Клаксон на Polo - 92г. бензин AAU

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
gojco
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 15:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на село

Клаксон на Polo - 92г. бензин AAU

Мнениеот gojco » Сря 25 май 2011 11:04


Здравейте!
Изгоря клаксона на въпросното поло. След дълги лутания с търсачката не можах да намеря ел. схема. Имам клаксон, но от друг автомобил. Въпроса ми е клаксона през реле ли се захранва? Ако не, да си сложа. Ако новият е с по-голяма консумация, да не гори пуканката на волана.




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19336
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Клаксон на Polo - 92г. бензин AAU

Мнениеот stefan4o » Сря 25 май 2011 11:18


Какъв друг автомобил, колега? При ФВ-тата мисля са стандартни (има дву и едно-тонални) клаксоните. Предполагам, че се харчат по 5 лева бройката. Не се занимавай да преправяш клаксони от други коли, не си заслужава загубата на време. :beer


gojco
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 15:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на село

Re: Клаксон на Polo - 92г. бензин AAU

Мнениеот gojco » Сря 25 май 2011 11:34


stefan4o написа:Какъв друг автомобил, колега? При ФВ-тата мисля са стандартни (има дву и едно-тонални) клаксоните. Предполагам, че се харчат по 5 лева бройката. Не се занимавай да преправяш клаксони от други коли, не си заслужава загубата на време. :beer

Свалих еднотонален, имам двутонален. Ако е с по-голяма консумация и няма реле - ще изгори пуканката, а нея я няма като резервна част.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19336
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Клаксон на Polo - 92г. бензин AAU

Мнениеот stefan4o » Сря 25 май 2011 11:36


Дълбоко ме съмнява еднотоналният да е с по-голяма консумация от двутоналният. Все пак и други колеги да си кажат мнението :wink:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Клаксон на Polo - 92г. бензин AAU

Мнениеот Anbuch » Сря 25 май 2011 12:30


Няма реле!
От контактният ключ излиза 1.5мм проводник ,който минава през предпазител номер 9 (8 ампера е) ,който ти е за клаксона и светлината за заден ход. От предпазителя отива директно на клаксона и той е захранен постоянно с + щом колата е на контакт. Нормално отвореният прекъсвач прекъсва минуса към клаксона ,като част от минусовия проводник е 1мм ,а има и част от него дето е 1.5мм
Сигурен ли си ,че клаксона е сдал багажа? На него има една врътка дето като я въртиш му се променя тоналността - пробвай ,ако не бачка клаксона,че понякога клеясва там. Освен това металният пръстен дето е около волана се контактува с една или 2 пластинки бяха и е възможно да се поизкриви самият пръстен и да не дава контакт (просто трябва да се натиснат малко пластинките). Аз като си взех моето поло AAU имаше точно тоя проблем с пластинките. За да бачка клаксона както си карам ,трябваше да дам малко ляв завой ! А това си е доста опасно като ти се наложи да ползваш клаксон де mhihi ,ама веднага си го оправих.
След време смених и клаксона с някакъв от Форд ,че моя започна да "кряка" като настъпана жаба.
За по-голяма сигурност ,изпили малко 8 амперовия предпазител с една пиличка ,да стане по-тънак ако се притесняваш ,за да гори по-рано и пробвай-нищо не ти пречи! Най-много ще жертваш един предпазител


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Клаксон на Polo - 92г. бензин AAU

Мнениеот lrlmodo » Сря 25 май 2011 15:00


Аз сложих от пасат на мойто - няма проблем.
Буксата е същата - само място за тромбите да намериш :wink:


gojco
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 15:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на село

Re: Клаксон на Polo - 92г. бензин AAU

Мнениеот gojco » Сря 25 май 2011 20:58


Anbuch написа:Няма реле!
От контактният ключ излиза 1.5мм проводник ,който минава..... и т.н.

Като прочетох всичко, първо онемях и после хукнах да монтирам, но чак сега ми остана малко време да кажа каквото мисля, че след обяд ни се събра малко работа в сервиза. Дай боже всекимо! Не зная как да изразя благодарността си към колегата за супер компетентното мнение. Всичко се оказа точно така, а проблема възникна по същия начин. Първо квакаше, а после на една дупка в Айтоски проход нещо се раздрънча много здраво. На първото възможно място отбих и спрях, отворих капака и нищо, но от после, когато ми се наложи да ползвам клаксона, разбрах че се е стопил. Нямах обяснение до преди малко. Сега разбирам, че е взел маса отнякъде при друсането и си е свирил докрай. Имах двутонални от Вартбург с корпус маса. Явно директно щяха да свирят постоянно и да се чудя какво става. Страхотна помощ получих от форума. Вързах ги през реле и свирят като за сватба и абитюрентска. Безкрайно съм благодарен, желая Ви успехи и приключвам темата. Г.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта