двигатели 1043 и 990
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 06 дек 2010 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Shumen
двигатели 1043 и 990
става ли двигател 990сс пълна инжекция на мястото на 1043сс моно
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Нед 12 дек 2010 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: nova zagora
Re: двигатели 1043 и 990
би трябвало
няма голяма разлика в кубиците ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: двигатели 1043 и 990
За поло коя година става въпрос? Ако става въпрос за поло след 95 година:
Всичко може да стане даже vr6 може да сложиш ,ама зависи от парите най-вече
Като се има в предвид ,че 1043сс има по-голям ресурс и от 0-60 км бие 999 кубиковия двигател макар и да е със съвсем малко по-зле от 0-100 ,по добър е 1043сс. Имай в предвид ,че казаното от мен важи ако нещата са стокови ,1043сс е моноинжекцион ,а 999 е многоточкова инжекция.
........... ,абе тръгнах да пиша дълги обяснения ,ама няма смисъл...........
1.3 двигател с код АDX си сложи или ако ненамерш ,тогава 1043сс ,но от същия модел поло да е
999 кубика го забрави ,за да извадиш истинската му "мощ" ще трябва да го вземеш оборудван и ще трябва да сменяш бензинова помпа ,компютъра,ламбдасондата и куп други неща........доста ще се оскъпи работата ,пък и преправяне на колекторите може да иска......
Всичко може да стане даже vr6 може да сложиш ,ама зависи от парите най-вече
Като се има в предвид ,че 1043сс има по-голям ресурс и от 0-60 км бие 999 кубиковия двигател макар и да е със съвсем малко по-зле от 0-100 ,по добър е 1043сс. Имай в предвид ,че казаното от мен важи ако нещата са стокови ,1043сс е моноинжекцион ,а 999 е многоточкова инжекция.
........... ,абе тръгнах да пиша дълги обяснения ,ама няма смисъл...........
1.3 двигател с код АDX си сложи или ако ненамерш ,тогава 1043сс ,но от същия модел поло да е
999 кубика го забрави ,за да извадиш истинската му "мощ" ще трябва да го вземеш оборудван и ще трябва да сменяш бензинова помпа ,компютъра,ламбдасондата и куп други неща........доста ще се оскъпи работата ,пък и преправяне на колекторите може да иска......
Re: двигатели 1043 и 990
колегата искаше да вземе моя двигател които е аер и направо му казах че е по добре да си търси 1.4 моно нему знам кода или 1.3 пак моно не че неискам да си продам двигатела но мисля че няма да му хареса резултата затова го посаветвах за по голям друго си е колега като има кубици колата
![beer :beer](./images/smilies/beer.gif)
![mhihi mhihi](./images/smilies/mhihi.gif)
![beer :beer](./images/smilies/beer.gif)
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: двигатели 1043 и 990
Да ,точно това е и моя съвет,но понеже 1.4 моно за поло няма, затова написах 1.3 55 коня който е моно с код ADX ,около 95-та година го монтират на поло. По трудно ще се намери обаче. По лесно ше се намери двигател АBD 1.4 60 коня също моно от голф3 ,ама тогава ще има проблем с лапите на двигателя- различни са и ще трябва електрожена да "играе". Освен това не съм 100% убеден ,че скоростната кутия на полото ще е "plug and play" с голфовия двигател
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 06 дек 2010 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Shumen
Re: двигатели 1043 и 990
двигателя ми е AEV. Знам че е по-добре по-голям мотор, но въпроса ми, по-конкретно е
Ще стане ли 990сс-вия на мястото на моя,с моите смукателни и изпускателни тръби,с моя pc,и т.н
т.е дали ще пасне. Благодаря на всички предварително
полото е 95г. Ако сложа по-голям мотор не трябва ли да сменям и кутията
Ще стане ли 990сс-вия на мястото на моя,с моите смукателни и изпускателни тръби,с моя pc,и т.н
т.е дали ще пасне. Благодаря на всички предварително
полото е 95г. Ако сложа по-голям мотор не трябва ли да сменям и кутията
Re: двигатели 1043 и 990
Според мен кутията ще пасне аз карам аее с кутия от аер демек двигател 1.6 с кутия от 999 кубика набира страшно но до 170 там му е тавана ![:да :да:](./images/smilies/th_up.gif)
![:да :да:](./images/smilies/th_up.gif)
Re: двигатели 1043 и 990
Скоростната от 1043 и 999 са взаимозаменяеми според таблицата /някъде из форума я имаше - провери си я за себе си, да не стане грешка все пак/.
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: двигатели 1043 и 990
Колекторите Не стават, има и различни тампони на мотора по спомен.
- stangero
- Мнения: 548
- Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lozen
Re: двигатели 1043 и 990
Anbuch написа:Да ,точно това е и моя съвет,но понеже 1.4 моно за поло няма, затова написах 1.3 55 коня който е моно с код ADX ,около 95-та година го монтират на поло. По трудно ще се намери обаче. По лесно ше се намери двигател АBD 1.4 60 коня също моно от голф3 ,ама тогава ще има проблем с лапите на двигателя- различни са и ще трябва електрожена да "играе". Освен това не съм 100% убеден ,че скоростната кутия на полото ще е "plug and play" с голфовия двигател
скоростите стават 1към 1 и лапите стават 1към1 само трябва да се земат тия от 1.4 голфовите и колекторите стават пак 1към1 и делкото и кабелите на моното и сичко
не говора на изус сичко е пробвано
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта