Здравейте!
Изгоря клаксона на въпросното поло. След дълги лутания с търсачката не можах да намеря ел. схема. Имам клаксон, но от друг автомобил. Въпроса ми е клаксона през реле ли се захранва? Ако не, да си сложа. Ако новият е с по-голяма консумация, да не гори пуканката на волана.
Клаксон на Polo - 92г. бензин AAU
- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Клаксон на Polo - 92г. бензин AAU
Какъв друг автомобил, колега? При ФВ-тата мисля са стандартни (има дву и едно-тонални) клаксоните. Предполагам, че се харчат по 5 лева бройката. Не се занимавай да преправяш клаксони от други коли, не си заслужава загубата на време. 

Re: Клаксон на Polo - 92г. бензин AAU
stefan4o написа:Какъв друг автомобил, колега? При ФВ-тата мисля са стандартни (има дву и едно-тонални) клаксоните. Предполагам, че се харчат по 5 лева бройката. Не се занимавай да преправяш клаксони от други коли, не си заслужава загубата на време.
Свалих еднотонален, имам двутонален. Ако е с по-голяма консумация и няма реле - ще изгори пуканката, а нея я няма като резервна част.
- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Клаксон на Polo - 92г. бензин AAU
Дълбоко ме съмнява еднотоналният да е с по-голяма консумация от двутоналният. Все пак и други колеги да си кажат мнението 
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Клаксон на Polo - 92г. бензин AAU
Няма реле!
От контактният ключ излиза 1.5мм проводник ,който минава през предпазител номер 9 (8 ампера е) ,който ти е за клаксона и светлината за заден ход. От предпазителя отива директно на клаксона и той е захранен постоянно с + щом колата е на контакт. Нормално отвореният прекъсвач прекъсва минуса към клаксона ,като част от минусовия проводник е 1мм ,а има и част от него дето е 1.5мм
Сигурен ли си ,че клаксона е сдал багажа? На него има една врътка дето като я въртиш му се променя тоналността - пробвай ,ако не бачка клаксона,че понякога клеясва там. Освен това металният пръстен дето е около волана се контактува с една или 2 пластинки бяха и е възможно да се поизкриви самият пръстен и да не дава контакт (просто трябва да се натиснат малко пластинките). Аз като си взех моето поло AAU имаше точно тоя проблем с пластинките. За да бачка клаксона както си карам ,трябваше да дам малко ляв завой ! А това си е доста опасно като ти се наложи да ползваш клаксон де
,ама веднага си го оправих.
След време смених и клаксона с някакъв от Форд ,че моя започна да "кряка" като настъпана жаба.
За по-голяма сигурност ,изпили малко 8 амперовия предпазител с една пиличка ,да стане по-тънак ако се притесняваш ,за да гори по-рано и пробвай-нищо не ти пречи! Най-много ще жертваш един предпазител
От контактният ключ излиза 1.5мм проводник ,който минава през предпазител номер 9 (8 ампера е) ,който ти е за клаксона и светлината за заден ход. От предпазителя отива директно на клаксона и той е захранен постоянно с + щом колата е на контакт. Нормално отвореният прекъсвач прекъсва минуса към клаксона ,като част от минусовия проводник е 1мм ,а има и част от него дето е 1.5мм
Сигурен ли си ,че клаксона е сдал багажа? На него има една врътка дето като я въртиш му се променя тоналността - пробвай ,ако не бачка клаксона,че понякога клеясва там. Освен това металният пръстен дето е около волана се контактува с една или 2 пластинки бяха и е възможно да се поизкриви самият пръстен и да не дава контакт (просто трябва да се натиснат малко пластинките). Аз като си взех моето поло AAU имаше точно тоя проблем с пластинките. За да бачка клаксона както си карам ,трябваше да дам малко ляв завой ! А това си е доста опасно като ти се наложи да ползваш клаксон де
,ама веднага си го оправих.След време смених и клаксона с някакъв от Форд ,че моя започна да "кряка" като настъпана жаба.
За по-голяма сигурност ,изпили малко 8 амперовия предпазител с една пиличка ,да стане по-тънак ако се притесняваш ,за да гори по-рано и пробвай-нищо не ти пречи! Най-много ще жертваш един предпазител
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Клаксон на Polo - 92г. бензин AAU
Аз сложих от пасат на мойто - няма проблем.
Буксата е същата - само място за тромбите да намериш
Буксата е същата - само място за тромбите да намериш
Re: Клаксон на Polo - 92г. бензин AAU
Anbuch написа:Няма реле!
От контактният ключ излиза 1.5мм проводник ,който минава..... и т.н.
Като прочетох всичко, първо онемях и после хукнах да монтирам, но чак сега ми остана малко време да кажа каквото мисля, че след обяд ни се събра малко работа в сервиза. Дай боже всекимо! Не зная как да изразя благодарността си към колегата за супер компетентното мнение. Всичко се оказа точно така, а проблема възникна по същия начин. Първо квакаше, а после на една дупка в Айтоски проход нещо се раздрънча много здраво. На първото възможно място отбих и спрях, отворих капака и нищо, но от после, когато ми се наложи да ползвам клаксона, разбрах че се е стопил. Нямах обяснение до преди малко. Сега разбирам, че е взел маса отнякъде при друсането и си е свирил докрай. Имах двутонални от Вартбург с корпус маса. Явно директно щяха да свирят постоянно и да се чудя какво става. Страхотна помощ получих от форума. Вързах ги през реле и свирят като за сватба и абитюрентска. Безкрайно съм благодарен, желая Ви успехи и приключвам темата. Г.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта