голям проблем с поло дизел по точно ск.к.

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
HATPOBEH
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 12 дек 2010 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: nova zagora

голям проблем с поло дизел по точно ск.к.

Мнениеот HATPOBEH » Нед 12 дек 2010 1:10


Колеги, имам Polo 1.9 SDI 1998г . Проблемът е в това че много трудно се включват скоростите , задната е добре 1-ва също , но останалите трябва да си култорист или тракторист за да ги превключваш . Имам съмнения че са ми заминали синхронизаторите , а можеби просто няма достатъчно масло в ск.к.Дайте съвет какво може да е и решение моля . Искам да знам как да проверя нивото на маслото как да го источа какво масло ще ми е нужно за замяната му и ако недай си боже са синхронизаторите колко са на бр. и колко ще ми струва нова ск.к. или отделен синхронизатор Благодаря предварително




keymaker
Мнения: 822
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
Автомобил: Passat+T4
Двигател: ABS+AAB
Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин

Re: голям проблем с поло дизел по точно ск.к.

Мнениеот keymaker » Нед 12 дек 2010 7:42


точно ти половери страдат от скорости тичкай ама много силно да провериш масълцето и ако не е късно сипи докъдето е предписал "Гюнтер"(завода) и малко от теб ,че да има резерв ако стане нужда.


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: голям проблем с поло дизел по точно ск.к.

Мнениеот stivenj » Нед 12 дек 2010 16:05


Колега натровен,сега, като ти разкажа ,какво те чака, ще ти се прииска да си отровен направо.Аз преди месец го минах този сериал.Не прави ремонт на СК,освен ако ти сам не си го правиш,става дума за мноого пари,този от когото взех колата го е правил това сменяне на синхронизатори зъбни колела,лагери срещу 460 лв.и след 2 години на мен се падна честта да сменя цялата СК ,от тук почва по интересното.Цените ходят различно ,от това за колко гладен ще те помислят джамбазите по моргите ,но от 400-600 може да намериш ако имаш късмет,трудно се намират,виж номера на СК и търси такавва или заменяема. и майстора мисля около 100 взема за да ти я смени,направо разоряващо е ,но това е положението .При мен сега върви добре смених маслото ,симеринга и не тече вече.Късмет колега дано бързо се оправиш ,че много ядове се берат с това нещо.В търсачката има тема за заменяемостта на кутиите,много е полезна.


HATPOBEH
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 12 дек 2010 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: nova zagora

Re: голям проблем с поло дизел по точно ск.к.

Мнениеот HATPOBEH » Нед 12 дек 2010 22:05


благодаря за помощта !!! 1 литър масло му долях и се оправи но все пак си мисля че трябва да се смени семерингът за който четох и в други теми ! може ли някой да ми каже каде се намира той ?


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: голям проблем с поло дизел по точно ск.к.

Мнениеот stivenj » Пон 13 дек 2010 9:12


Слизаш под колата,канал е добре да имаш,в най ниската част та СК от задната и част ще видиш лостчето което излиза от нея и точно то сменя скоростите,там е симеринга ,аз го купих за 2.30 от Ауто плюс.Разкачат се чакатраците от това лостче с отверка измъкваш симеринга и си намери подходяща тръбичка да го набиеш навътре че трудно се работи там -няма много място.Тръгнала ли е да ти прави магарии оправяне няма,не се лъжи да и слагаш добавки,скъпи са и нищо не става,краят е един в трапа,аз само дето дадох камара пари а не я смених още в началото.Там е заровено кучето,никой не си поглежка СК а като се скапе симеринга изтича маслото ,много бавно и остават на сухо лагери,синхронизатори ,всичко и се скапват безвъзвратно,после каквото и да и наливаш пътя е все в трапа.


grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: голям проблем с поло дизел по точно ск.к.

Мнениеот grishitu » Пон 13 дек 2010 9:35


Стивен го е казал, отиваш на канал и го сменяш , като преди това си купуваш два семеринг-а(като е хубаво преди това да измериш диаметъра на остта, че има 2 размера) едни синички са. Намираш една тръбичка с външен диаметър 24мм дълга около 6см., а за по лесно махане и слагане на този семеринг след като разкачиш от болтчето натискаш избирача на скоростите на вътре за да стаен по къс и си ти човека.


HATPOBEH
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 12 дек 2010 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: nova zagora

Re: голям проблем с поло дизел по точно ск.к.

Мнениеот HATPOBEH » Пон 13 дек 2010 19:48


Ще го направя !!! отново благодаря на всички ви :) :) :)


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: голям проблем с поло дизел по точно ск.к.

Мнениеот Koksan » Вто 14 дек 2010 9:24


Според мен, очаквай скоро да се прецака тотално! Слушай я дали вие, защото работа без масло, не е никак на добре ... а твоята е била бая сухичка!!!
Според мен вече са заминали опорните лагери и е въпрос на време да те предаде!


keymaker
Мнения: 822
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
Автомобил: Passat+T4
Двигател: ABS+AAB
Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин

Re: голям проблем с поло дизел по точно ск.к.

Мнениеот keymaker » Вто 14 дек 2010 18:40


опорните лагери не са се скапали ама на 5-та лагерчето със сигурност е тръгнало ,но това не пречи да надживее мотора,ако не се изпусне отново маслото.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта