Преди да опиша проблема държа да отбележа, че прочетох всички теми във форума по въпроса.
Та да започна по от далече.
Преди около 5-6 месеца колата започна да не държи обороти - гасне, не може да се форсира и пр. Свалихме TPS-а и се оказа, че видимо пистите са изтрити. Намерих втора употреба, почистих го и го смених. Колата заспа, дори без да има нужда от адаптация. От тогава съм минал около 6-7 000 км без никакъв проблем. През последните две седмици попътувах из страната и навъртях още 1 500 км. Вчера сутринта колата си запали както всеки друг път, отидох на работа и всичко си беше нормално. Като тръгнах вечерта да я паля колата завъртя веднъх и "умря" за ток.
С този акумуратор съм си я взел и от тогава съм я карал 3 години, така че не зная точно на колко е. Знам, че всяка есен и всяка пролет го свалям, почиствам, проверявам електролита и дозареждам (това не означава, че не му е дошло времето). Замерих го - на място държи 12.8 v, но при завъртане пада под 5 v. На работещ двигател зарежда на 13.8 v. До тук малко неприятно, но здраве да е, ще купувам акумулатор. Бутнахме я, запали и тръгнах да се прибирам, НО колата започна да се форсира сама като луда - до 3 500 оборота. Форсирането е в ритъм - форсира се до 3500 и пада, пак се форсира, пак пада ..... и така. Лошото е, че не го прави само на празен ход, а и в движение и няма каране. Забива, форсира се.....едва се прибрах. Закачих я на VAG-а и ми даде 00282 - 00282 - Throttle Position Actuator (V60). Компютъра ми е италиански MARELI, но ако проблема е примознаването на немския дросел с компа защо половин година нямаше проблем? Грешката се изтри, но проблема продължава. Вэзможно ли е проблемът да е от акумулатора и това, че дори и току що угасена едва завърта (т.е. не задържа грам ток)? Дали някъде там прави проблем компа, защото не държи напрежение или нещо от сорта? Не ми се купува отново дросел, а и е странно, че проблема се прояви точно когато си замина акумулатора.
Ще съм благодарен за всякаква помощ. Поздрави

