vw polo 1.4 mpi проблем с ел. инсталацията?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

vw polo 1.4 mpi проблем с ел. инсталацията?

Мнениеот freelancer » Нед 29 сеп 2013 16:41


Здравейте колеги.
Проблема ми ако сте чели други мои теми е, че от време на време, обикновено след престой, когато е студен двигателя, след, като запаля и пусна фаровете или фаровете и духалката(нямам климатик), двигателят изгасва, това се случва обикновено, ако не я изчакам да позагрее. След, като поработи двигателя или ако дам газ, проблема изчезва.
Чудех се какъв може да ми е проблема, сменил съм доста неща, като бобина с комутатор, свещи, филтри, ремъци, масла, кабелите ми са почти нови, профилактика е правена на стартера и на алтернатора (съответно сменен бендикс и регулатор на напрежението).
Акумулатора е мерен и показва 12,5, алтернатора ми зарежда нормално, 14 - 14,2 с консуматори (всички).

Обаче днес сутринта, беше влажно, не знам дали има връзка, беше капнал дъжд, но не проливен, колата беше на паркинг. Паля, пускам фаровете, вентилатора на 4 и си изгасна, но новото, което ми се случи и ме насочва към ел. проблем е, че този път при повторно запалване, вместо да се оправи, както прави ми изчезнаха токовете и при опит да запаля, се получи, все едно няма ток в акумулатора, изчезнаха индикациите по таблото и ми се нулира часовника с онзи звук, чкрррррр, все едно някака сметачна машина работи. Случвало ми се е да загасне и при чистачки и фарове примерно.
Реших, че или акумулатора си е заминал или не ми зарежда алтернатора, обаче при запалването след това нямаше проблеми. По късно акумулатора и алтернатора си бяха в норма при извършеното замерване с мултицета от ел. техник(братовчед ми). :smile
Явно имам гаден ел. проблем, окислена връзка, маса или оголен кабел, нещо такова.
Забелязах, че и на няколко пъти при първото палене само върти, пък не пали или пали ама много анемично и бавно се вдигат оборотите, стрелката бавно се качва.
На моменти аха да не запали, пали с повече въртене.
След това си пали перфектно и всичко е ок.
Оставих я да я видим напълно изтинала и акумулатора и алтернатора бяха в ред, нищо нередно.
Ще я карам на ел. техник, но ако сте имали подобни проблеми ще ми бъде от полза.
Забелязах също на стария ми филтър на купето, мишина, явно мишле се е разхождало там, но не видя нищо прекъснато, гледах под кората на чистачките, гледах около ЕКУ -то и нищо нередно.
На стартера му е паднала капачката, там където има един болт и ще проверя и там.

Каква е тази маса или кои са тези кабели, че чак да изгаси двигателя? Кабела към дросела къде минава?
Явно трябва да се гледа по обстойно.

Случвало се е да ми изгасне, когато е студена, само при завъртане на волана или фарове с въртене на волана, като общото между тях е пистовия ремък, за това ме съмнява дали някоя ролка не затяга. Когато правихме замерване на акумулатора и алтернатора пуснах всички консуматори и нещо се разсвири, предполагам, че е ролка или пистовия ремък, който е чисто нов оригинален по каталог.
Според мен има вариант да ми затяга хидравличната помпа, която се чува как бучи, когато работи двигателя, сменил съм хидравличната течност по каталог(зелена) и ми течеше маркуча за високото налягане, който също е отремонтиран. Правена е профилактика на алтернатора, но въпреки това ме съмнява и ролката на алтернатора, но по скоро залагам на хидравличната помпа.
Ще проверя този вариант тези дни, за затягаща ролка или хидравлична помпа.
Благодаря ви за отговорите предварително!




Потребителски аватар
SHPER
Мнения: 33
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: vw polo 1.4 mpi проблем с ел. инсталацията?

Мнениеот SHPER » Нед 13 окт 2013 10:14


http://www.tigerstyle.co.uk/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=41114

Заслужава си да погледнеш тази тема .



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 98 госта