Ту прегрява ту е ОК
- bgfreestyler
- Мнения: 39
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Ту прегрява ту е ОК
Полото 1,05 от няколко дена ту прегрява ту всичко е ок. От какво може да е, термостат или?
- IvanMan
- джедай

- Мнения: 10448
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: Ту прегрява ту е ОК
Виж когато прегрява дали включва перката.
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Ту прегрява ту е ОК
Също така може да имаш проблем със датчика за температурата на таблото, да ти показва че колата прегрява. А в същност да и няма нищо!
Просто се сменя датчика и няма проблем!
При мен го има същият проблем отива след 90 градуса! Но скоро ще сменя датчика!
Просто се сменя датчика и няма проблем!
При мен го има същият проблем отива след 90 градуса! Но скоро ще сменя датчика!
- bgfreestyler
- Мнения: 39
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Ту прегрява ту е ОК
Прегрява (поне така показва на таблото) до над 100° и перката не се включва. Долния маркуч е студен а горния горещ. Всичко става в първите 10-20 мин след тръгването.
Това за датчика, как мога да разбера дали е проблемен?
Половината пъти всичко е ок, загрява си нормално и държи 90° стабилно, перката се включва и изключва.
Това за датчика, как мога да разбера дали е проблемен?
Половината пъти всичко е ок, загрява си нормално и държи 90° стабилно, перката се включва и изключва.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Ту прегрява ту е ОК
Щом горния маркуч е горещ а долния студен, и след като работи на място продължава да е така, може и водната помпа да прави бъзици.Погледни от тънкото маркуче в горния край на разширителния съд дали тече , ако не излиза нищо, просто водната помпа не върти.
Другото което ми идва на ум е термостата да не отваря големия кръг, в такъв случай колата реално прегрява а големия радиатор си е студен, в такъв случай при пускане на парното на макс, би трябвало да има положителен ефект (моментно).
Другото което ми идва на ум е термостата да не отваря големия кръг, в такъв случай колата реално прегрява а големия радиатор си е студен, в такъв случай при пускане на парното на макс, би трябвало да има положителен ефект (моментно).
- HAMELION
- Мнения: 328
- Регистриран на: Сря 27 фев 2008 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Ту прегрява ту е ОК
пробваи парво с термостат и следи дали и двта маркуча ще загреиат като стигне 90г и разбира се след това триабва да се вклучи и перката.като сменяш термостата и като налееш антифриза после преди да запалиш провери малкото маркуче кам разшерителния сад дали е отпушено и после пали парво следиш маркучите на парното да са и двата топли о после постепенно триабва да загреиат и двата големи.
- bgfreestyler
- Мнения: 39
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Ту прегрява ту е ОК
До тук разбрах, че може да е от:
Проблема е, че нямам възможност да подменям (за проба) без да съм сигурен, че е от това.
Затова питам, хората с опит тук за мнение и сигурни начини за проверка.
Другия ми въпрос е за читав сервиз с кадърни и честни майстори във Варна ако може да ми препоръчате.

- Термостата
Водната помпа
Датчика (в радиатора)
Проблема е, че нямам възможност да подменям (за проба) без да съм сигурен, че е от това.
Затова питам, хората с опит тук за мнение и сигурни начини за проверка.
Другия ми въпрос е за читав сервиз с кадърни и честни майстори във Варна ако може да ми препоръчате.

- SpeeDLine
- Мнения: 916
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
- Автомобил: Audi A3 1.8T
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: Самоков
Re: Ту прегрява ту е ОК
bgfreestyler написа:До тук разбрах, че може да е от:
[list]Термостата
Водната помпа
Датчика (в радиатора)
Датчика за температура на таблото не е на радиатора
- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: Ту прегрява ту е ОК
bgfreestyler написа:Прегрява (поне така показва на таблото) до над 100° и перката не се включва. Долния маркуч е студен а горния горещ. Всичко става в първите 10-20 мин след тръгването.
Това за датчика, как мога да разбера дали е проблемен?
Половината пъти всичко е ок, загрява си нормално и държи 90° стабилно, перката се включва и изключва.
щом над 100 гр. долния маркуч е студен и перката не се вкл. по пътя на логиката термостата не ти отваря правилно и в радиатора не достига напълнозагрялата охл. течност и няма как да ти се вкл. перката

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта