VW Lupo 1.4 AUA 75 к.с.
17058 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13): Electrical Fault P0674 - 000 - -
19558 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): No Signal P3102 - 000 - -
16611 - Throttle Pedal Position Sensor (G79): Signal too Low P0227 - 000 - -
18041 - Accelerator Position Sensor 2 (G185): Signal too Low P1633 - 000 - -
19794 - Control Circuit for Glow Plug Controller 1: Electrical Malfunction P3338 - 000 - -
16567 - Fuel Temp. Sensor A (G81): Open or Short to Plus P0183 - 000 - -
16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High P0118 - 000 - -
16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High P0113 - 000 - -
,а след като ги изтрих и покарах малко ми изписа това:
17574 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 2: System too Rich P1166 - 35-00 - -
Няколко грешки от диагностика- Какво е за смяна? VW Lupo AUA
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Няколко грешки от диагностика- Какво е за смяна? VW Lupo
Иди на диагностика първите грешки показват проблеми в кабелите или бобините ,температурен датчик с висока стоиност датчика на смесообразуването на горивото пак висока стоиност, елетростъпковия мотор няма сигнал ,управление на свещите-не работи-ел проблем ,горивния датчик стои отворен или замасен-ел.проблем и слаб сигнал на датчика на педала на газта ,а след като си ги изтрил тип гаражно пред блока грешките-дългосрочна корекция на подаване на горивото и високо колиество въздух в колекторите и богата смес .За смяна евентуално датчика за налягане във входящите колектори и връщане към базисните настроики на компа ,но от специалист.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта