Как се сменя семеринга на избирача на скоростите?
- ohdan
- Мнения: 218
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 20:28
- Автомобил: vw Polo 1.4
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: ПЛОВДИВ
Re: Как се сменя семеринга на избирача на скоростите?
Та по темата - Вместимоста и е 3.1 литра ( в смисъл няма да събере повече).
1. Не е нужно да източваш всичкото масло - то тече много слабо след изтичане на 1 литър.
2. Развиваш гайката дето държи лоста и почваш да чагъркаш вътре с някаква отверка/шило(може и да ти трябва и чук) докато го измъкнеш - набиваш новият ,наливаш си изтеклото масло. Съединяваш лоста ,но да е точно на същото място където е бил съеденен и преди (ако после има проблеми с избирането на скоростите го центиш наново)
3. Има ли смисъл да го правиш сам? Ще ти вземат 5-10 лв за цялата работа. Не си струва само цапането. Ще ти го направят за 15-тина минути[/quote]
По т.2- за тази гайка ли става въпрос?
И само тя ли?
Измъква се кое? Лоста без или със семеринга? За набиването, пак същия въпрос? За кое се съединява ,и как да разбера че е на същото място? От тук ли трябва да се избива(изважда), за този семеринг ли става въпроса?
Извинявам се за многото въпроси, и наистина 5/10 лв. не са нищо за работата но при наличие на канал в къщи , смятам че бих могъл да си ги спестя тези макар и малко за някои пари?
1. Не е нужно да източваш всичкото масло - то тече много слабо след изтичане на 1 литър.
2. Развиваш гайката дето държи лоста и почваш да чагъркаш вътре с някаква отверка/шило(може и да ти трябва и чук) докато го измъкнеш - набиваш новият ,наливаш си изтеклото масло. Съединяваш лоста ,но да е точно на същото място където е бил съеденен и преди (ако после има проблеми с избирането на скоростите го центиш наново)
3. Има ли смисъл да го правиш сам? Ще ти вземат 5-10 лв за цялата работа. Не си струва само цапането. Ще ти го направят за 15-тина минути[/quote]
По т.2- за тази гайка ли става въпрос?

Измъква се кое? Лоста без или със семеринга? За набиването, пак същия въпрос? За кое се съединява ,и как да разбера че е на същото място? От тук ли трябва да се избива(изважда), за този семеринг ли става въпроса?

-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Как се сменя семеринга на избирача на скоростите?
При дизелово поло проблема е същия. На първата снимка онова което си го показал се маха, развиваш болтчето, можеш да си бележиш с нещо но на гладко и мазно почти нищо не пише. При мен има на самия избирач вкопано къде да взеле това болтче. За твората снимка, да това е семеринг-а. За предпочитане е първо да му запишеш номера и с него в магазина или да си измериш диаметъра на оста и пак в магазина. Изваждането става почти на парчета или поне аз така ги вадя, но вече почнах по бързо да го правя. Приготви си едно парцалче да сложиш на мястото на семеринг-а да не капе масло. Новият го набивам с едно дорниче което съм си направил и леко причукване. По обратния ред нареждаш останалите неща и си готов.
Задължително си вземи 2 броя, ако не успееш от пъривия път, то ще си имаш за другия път когато ти потрябва.
Задължително си вземи 2 броя, ако не успееш от пъривия път, то ще си имаш за другия път когато ти потрябва.
- ohdan
- Мнения: 218
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 20:28
- Автомобил: vw Polo 1.4
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: ПЛОВДИВ
Re: Как се сменя семеринга на избирача на скоростите?
Много ти благодаря колега за подробното обяснение 

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта