@въпросът , защо е такова малко напрежението и защо при проследяването на пътечките излиза че е свързано с нагревателя на задното стъкло
Няма ли да се научите да мислите ?
Естествено, че ще е свързан към нагревателя - МАСА та е там. Търси в задния ляв/десен стоп проводника ,който отива към 3 я стоп. При всеки автомобил е индивидуално дали взема от ляв или десен стоп, особено , ако е насаждан допълнително.
Измерваш - ама добре дали ти отива до 3 стоп сигурна маса. Ако има - ровиш по + са от някой от стоповете.Ако е щатен - явно ще минава през маншона на капака, ако ене щатен може да минава по уплътнението на задния прозорец
П.П.
Извинявам се бях доста рязъкНагревателя на задно стъкло е много як консуматор и до него отиват дебели проводници / съответно маса./
Най- вероятно проблема е в маншона в горния край на капака. Швабските проводници с годините се вдървяват, както изолация така и самата медна тел. Изолацияте се роно а проводника се къса в местата на пречупване.При теб е бял кахър 1 или 2 проводника.Само не ме питай как се оправя сноп с 18 "одървени" проводника на задна врата.
