vw polo 1.4 MPI студен старт проблем

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

vw polo 1.4 MPI студен старт проблем

Мнениеот freelancer » Нед 10 ное 2013 19:50


Здравейте колеги, пускам нова тема с идеята да ми обърнете малко внимание, за което се извинявам предварително на модератора. Разбира се има леко развитие по моята тема с гасненето.

След престой 24 часа и малко повече се получава следното:
Давам на контакт, изчаквам да изгаснат лампите и тръгвам да паля, обаче върти припалва и изгасва. При второто палене запалва без проблеми при пускане на фаровете и парното изгасва.
При подаване на газ леко, оборотите първо падат и после се вдигат, не си държи високите обороти при студен двигател, в смисъл не падат плавно и бавно докато загрее и най важното мирише на бензин и като подавам газ чух, леко пукане един,два пъти, работи на богата смес! Просто този път бях отворил вратата, като палих.
Свещи нови, бобина с комутатор нови, кабелите са 2010 г. слагани (беру) изглеждат, като нови, не светят и не прекъсва, като работи на празен ход.
Наскоро уж мерих за втори път налягането на горивото, но ме съмнява, че май са ме излъгали тъй като "майстора" ми каза, че било 2,5 -3, което е ок, обаче помпата ми давала 5 бара и била супер???????
Може ли помпата да дава 5 бара без регулатора, да кажем ако е закачил манометъра след помпата. Съмнява ме, че ме мята нещо.
Иначе, за проблема по горе ми прилича на ниско налягане, проблем с помпата или регулатора, и особено трудното палене се връзва с горивото, защото проблема идва след престой, тогава е най силно изразен, иначе сутрин пали сравнително добре, но ако стои по дълго направо не може да запали от първия път.
Няма грешки при диагностика и температурния датчик е нов също.
Може би пали трудно от дросел клапата или да я дави, обаче не се връзва с престоя.
След проблемното палене и след около 30 мин. пак я запалих, запали лесно, обаче при включване на фаровете и парното изгасна пак и явно или имам два проблема или просто проблема не е в налягането.
Много ми прилича на проблем с дюзите, зацапани или нещо друго, не знам вече.
Колата не ми прекъсва или придърпва, след проблемното палене при висока скорост няма нещо, като недостиг на гориво, да придърпва или прекъсва или да работи на по малко цилиндри.
Нещо да имам проблем с дюзите? Два пъти слагах добавки, сменял съм и бензиновия филтър. Иначе след проблемното палене и ново запалване няма проблеми и се оправя, след това пали без проблем и не прекъсва, няма прекъсване и не ми играят оборотите.
Повечето от описаните неща правят проблеми и след това при загрял двигател, а при мен след това няма никакъв проблем и колата си върви нормално, работи тихо и спокойно на празен ход, не тресе и не придърпва.
Помагайте колеги, че тая кола ще ме побърка, вече се замислям дали да не я продавам. :cry :banghead
Който може с нещо да помогне ще му бъда благодарен, защото явно ми пипат колата с недоглеждане и отбиване на номера и само се набутвам с пари.
Мерси предварително!




Потребителски аватар
martom
Мнения: 438
Регистриран на: Сря 08 юни 2011 20:39
Автомобил: Polo
Двигател: 1.4AEX
Местоположение: Sofia

Re: vw polo 1.4 MPI студен старт проблем

Мнениеот martom » Нед 10 ное 2013 21:17


Моята помпа също дава 5.5бара при даване на контакт.Ако манометъра е верен де.А иначе докато работи колата уреда отчита 2.7бара.Пробвай да дадеш 2-3 пъти на контакт и тогава пали.Може да не ти държи клапана за обратното гориво


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: vw polo 1.4 MPI студен старт проблем

Мнениеот freelancer » Пон 11 ное 2013 13:14


Тази сутрин след престой една вечер, запали без проблеми, вдигна си оборотите, пуснах фаровете и духалката на парното и изгасна, запалих пак и като натискам педала на газта по рязко, оборотите падат и аха да изгасне и пак се вдигат, така, като поработи малко, около минута и се оправя, после няма проблеми.
Явно пак ще се мери налягане на горивото. :h020
При трима човека ходих заради съмнения за бензиновата помпа и регулатора или нещо по горивото и ми казаха, че всичко е ок.
Явно трябва да престои по дълго и тогава да почвам с пробите, но много ме съмнява, че не и стига бензина на студен двигател или след престой.
Ако проблема е в дросела няма логика да се оправи след второто или третото палене. Може пък ЕКУ-то да се шашка и да губи адаптациите, не знам. :banghead



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 97 госта