Притежател съм на Поло 6N 97 година. Преди няколко дни колата не запали и ми стана ясно, че има проблем с акумулатора. Когато приятел дойде да ми даде ток и започнахме да говориме за причината за падналия акумулатор, той забеляза нещо странно - при запален двигател без да са пускани габарити или фарове, габаритите отзад светят, но като че ли една идея по-слабо от колкото като са включени, а също така свети и крушката, която осветява задния номер. Собственик съм на въпросната кола от повече от година и половина, но чесно казано въобще не съм обръщал внимание този проблем дали не го е имало още в началото и ако не, кога точно се е появил
Първо беше предположението за забравени фарове, аз го опровергах. Предложиха ми да ми сложат модул с прекъсвач на фаровте, та да няма шанс да ги забравя. Съгласих се. Жичкаджията продължи да рови къде може да е проблема. Отвори ключа за фаровете и ми каза, че всичките му щифтове били изпочупени и бил отварян и предложи да го смениме. Аз се съгласих мислейки, че от там може да е проблема. Лощото беше, че всичко беще с сферата на догатките. Намери ключ от някаква автоморга, оригинален за 60 лв. Как ви се струва тази цена, дали ме метна?
Ключа беше сменен и модула за фаровете беше сложен.Човека беше проверил дали има отечки някъде, но каза че няма такава, които да са прчинили падането на акумулатора.
Акумулатора си беше заминал, защото се беше разтекъл така, че се наложи да си купя нов.
Странното в цялата ситуация е, че проблема с габаритите не се реши - продължават слабо да светят при работещ вдигател, без да са включвани. Жичкаджията не можа да открие, защо така светят тея габарити и се чувствам леко пре*бан задето си смених ключа на фаровете, при положение, че си работеше и не реши проблема с габаритите.
Опасенията ми в момента са новия акумулатор да не последва участта на стария, защото не се установи причината за падането му. Някой имал ли е подобен проблем с габаритите? Може ли акумулатора да е паднал заради кабели на касетофона, макар че той е връзван преди 4 месеца поне.
