Да ти откраднат аербега! Или как се свалят!

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
uran
Мнения: 20
Регистриран на: Съб 10 юли 2010 9:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Да ти откраднат аербега! Или как се свалят!

Мнениеот uran » Съб 29 яну 2011 20:10


Здравейте! Ще започна малко от далече! Миналото лято по точно краят на септември моята сестра закупи едно Поло1.4 бензин производство 2001г.! До тук добре след като си сменила това-онова и количката стана като нова! Радост... не слизаше племенника ми от нея! И така до като дойде зимата. Студ,лед и наклонени пътища. На такава улица живеят и те! Зимата като падне сняг пътят се самопочиства от преминаващите се коли по него! Живеят на стръмен участък от пътя! И така една сутрин тръгвайки за работа по ледения път колата става шейна! И се спря в оградата на училището :banghead: ! Така... счупена броня и огънат номер! Абе горе долу малкия дявол :bowdown ! Но аербег не се отвори! От 4бр. не се отвори никой :shock ! Абе ще си каже човек по добре не са се отворили че и те са пари! Но когато закарали количката на монтьор човека останал учуден защо не са се отворили предните 2 аербега при този удар! Така нека да не влизам в подробности но звънят на племенника ми той е шофьор при тях и му казват,че такива липсват scare ! Нито на волана нито на другата предна седалка! За страничните не знаем как е положението там ли са или....! Лапичка си някаква там която трябвало да бъде за тези въздушни възглавници е прекъсната(отрязана)! Та се питам това дали е направено в Германия или е направено тук в България още преди да бъде закупена! Освен трети вариант такъв да и е модела пише,че въздушни възглавници има, а дефакто НЯМА! Питам се възможно ли е те да бъдат свалени без да се задействат! Защото ако е възможно просто се чудя още колко ли коли се движат такива ! Закупени уж с аербег! Меко казано съм разочарован от тази бай Ганювщина! И Умната при покупка на автомобил от Български автосалон! Всъщност то си е и късмет!




Потребителски аватар
Presli82
Мнения: 508
Регистриран на: Чет 04 ное 2010 22:46
Автомобил: Volkswagen Passat b2
Двигател: diesel
Местоположение: Svoge
Контакти:

Re: Да ти откраднат аербега! Или как се свалят!

Мнениеот Presli82 » Съб 29 яну 2011 20:39


Най - вероятно преди да е закупена тая кола е имало удар оправена е и просто някой е решил да не слага AirBag отново.Свалянето им не е голяма философия.Просто се вади и остава кухина и слагаш капак който не е спукан.


Потребителски аватар
sam_boha
Мнения: 640
Регистриран на: Съб 13 мар 2010 12:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Да ти откраднат аербега! Или как се свалят!

Мнениеот sam_boha » Съб 29 яну 2011 20:45


Възможно е колата да е имала по-сериозен челен удар и тогава да са се отворили еърбезите. Тук идва въпросът защо не са се отворили и страничните. Смисъл, че не е невъзможно това да не й е най първият удар на колата и при ремонта, който по начало е набързо и евтин, са попропуснали по-невидимите части като еър бег и т.н.
То в Германия може и да е бил купен от някоя автокъща, държана от украинци, сърби, българи и/или други народи, известни със своята склонност към "келепиро-алиш вериша". Умишлено използвам този израз, смятам, че той представя по точен начин странния балканско-ориенталски синдром, които притежаваме.


Потребителски аватар
my heart iS iCe
Мнения: 5418
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
Автомобил:
Двигател:

Re: Да ти откраднат аербега! Или как се свалят!

Мнениеот my heart iS iCe » Съб 29 яну 2011 20:46


100% колата е докарана ударена от чужбина, те повечето така ги взимат, за да може да ги поправят по-евтино, и тука да имат печалба от тях! Но лошото е че ги правят толкова добре, че чак майсторите немогат да ги познаят! В тая ситоация, най-хубавото е че не е станало белята! Няма сериозни щети (човешки) коли се правят!
Но така е когато вземаш кола 2-ра употреба, аз като гледам повечето когато закупят кола, още не я знаят що за стока е, веднага я тестват колко ще вдигне :bishop


Потребителски аватар
Presli82
Мнения: 508
Регистриран на: Чет 04 ное 2010 22:46
Автомобил: Volkswagen Passat b2
Двигател: diesel
Местоположение: Svoge
Контакти:

Re: Да ти откраднат аербега! Или как се свалят!

Мнениеот Presli82 » Съб 29 яну 2011 20:51


sam_boha написа:Възможно е колата да е имала по-сериозен челен удар и тогава да са се отворили еърбезите. Тук идва въпросът защо не са се отворили и страничните. Смисъл, че не е невъзможно това да не й е най първият удар на колата и при ремонта, който по начало е набързо и евтин, са попропуснали по-невидимите части като еър бег и т.н.
То в Германия може и да е бил купен от някоя автокъща, държана от украинци, сърби, българи и/или други народи, известни със своята склонност към "келепиро-алиш вериша". Умишлено използвам този израз, смятам, че той представя по точен начин странния балканско-ориенталски синдром, които притежаваме.

След като датчиците са изскубани за да не свети лампата има как да не се отвори нито един...Ако изобщо е останал някой на мястото си.


Потребителски аватар
sam_boha
Мнения: 640
Регистриран на: Съб 13 мар 2010 12:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Да ти откраднат аербега! Или как се свалят!

Мнениеот sam_boha » Съб 29 яну 2011 21:00


Presli82 написа:
sam_boha написа:Възможно е колата да е имала по-сериозен челен удар и тогава да са се отворили еърбезите. Тук идва въпросът защо не са се отворили и страничните. Смисъл, че не е невъзможно това да не й е най първият удар на колата и при ремонта, който по начало е набързо и евтин, са попропуснали по-невидимите части като еър бег и т.н.
То в Германия може и да е бил купен от някоя автокъща, държана от украинци, сърби, българи и/или други народи, известни със своята склонност към "келепиро-алиш вериша". Умишлено използвам този израз, смятам, че той представя по точен начин странния балканско-ориенталски синдром, които притежаваме.

След като датчиците са изскубани за да не свети лампата има как да не се отвори нито един...Ако изобщо е останал някой на мястото си.


Мисълта ми беше как при първия удар са се отворили тези на волана и таблото, а тези на седалките са цели. Нали другите се сменят, а тези на седалките все пак късат тапицерията и трябва да се смени салона след това. А смяната е "прекалено" скъпа процедура за продавачите.


Потребителски аватар
Presli82
Мнения: 508
Регистриран на: Чет 04 ное 2010 22:46
Автомобил: Volkswagen Passat b2
Двигател: diesel
Местоположение: Svoge
Контакти:

Re: Да ти откраднат аербега! Или как се свалят!

Мнениеот Presli82 » Съб 29 яну 2011 21:29


sam_boha написа:
Presli82 написа:
sam_boha написа:Възможно е колата да е имала по-сериозен челен удар и тогава да са се отворили еърбезите. Тук идва въпросът защо не са се отворили и страничните. Смисъл, че не е невъзможно това да не й е най първият удар на колата и при ремонта, който по начало е набързо и евтин, са попропуснали по-невидимите части като еър бег и т.н.
То в Германия може и да е бил купен от някоя автокъща, държана от украинци, сърби, българи и/или други народи, известни със своята склонност към "келепиро-алиш вериша". Умишлено използвам този израз, смятам, че той представя по точен начин странния балканско-ориенталски синдром, които притежаваме.

След като датчиците са изскубани за да не свети лампата има как да не се отвори нито един...Ако изобщо е останал някой на мястото си.


Мисълта ми беше как при първия удар са се отворили тези на волана и таблото, а тези на седалките са цели. Нали другите се сменят, а тези на седалките все пак късат тапицерията и трябва да се смени салона след това. А смяната е "прекалено" скъпа процедура за продавачите.

Тва е така, но зависи кви са били обстоятелствата може да е имало някоя кола, която само седалките са и останали здрави и да е станала размяната.Човек да не смее да си купи нещо тва хората са най - измамното животно :D


Потребителски аватар
apa6o
Мнения: 1101
Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
Автомобил: Skoda Octavia 1Z
Двигател: BKD
Местоположение: Перник

Re: Да ти откраднат аербега! Или как се свалят!

Мнениеот apa6o » Нед 30 яну 2011 11:01


Колега, точно за да няма такива кофти покупки имаше една тема за какво се гледа при покупка на автомобил 2-ра ръка-ще ти обясня накратко-оглеждат се всички гумени уплътнения за следи от боя, оглеждат се стъклата, фаровете, стоповете-дали са от една и съща марка, ако имат маркер за година на производство и тн, колата се оглежда в момент, в който светлината и пада косо-всяка крива ламарина ще си проличи неизбежно, гледа се за неравномерна фуга между елементите-врати, капаци и тн... И воала-вместо да си купиш купчина скрап за торба пари, просто подминавш и продължаваш нататък :wink: А по темата-беговете се активират само при определена сила на удара-има шок сензори реагиращи на определено Же по дадена ос, които задействат бега-тоест блъскаш се челно и ето ти предните бегове, удряш се странично-страничните бегове, а не да подпреш на комшията колата и в купето ти да цъфнат 20 възглавници mhihi



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта