
Проблем с запалване на поло 95г.
Проблем с запалване на поло 95г.
Имам vw 95г. от 1 година.Внос от Италия е и това се оказа проблем.Миналата зима колата показа характер и един ден отказа да запали.По точно запалваше всеки път,но сама изгасваше след 2-3 секунди.Когато я сложа на контакт и се опитам с бутане или дърпане да я запаля светлините на таблото изгасват и се оказва,че не прави контакт.Ходих при различни майстори-съмняваха се в компютъра на колата,но не успяха да го вържат-била "ИТАЛИЯНКА" и нямали такава версия.Напролет се оправи от само себе си,след ходене при различни майстори 3-4месеца.Тази зима го направи пак-веднъж пали веднъж-не.Пак започнаха майсторите и пак ништо...Ако някой има някоя идея или пък се е сблъскал с подобен проблем ще съм му благодарен да го сподели 

vivasilev написа:Мерси за съвета.Вчера и днес запали сама при размърдване на ключа в ключалката.Може би там ще се окаже проблема...Когато я оправя ще пиша.Ако някои има други идеи нека ги сподели.
Ама ако има проблем в ключалката не ми се верва да запали и след 2-3 сек. да загасне





колега гледай сега, аз имах същия проблем с моето поло отиди в юнитрейд да ти направят една диагностика струва 24 лева с ДДС.
може да се окажат много работи.
и при мен беше така един път запали без проблем, друг път запали и загасне след 2-3 паления се оправяше докато не дойде един момент в който се опитвах да я запаля 30 мин безуспешно, но накрая запали не знам как.
моят проблем беше от някакъв ел. блок на фабричната аларма против кражба (така ми го обясниха), понеже ключа ми е с чип и като дадеш на контакт кода се прочита от няква бобина, която го праща към този ел. блок, който го препраща към компютъра и му разрешева да запали.
но тези фабрични аларми за които говоря, дават много дефекти, това ми го казаха в юнитрейд и в сервиза където ми оправиха колата после.
моят проблем беше най-скъп, този блок струва в ЮТС 410 лева без работа и без обучение. има и още два мисля че бяха по-евтини варианти.
на мен оправянето на проблема ми струваше 100 лева което е много по добре от това да дам 410 лева +++ още не знам колко в ЮТС.
ако искаш мога да ти кажа къде да отидеш и ти да си решиш проблема завинаги зависи дали е от това което говоря.
а в сервиза който ми оправиха колата ме пратиха от ЮТС
може да се окажат много работи.
и при мен беше така един път запали без проблем, друг път запали и загасне след 2-3 паления се оправяше докато не дойде един момент в който се опитвах да я запаля 30 мин безуспешно, но накрая запали не знам как.
моят проблем беше от някакъв ел. блок на фабричната аларма против кражба (така ми го обясниха), понеже ключа ми е с чип и като дадеш на контакт кода се прочита от няква бобина, която го праща към този ел. блок, който го препраща към компютъра и му разрешева да запали.
но тези фабрични аларми за които говоря, дават много дефекти, това ми го казаха в юнитрейд и в сервиза където ми оправиха колата после.
моят проблем беше най-скъп, този блок струва в ЮТС 410 лева без работа и без обучение. има и още два мисля че бяха по-евтини варианти.
на мен оправянето на проблема ми струваше 100 лева което е много по добре от това да дам 410 лева +++ още не знам колко в ЮТС.
ако искаш мога да ти кажа къде да отидеш и ти да си решиш проблема завинаги зависи дали е от това което говоря.
а в сервиза който ми оправиха колата ме пратиха от ЮТС
Имах същия проблем.Полото е с чип в ключа.Имобилайзара се намира върху кормилния прът.Сваля се капака под волана(където са бушоните)намирате "кутийката" и откачвате захранването.Изчаквате малко и пак го включвате.Слет подобен "рестарт" нещата се оправят.Ако това не помогне-налага се ремонт или подмяна на имобилайзера.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта