нещо не ме радват мене.
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: полото си сменя оборотите само
jazzlay написа:Колега един малък съвет, изхвърли си ижекция заедно с карбуратора на боклука слагаш си нов карб. и ще разбереш че караш съвсем ново нещо!!!
Процедурата ти струва 150лв. максимално, общо монтажа със карбуратор втора ръка.
Просто заводските карбуратори са много зле на полотата, нещо не ме радват мене.
Ти си директно за Бисерите бе човек!?!
Ти знаеш ли изобщо какво е инжекцион, какво е карбуратор???!!!
Тука се напълни със ЕБ$$$ ТИ съветниците!!!!
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: полото си сменя оборотите само
Стреляте на посоки ,докато колегата не каже
Примерно за многоточковият инжекцион дроселната клапа,тпс датчика (потенциометъра) и моторчето за празен ход са в един корпус и трябва ли да се смени нещо от трите ,се сменя цялата дроселна клапа ,но ако става въпрос за моноинжекцион принципно тия три чарка са си съвсем отделни и лесно се сменят,а точно тоя тпс датчик си е направо без пари ,хванат е за дросела и се върти с него.Като застанеш пред колата се намира отдясно, долу на дросела с 3-4 кабела му е буксата сменяш го и това е цялата философия
обикновенно изглежда така

може пък да става въпрос за двигател 3F който не е моно ,а е "пълен" инжекцион и е с отделен ТПС - тогава кой карбуратор точно да му се смени?
пример
viewtopic.php?f=7&t=74750&start=0
Anbuch написа:Модел,година,код на двигател?
Примерно за многоточковият инжекцион дроселната клапа,тпс датчика (потенциометъра) и моторчето за празен ход са в един корпус и трябва ли да се смени нещо от трите ,се сменя цялата дроселна клапа ,но ако става въпрос за моноинжекцион принципно тия три чарка са си съвсем отделни и лесно се сменят,а точно тоя тпс датчик си е направо без пари ,хванат е за дросела и се върти с него.Като застанеш пред колата се намира отдясно, долу на дросела с 3-4 кабела му е буксата сменяш го и това е цялата философия
обикновенно изглежда така

може пък да става въпрос за двигател 3F който не е моно ,а е "пълен" инжекцион и е с отделен ТПС - тогава кой карбуратор точно да му се смени?
пример
viewtopic.php?f=7&t=74750&start=0
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: stoqnSDP и 53 госта