ПОЛО трудно пали и се дави когато е влажно.
-
stil
- Мнения: 534
- Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
- Автомобил: VW Polo 1991
- Двигател: NZ
- Местоположение: София
Re: ПОЛО трудно пали и се дави когато е влажно.
Ако един автомобил има проблеми с паленето САМО във влажно и студено (не непременно отрицателни температури) време и при изправни акумулатор и газоразпределителен механизъм, с 90% увереност може да се твърди, че проблемът е в запалителната система. Най-често причините са комплексни и влияят в своето съвкупно действие.
- vladko1001
- Мнения: 305
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: ПОЛО трудно пали и се дави когато е влажно.
пич,и аз имах подобен проблем с прочутото AAU
...
та какво се оказа...куплунга на външната бенз. помпа по рождение е херметизиран с гумен "нахуйник",в който с годините се събира цялата мизерия по пътищата-лято и зима...та и аз като тебе в началото забелязах,че след автомивката половера прекъсва гадно,и има ПРОВАЛ а не давене с бензин... в последствие по път с повечко хора или багаж прекъсваше при дупка или неравности пътя,та гадната букса на бенз. помпа беше отрязана и сменена с твърда връзка
та какво се оказа...куплунга на външната бенз. помпа по рождение е херметизиран с гумен "нахуйник",в който с годините се събира цялата мизерия по пътищата-лято и зима...та и аз като тебе в началото забелязах,че след автомивката половера прекъсва гадно,и има ПРОВАЛ а не давене с бензин... в последствие по път с повечко хора или багаж прекъсваше при дупка или неравности пътя,та гадната букса на бенз. помпа беше отрязана и сменена с твърда връзка

- RANOPILE
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 14:45
- Автомобил: VW Polo 2F
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: София, жк Лагера
Re: ПОЛО трудно пали и се дави когато е влажно.
Това мойто животно пак го направи вчера номера си и вече го прави като не съм я карал няколко дни поред. Като я карам всеки ден няма ядове. Първо като я палнах се усети че не работи като хората и после като позагря малко на 3-4 км се започна гореописания проблем. По Константин Величков от Стамболийски до надлез Надежда ми ставаше лошо като трябваше да спирам на светофар. За да няма ядове трябва да се тръгва като мравка - страшно плавно да се натиска педала и като се изнервих я по изфорсирах до 5000 оборота на някоко пъти.
Миналата седмица сменен бензинов филтър, днес ходих на диагностика и нямаше проблеми по ламбда сонда и термодатчик, нямаше и грешки в компютъра.
Възможно е да гори много малко масло. Свещите днес ги видях - бяха зацапани.
Дайте някакви идеи защо го прави при условие че вчера се ебаваше(не я бях карал 3-4 дни поред), а днес карах пак и нямах никакви подобни ядове.
Миналата седмица сменен бензинов филтър, днес ходих на диагностика и нямаше проблеми по ламбда сонда и термодатчик, нямаше и грешки в компютъра.
Възможно е да гори много малко масло. Свещите днес ги видях - бяха зацапани.
Дайте някакви идеи защо го прави при условие че вчера се ебаваше(не я бях карал 3-4 дни поред), а днес карах пак и нямах никакви подобни ядове.
- RANOPILE
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 14:45
- Автомобил: VW Polo 2F
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: София, жк Лагера
Re: ПОЛО трудно пали и се дави когато е влажно.
Поло 90-94г. 1,043 куб.см. 34kW AAU
Лошо работи общо взето(на моменти даже и на 3 цилиндъра работи) харчи между 10 и 11 на 100км градско с гуми 165/70R13:
1 При рязко подаване на газ в първия момент.
2 Когато не е карана повече от ден.
3 Сутрин когато е по-хладно.
Свещите са зле и са за смяна.
Незнам колко са читави кабелите, но когато ги пръскам с пръскалка за вода не прескачат искри и колата не работи по-зле от преди това.
Дали проблема не е в делкото?
Сменяни са:
Ламбда сонда Bosch - преди година и половина
Термостат - преди няколко месеца
Горивен филтър - преди няколко месеца
За смяна:
Масло от 10W40 на 15W40
Свещи съм хвърлил око на Beru
Съмнявам се че само свещите ще оправят нещата...
Кажете някоя свестна пълна диагностика къде мога да направя.
И какво е това животно стъпков мотор/автоматичен смукач и може ли то да ебава работата?
Лошо работи общо взето(на моменти даже и на 3 цилиндъра работи) харчи между 10 и 11 на 100км градско с гуми 165/70R13:
1 При рязко подаване на газ в първия момент.
2 Когато не е карана повече от ден.
3 Сутрин когато е по-хладно.
Свещите са зле и са за смяна.
Незнам колко са читави кабелите, но когато ги пръскам с пръскалка за вода не прескачат искри и колата не работи по-зле от преди това.
Дали проблема не е в делкото?
Сменяни са:
Ламбда сонда Bosch - преди година и половина
Термостат - преди няколко месеца
Горивен филтър - преди няколко месеца
За смяна:
Масло от 10W40 на 15W40
Свещи съм хвърлил око на Beru
Съмнявам се че само свещите ще оправят нещата...
Кажете някоя свестна пълна диагностика къде мога да направя.
И какво е това животно стъпков мотор/автоматичен смукач и може ли то да ебава работата?
- RANOPILE
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 14:45
- Автомобил: VW Polo 2F
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: София, жк Лагера
Re: ПОЛО трудно пали и се дави когато е влажно.
След сменение свещи нищо не се промени.
та вчера отидох на диагностика в моя бивш техникум(Техникум по Транспорт и Енергетика "Хенри Форд"). На гърба му има сервиз. Малко ми се наложи да почакам, но си струваше. Всичко изглеждаше наред: центровка, ламбда сонда, кабели, бобина... И започнахме да обсъждаме с човека проблема и установихме, че може би е Датчика на Хол в делкото, който може да се ебава понякога и никой не го записва него... и тамън отваря делкото и капачката отвътре беше се "сговнясала" имаче мухъл ли зеления ли незнам какво. След почистване, първо механично и после със спрейове и накрая въздух мисля, че нещата вече са наред(дай-боже).
Та съм много доволен от това, че ми обърнаха внимание и вникнаха с мен в проблема, а не се гледаха само уредите.
Вече втори път ходя там. Първия смених Ламбда сондата. Оценка 10!

та вчера отидох на диагностика в моя бивш техникум(Техникум по Транспорт и Енергетика "Хенри Форд"). На гърба му има сервиз. Малко ми се наложи да почакам, но си струваше. Всичко изглеждаше наред: центровка, ламбда сонда, кабели, бобина... И започнахме да обсъждаме с човека проблема и установихме, че може би е Датчика на Хол в делкото, който може да се ебава понякога и никой не го записва него... и тамън отваря делкото и капачката отвътре беше се "сговнясала" имаче мухъл ли зеления ли незнам какво. След почистване, първо механично и после със спрейове и накрая въздух мисля, че нещата вече са наред(дай-боже).
Та съм много доволен от това, че ми обърнаха внимание и вникнаха с мен в проблема, а не се гледаха само уредите.
Вече втори път ходя там. Първия смених Ламбда сондата. Оценка 10!

- Боян Боев
- Мнения: 2
- Регистриран на: Чет 13 яну 2011 0:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Попово/Севлиево
Re: ПОЛО трудно пали и се дави когато е влажно.
моето поло също гасне при потегляне на студен двигател....засега го излъгвам с малко повече газ и на полусъединител но ако се стопли и пак го прави ще трябва да взема мерки.
- Gecatawe
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 26 авг 2007 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: ПОЛО трудно пали и се дави когато е влажно.
Боян Боев написа:моето поло също гасне при потегляне на студен двигател....засега го излъгвам с малко повече газ и на полусъединител но ако се стопли и пак го прави ще трябва да взема мерки.
Твоето е за почистване на дросел клапата.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта