Проблеми с климатика и може би измама от сервиз
Няма ли някой един менюал да покаже някаква схема да го видим тоя клапан. Изпускателен клапан на компресора не се монтира. Някой виждал ли е до сега да изпуска фреон туй чудо? Пък на малки машинки като на колите е съвсем безмислено . Не бих се учудил ако това е някакъв байпасен клапан, който регулира дебита на компресора. Нали на VW са бутални и това е лесно постижимо. И при климатроника при по-хладно време когато не е нужно да работи на пълна мощност, трябва да се направи нещо за да работи с намален дебит. Съществуват такива байпасни клапани, които отварят при понижаване на смукателното налягане (когато е по-хладно, или като няма нужда от номинална мощност) и така създавт байпас между две буала.
Но пак ви казвам предпазен клапан монтиран на компресора
Няма логика просто. То е ясно че може да се накичи системата с най-различни автоматики за каквото и да било, ама нали това ускъпява продукцията. Значи до онзи ден е стигало само пресостат, а сега вече решили и клапан да сложат, хехехе.
Такива твърдения - някой бил казал, друг бил чул, ама недоразбрал не ги приемам. Аз искам да видя схема.
Но пак ви казвам предпазен клапан монтиран на компресора
Няма логика просто. То е ясно че може да се накичи системата с най-различни автоматики за каквото и да било, ама нали това ускъпява продукцията. Значи до онзи ден е стигало само пресостат, а сега вече решили и клапан да сложат, хехехе.
Такива твърдения - някой бил казал, друг бил чул, ама недоразбрал не ги приемам. Аз искам да видя схема.
- shenko
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
provigo написа:Няма ли някой един менюал да покаже някаква схема да го видим тоя клапан. Изпускателен клапан на компресора не се монтира. Някой виждал ли е до сега да изпуска фреон туй чудо? Пък на малки машинки като на колите е съвсем безмислено . Не бих се учудил ако това е някакъв байпасен клапан, който регулира дебита на компресора. Нали на VW са бутални и това е лесно постижимо. И при климатроника при по-хладно време когато не е нужно да работи на пълна мощност, трябва да се направи нещо за да работи с намален дебит. Съществуват такива байпасни клапани, които отварят при понижаване на смукателното налягане (когато е по-хладно, или като няма нужда от номинална мощност) и така създавт байпас между две буала.
Но пак ви казвам предпазен клапан монтиран на компресора
Няма логика просто. То е ясно че може да се накичи системата с най-различни автоматики за каквото и да било, ама нали това ускъпява продукцията. Значи до онзи ден е стигало само пресостат, а сега вече решили и клапан да сложат, хехехе.
Такива твърдения - някой бил казал, друг бил чул, ама недоразбрал не ги приемам. Аз искам да видя схема.
пич две години имах проблем с климата, ако знаеш колко майстори съм обиколил, с малко опит и сервиз вече мога да отворя, казвам ти че на самия компресор има клапан, както на компресорите за въздух
Re: Проблеми с климатика и може би измама от сервиз
Ето тук http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=82617 е клапана колеги . И аз го имам и ми правеше проблеми.Изпускаше ми фреона при 14-15 бара . След смяната му всичко си дойде на мястото.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблеми с климатика и може би измама от сервиз
Значи,защитите са сумарно 3 на брой при тази кола :
1. пресостат за налягането на фреона - напира се в датчика за налягане на фреона и при налягане над 31 бара,гаси системата като спира тока към съединителя на компресора,той спира да се върти и съответно вече няма налягане,като спадне налягането,тръгва отново и пак същото. Често се случва да не сработи.
2. вътрешен клапан в компресора - според дебелите книги при около 32-35 бара,трябва да байпасира високото и ниското налягане на 100% и да педпази системата от пръсване или компресора от счупване...не съм доживял да видя да си е свършил работата.
3. авариен клапан,който изпуска фреон в атмосферата - сработва между 35 и 40 бара,като това е крайния вариант,понеже не е особено екологичен,както се сещате. Точно това е клапана,който е отзад на компресора.Повечето компресори,които VW монтират,го имат. Обикновено обаче компресора става на салаа доста преди да сработи някоя от горе изброените защити,понеже с времето се получават луфтове по буталната група и като го натовари налягането и нещо се откъсва,от там ефекта е тотална салата на бутала,клапани и т.н. и често завършва и с дупка в корпуса.

1. пресостат за налягането на фреона - напира се в датчика за налягане на фреона и при налягане над 31 бара,гаси системата като спира тока към съединителя на компресора,той спира да се върти и съответно вече няма налягане,като спадне налягането,тръгва отново и пак същото. Често се случва да не сработи.
2. вътрешен клапан в компресора - според дебелите книги при около 32-35 бара,трябва да байпасира високото и ниското налягане на 100% и да педпази системата от пръсване или компресора от счупване...не съм доживял да видя да си е свършил работата.
3. авариен клапан,който изпуска фреон в атмосферата - сработва между 35 и 40 бара,като това е крайния вариант,понеже не е особено екологичен,както се сещате. Точно това е клапана,който е отзад на компресора.Повечето компресори,които VW монтират,го имат. Обикновено обаче компресора става на салаа доста преди да сработи някоя от горе изброените защити,понеже с времето се получават луфтове по буталната група и като го натовари налягането и нещо се откъсва,от там ефекта е тотална салата на бутала,клапани и т.н. и често завършва и с дупка в корпуса.

- Golf6000
- Мнения: 286
- Регистриран на: Чет 08 апр 2010 21:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: Проблеми с климатика и може би измама от сервиз
аз ще му испусна два туката от двете страни братле тва е много тъпо оправдание за къв те мислят за тъпанар ли оплачи се на управителя или шефа аз ако съм на теб няма да го остая тоя да се бъзика със хората и мен най вече успех и поздрави тва е мое мнение


Re: Проблеми с климатика и може би измама от сервиз
На моя клапан, който изпускаше беше написано 3,6 MPa-приблизително 36 ат.Иначе ,като гледахме системата с манометрите ,клапана започна да изпуска на 18 атм. и на 14 пак изпускаше. Добре, че климатика си го правих сам,че иначе докато открият теча в някой сервиз кой знае колко пари щях да нарина......
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта