Центровка на запалването на AEX
-
Raikov
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
- Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
- Двигател: AJL Turbo 180 hp
- Местоположение: София
Центровка на запалването на AEX
Здевейте,искам да направя центровка на запалването,но се обърках тотално от прочетеното в ръководството по експлатация.Някой по запознат ако е възможно да ме просветли, че с тия 1500 об/мин,авариен режим,6''+/– 1 съм в шах и мат.Колата има обикновенна газова инсталация ,( да не пускам още една тема )как стоят нещата с центровката при това полужение.Благодаря на отзовалите се предварително. 1.4 АЕХ Ибиза 97г.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Центровка на запалването на AEX
Първо си избираш нови свещи - с 0.8 , или 0.9 мм м/у електродно разстояние, а не както ти пише 1.0 - това е ако слагаш газова. После правиш центровката при 1500 об/мин СЕРВИЗЕН режим да е колкото си писал. Думата означава че отиваш в сервиза, без да си аварирал. 

-
Raikov
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
- Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
- Двигател: AJL Turbo 180 hp
- Местоположение: София
Re: Центровка на запалването на AEX
Свещи ''NGK''по каталог за този мотор,нов дистрибутор и палец ''BOSH'', кабели,въздушен филтер''MANN''. Значи за да я вкарам в сервизен режим ми трябва ''VAG-COM''предполагам. След като я направя на бензин,ще слагам ''ТАП'',че от прочетеното разбрах,че компа си мести аванса според сместа или нещо подобно,следователно на газ няма да е добре.Днес със стробоскопа без да е във сервизен режим,аванса беше на предварения с много, към 12-15 градуса на бензин.
П.П- Имам газова колега,но за ТАП искат да е на бензинова настройка.
П.П- Имам газова колега,но за ТАП искат да е на бензинова настройка.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Центровка на запалването на AEX
14 е един зъб на ремъка - сигурен ли си че е зацепен правилно? На свободен ход трябва да ти е 3-4. За да ти е толкова вероятно имаш и прекъсната маса на антидетонационния датчик. Моята беше така като я купих и сигурно с комерсиална цел, щото много вървеше, ама гръмнах мотора.
-
Raikov
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
- Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
- Двигател: AJL Turbo 180 hp
- Местоположение: София
Re: Центровка на запалването на AEX
Беше зацепен като хората,сега ми предстои смяна на ангренажа и ще видим дали е презкочила,но колата работи супер. Причината за тия настройки е тап и,че смених всичко по запалителната.За детонационния датчик на ваг ще го покаже ли? Последния път като я закачих ми показваше грешки в дросела и ламбдата,заради газта(за дросела е ясно,а ламбдата е от газта)
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Центровка на запалването на AEX
При мене на 2 пъти ми го изписа в сервиза при диагностиката. Ама не е нормално да прави такова голямо предварение, без да има детонации, а оттам може да почне да дава и фалшиви грешки - различни.
-
Raikov
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
- Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
- Двигател: AJL Turbo 180 hp
- Местоположение: София
Re: Центровка на запалването на AEX
Има ли вариант като е сваляна шайбата на пистовия ремък да е зацепена неправилно? Също така съм правил главата,та като е сваляно делкото да не е зацепено ппавилно?То, ако тоя датчик е отрязан, няма ли да ''чука''аванса както се казва?
П.П- На газ и бензин няма гърмене в смукателния колектор.При газта, на моторна спирачка пука от ауспуха, но това е нормално, щото газовата не сприра притока на газ.
Влезнах в гаража и получих отговор на моите въпроси за шайбата и делкото,всичко там е както трябва.
Всичко е като на ''братушката''от руския форум- шайбата е на 0,разпределителния и колянов валове са на белег!Делкото също е зацепено правилно,при това полужение този детонационен датчик колко да влияе на аванса. Карам колата така 50000км и мотора работи екстра за своите ''211000''ако може да се вярва на километража.
П.П- На газ и бензин няма гърмене в смукателния колектор.При газта, на моторна спирачка пука от ауспуха, но това е нормално, щото газовата не сприра притока на газ.
Влезнах в гаража и получих отговор на моите въпроси за шайбата и делкото,всичко там е както трябва.
Всичко е като на ''братушката''от руския форум- шайбата е на 0,разпределителния и колянов валове са на белег!Делкото също е зацепено правилно,при това полужение този детонационен датчик колко да влияе на аванса. Карам колата така 50000км и мотора работи екстра за своите ''211000''ако може да се вярва на километража.
Последно избутана от Raikov на Пет 04 фев 2011 20:41.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта