Здравейте
Колата е Поло 6N1 мотор AER 1.0
Имам следния проблем: повдигачите на клапаните започнаха да чукат.
Чуват се почти винаги след като форсирам до определени обороти и пусна газта т.е. докато форсирам не чукат, а когато оборотите спадат(без да давам газ) - чукат.
На празен ход повдигачите не се чуват.
Маслото е с вискозитет 5W40. Не смятам че е от маслото, защото го смених и още чука.
Търсих с търсачката и излезнаха теми за тропане на празен ход и др, но не и както при мен.
Поздрави
Polo 6n AER - Тропане повдигачи
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 03 фев 2008 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Polo 6n AER - Тропане повдигачи
Последна промяна от Bobi_S13 на Сря 19 окт 2011 21:14, променено общо 2 пъти.
Причина: редактирано заглавие
Причина: редактирано заглавие
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Тропане повдигачи Поло 6N1
Потърси теми с налягане на маслото и си го провери колко е. Не чакай да ти блокира двг. Сменяй маслената помпа - това е решението. И не се лъжи да почитсваш само цедката й. Това е. ![казах ли ви :012:](./images/smilies/a045.gif)
И да огледаш като я сменяте картера за стружки и един биелен лагер /ако е здрав и основните са здрави, защото е по - далеч за мазане/
![търсачката :търсачкаа](./images/smilies/use_search.gif)
![казах ли ви :012:](./images/smilies/a045.gif)
И да огледаш като я сменяте картера за стружки и един биелен лагер /ако е здрав и основните са здрави, защото е по - далеч за мазане/
![:deal](./images/smilies/deal.gif)
![търсачката :търсачкаа](./images/smilies/use_search.gif)
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 03 фев 2008 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Тропане повдигачи Поло 6N1 AER
Благодаря за мнението (и редакцията)
.
Ще посетя сервиз за мерене на налягане на маслото.
В какви граници трябва да е налягането? На празен ход и на обороти.
Надявам се маслената помпа да е наред и да не се налага смяна. Лампата за маслото не свети и не мига(нали затова е този глупав датчик). Двигателя работи отлично с изключение на това тропане. Надявам се няма да се наложи сериозен ремонт.
Повтарям, че не намерих тема с проблем като моя. На всички им тропат постоянно повдигачите, светят лампи и др. Ако съм изпуснал някоя полезна тема моля дайте ми линк.
Поздрави
![beer :beer](./images/smilies/beer.gif)
Ще посетя сервиз за мерене на налягане на маслото.
В какви граници трябва да е налягането? На празен ход и на обороти.
Надявам се маслената помпа да е наред и да не се налага смяна. Лампата за маслото не свети и не мига(нали затова е този глупав датчик). Двигателя работи отлично с изключение на това тропане. Надявам се няма да се наложи сериозен ремонт.
Повтарям, че не намерих тема с проблем като моя. На всички им тропат постоянно повдигачите, светят лампи и др. Ако съм изпуснал някоя полезна тема моля дайте ми линк.
Поздрави
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Тропане повдигачи Поло 6N1 AER
Ориентир за добре работеща помпа - 2 бара при 2000 оборота
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
- Автомобил: Passat+T4
- Двигател: ABS+AAB
- Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин
Re: Тропане повдигачи Поло 6N1 AER
налягането трябва да е 2.0 бар. при 2000об/мин. на загрял двигател.
за съфорумци при мен замерването е безплатно,единственото условие е да се разберем предварително.
заинтересованите да пишат ще пратя тел и адрес на ЛС.
за съфорумци при мен замерването е безплатно,единственото условие е да се разберем предварително.
заинтересованите да пишат ще пратя тел и адрес на ЛС.
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 03 фев 2008 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Тропане повдигачи Поло 6N1 AER
Здравейте колеги. Благодаря за включванията!
Днес ходих до един сервиз(viewtopic.php?f=13&t=44549) за замерване на налягането. Миии ... не го премериха
Оказа се, че манометъра им е с по-голяма резба от тази на датчика и не става. Постараха се момчетата, ама аз нищо не направих.
Въпрос:
Къде е редно да се закачи манометъра? На датчика горе на главата на мотора? Аз други датчици/отвори за масло не виждам
.
Момчетата от сервиза ми казаха, че при горния датчик налягането на маслото попринцип е ниско и не се мери от там а долу при филтъра.
keymaker - благодаря ти много! Ще ти пратя ЛС да се уточним.
Поздрави
Днес ходих до един сервиз(viewtopic.php?f=13&t=44549) за замерване на налягането. Миии ... не го премериха
![смях :063:](./images/smilies/h020.gif)
Въпрос:
Къде е редно да се закачи манометъра? На датчика горе на главата на мотора? Аз други датчици/отвори за масло не виждам
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Момчетата от сервиза ми казаха, че при горния датчик налягането на маслото попринцип е ниско и не се мери от там а долу при филтъра.
keymaker - благодаря ти много! Ще ти пратя ЛС да се уточним.
Поздрави
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Тропане повдигачи Поло 6N1 AER
Търси друг сервиз - само с датчик на главата си. ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Re: Тропане повдигачи Поло 6N1 AER
Възможно е и, да са запушени от кофти масло или нагар от маслото.- виш пробвай почистващи присадки.
първо смяна масло с 10w40 и виж как ще е , квото и да сложиш сваляш на 8000км.
първо смяна масло с 10w40 и виж как ще е , квото и да сложиш сваляш на 8000км.
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 03 фев 2008 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Polo 6n AER - Тропане повдигачи
Здравейте колеги
Най-накрая ми премериха налягането на маслото. Ето резултатите:
при празен ход: 1 бар
към 2000 оборота: 2 бар (било приблизително според майстора, ама и аз приблизително държах оборотите
)
На максимални обороти: 4 бар
Извод:
Въобще няма да се занимавам повече с глупости. Това, че се чува понякога тракане, явно не е такъв проблем. Все пак са механични части и е нормално да се чува някакъв шум.
ПС: Сега ми остават други проблеми по запалителната система. Майсторът ми разбъзика делкото и центровката уж за по-добре, ама сега ми играят оборотите. Ще пробвам да налучкам старото положение на делкото, ама това е друга тема.
Предлагам тази тема да се заключи, защото не смятам какво повече може да се каже по нея.
Поздрави
Най-накрая ми премериха налягането на маслото. Ето резултатите:
при празен ход: 1 бар
към 2000 оборота: 2 бар (било приблизително според майстора, ама и аз приблизително държах оборотите
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
На максимални обороти: 4 бар
Извод:
Въобще няма да се занимавам повече с глупости. Това, че се чува понякога тракане, явно не е такъв проблем. Все пак са механични части и е нормално да се чува някакъв шум.
ПС: Сега ми остават други проблеми по запалителната система. Майсторът ми разбъзика делкото и центровката уж за по-добре, ама сега ми играят оборотите. Ще пробвам да налучкам старото положение на делкото, ама това е друга тема.
Предлагам тази тема да се заключи, защото не смятам какво повече може да се каже по нея.
Поздрави
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Polo 6n AER - Тропане повдигачи
Както си описал чукането, повече ми мяза на биелни лагери...
- skuderiq
- Мнения: 123
- Регистриран на: Съб 18 юни 2011 23:44
- Автомобил: polo 6n
- Двигател: AEV
- Местоположение: sofia
Re: Polo 6n AER - Тропане повдигачи
мойто поло 6н1 АЕV 1043 тропат повдигачите като не е загряла колата яко,но двигателя е след ремонт от блоккиране преди година и нещо , иначе маслото е 15/40 масло тече отвсякъде но нивото му не спада , колата е извънземна , та карай и да не ти дреме ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- stefan4o
- Мнения: 19167
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Polo 6n AER - Тропане повдигачи
skuderiq написа:мойто поло 6н1 АЕV 1043 тропат повдигачите като не е загряла колата яко,но двигателя е след ремонт от блоккиране преди година и нещо , иначе маслото е 15/40 масло тече отвсякъде но нивото му не спада , колата е извънземна , та карай и да не ти дреме
Ремонт на мотор и каране с 15В40 масло не виждам никаква логика. И тече, а не спада нивото му...
![Screwy :screwy](./images/smilies/screwy.gif)
![mhihi mhihi](./images/smilies/mhihi.gif)
![mhihi mhihi](./images/smilies/mhihi.gif)
- skuderiq
- Мнения: 123
- Регистриран на: Съб 18 юни 2011 23:44
- Автомобил: polo 6n
- Двигател: AEV
- Местоположение: sofia
Re: Polo 6n AER - Тропане повдигачи
аз неразбирам , но какво му е на маслото ?с какво да карам ?
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 03 фев 2008 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Polo 6n AER - Тропане повдигачи
Здравейте,
Колега muns61 : Може ли да опишеш горе долу признаците на повредени биелни лагери?
Сега един майстор ми разбъзика центровката и оборотите на мотора играят. Като оборотите спаднат ниско (към 500 и надолу) се чува едно метално изтракване, като оборотите се вдигат - шумът изчезва. Този шум предполагам е нормален защото двигателя започва да изгасва.
Друг нетипичен шум е като ускорявам. Чува се нещо като глухо ритмично буботене/претракване. С увеличаване на оборотите честотата на шумът се увеличава и постепенно изчезва(или се слива с шумът от мотора). При отпускане на газта шумът изчезва. Шумът се чува и при поддържане на постоянни обороти. Не съм сигурен но този шум май го има още когато купих колата. Сега май стана по силен. Дали е възможно да е от скъсаната шпилка на изпускателния колектор?
Поздрави
ПС: Колеги моля Ви се да не се заяждате един друг. Не желая и спорове какво масло, вискозитет и тн. Нека не изместваме темата към спам. Благодаря.
Колега muns61 : Може ли да опишеш горе долу признаците на повредени биелни лагери?
Сега един майстор ми разбъзика центровката и оборотите на мотора играят. Като оборотите спаднат ниско (към 500 и надолу) се чува едно метално изтракване, като оборотите се вдигат - шумът изчезва. Този шум предполагам е нормален защото двигателя започва да изгасва.
Друг нетипичен шум е като ускорявам. Чува се нещо като глухо ритмично буботене/претракване. С увеличаване на оборотите честотата на шумът се увеличава и постепенно изчезва(или се слива с шумът от мотора). При отпускане на газта шумът изчезва. Шумът се чува и при поддържане на постоянни обороти. Не съм сигурен но този шум май го има още когато купих колата. Сега май стана по силен. Дали е възможно да е от скъсаната шпилка на изпускателния колектор?
Поздрави
ПС: Колеги моля Ви се да не се заяждате един друг. Не желая и спорове какво масло, вискозитет и тн. Нека не изместваме темата към спам. Благодаря.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Вто 20 апр 2010 12:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Polo 6n AER - Тропане повдигачи
Здр. колега! Незнам дали ще съм ти от полза, но аз имах подобен проблем със Сеата. Преди да сменя маслото почукваха повдигачи, но не винаги. Като смених маслото след 10 км, ела да видиш. Всеедно слушаш дизел. Бях се сбъркал какво да правя. Смених пак маслото. Един познат ми даде от камиона му за дизел да пробвам и всичко заспа. Но каква марка е немога да кажа.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта