Поло 1.2 12V 2002г - Не държи обороти!
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Вто 14 яну 2014 0:06
- Автомобил: Ibiza Polo Audi A3
- Двигател: 1.4 16v 1.2 12v 2.0tdi
Поло 1.2 12V 2002г - Не държи обороти!
Здравейте, имам Поло 1.2 12в с ГАЗ.инжекцион, проблема е че колата не ми държи обороти на празен ход и на газ и на бензин, иначе си пали перфектно, сутрин примерно, като запаля не ми играят оборотите, но като покарам малко започват да играят и съответно колата изгасва, а като я запаля загряла не държат така както като е студена. Да кажа, че съм пробвах и с друг дросел, но си беше същото просто с него като задържах газта на 1500 оборота около 30 сек. след това нямаше ядове. Някой да каже къде да търся проблема, че ми писна вече :))
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Поло 1.2 12V 2002 година не държи обороти!
Тоя другия дросел сигурен ли си, че работи? Щом има промяна (подобрение) най вероятно е от дросела. Аз имам подобен проблем, само, че при мен е обратното, когато е студена, ако пускам консуматори или въртя волана по някой път изгасва и след около минута няма проблеми. Когато пускаш консуматори въртиш волана, какво се получава? Ако ти падат оборотите значи не ти работи или дросела или губи управление от контролера. Огледай си кабелите и буксите.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Вто 14 яну 2014 0:06
- Автомобил: Ibiza Polo Audi A3
- Двигател: 1.4 16v 1.2 12v 2.0tdi
Re: Поло 1.2 12V 2002 година не държи обороти!
Ами значи не съм забелязал при навиване на волана и когато пускам консуматори на играят обороти, но има един датчик на всмукателния колектор, на който като откача буксата оборотите не играят, но трудно пали студена.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Поло 1.2 12V 2002 година не държи обороти!
Тва е МАП сензора, щом пали трудно значи си работи, сигурно ти светва и ЕРС лампата, като го разкачиш.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Вто 14 яну 2014 0:06
- Автомобил: Ibiza Polo Audi A3
- Двигател: 1.4 16v 1.2 12v 2.0tdi
Re: Поло 1.2 12V 2002 година не държи обороти!
Ми не е от него защото сложих друг и положението беше същото
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Вто 14 яну 2014 0:06
- Автомобил: Ibiza Polo Audi A3
- Двигател: 1.4 16v 1.2 12v 2.0tdi
Re: Поло 1.2 12V 2002 година не държи обороти!
EPC не ми свети, само check engine, но това е заради газовата
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Вто 14 яну 2014 0:06
- Автомобил: Ibiza Polo Audi A3
- Двигател: 1.4 16v 1.2 12v 2.0tdi
Re: Поло 1.2 12V 2002 година не държи обороти!
Днес забелязах, че колата когато я запаля студена при навиване на волана оборотите леко се мърдат, но много малко. Не бях споменал, че пробвах и с друг дросел на който излизаше тръбичка от него и като запалех колата без адаптация дори оборотите си бяха нормализирани, НО! тая тръбичка смучеше въздух и незнаех къде да я свържа за това се отказах от този дросел. Други интересно, че когато задържа за определено време педала на газта оборотите се стабилизират, но това нещо го прави когато си пожелае.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Поло 1.2 12V 2002 година не държи обороти!
Ами аз тва съм ти писал по горе, че не е от МАП-а, щом, като го разкачиш и гасне значи си работи.
Моят дросел има две тръбички, едната за картерните, другата за вентилацията на резервоара(канистъра).
Нормално е да ти мръднат оборотите с малко, като въртиш волана, даже гледах един сеат на съседа, от тези по старите, 97 или 98 г., като пусне фаровете и е студена си вдига оборотите и след малко си ги стабилизирва, както е било преди това(събитие).
Мисля, че и при полото трябва да е така, вместо да падат трябва да се вдигат(леко) и след това да се стабилизирват, ако само падат, значи има проблем с клапата("стъпковото" моторче). Ако си дърпа въздух(малко) би трябвало да са ти по високи малко оборотите.
Ами щом се е оправила с другият дросел, явно зора е в дросела(моторчето), на мен така ми изглежда. Аз също си търся дросел и се надявам скоро и аз да пробвам, да видим какво ще стане.
Абе много странни са тези дросели с електронна газ, значи клапата го играе хем дросел, хем "стъпково". Значи тва моторче се движи в двете посоки, а в едната се движи на стъпки(екуто му подава импулси с различно напрежение), нещо такова.
Значи при мен съм забелязал следното - Получава се само при студен двигател. Примерно паля, вдига на 1000 оборота, пускам фаровете и пада на 900, пускам вентилатора и вече нов спад и претръсква и отива да гасне, но в последният момент моторчето успява да навакса и пак се вдигат на 900, по някой път обаче не му се отдава.
Имам и периоди, когато сякаш всичко е наред и не гасне при тази гимнастика, но не ги държи оборотите! Абе ако вдигне 1100 примерно, ако всичко е наред, каквото и да пускаш (или да въртиш волана), не трябва да падат. Може би е нормално да има лек спад, но пак трябва да ги върне на 1100 и да продължи да ги сваля ПЛАВНО! А при мен това не се случва.
И аз, като задържа малко педала на газта и си работи, както трябва!
Колега, ти на тази клапа, която е смучела въздух ли си задържал педала? А що не пробва да запушиш тръбата?
Ако е била загряла, тва не я бърка, щеше да се прояви, когато пали студена, тва с въздуха. Като си сложил тази с тръбичката и ти е дърпала въздух оборотите играеха ли ти или бяха по високи?
Успех ти желая!

Моят дросел има две тръбички, едната за картерните, другата за вентилацията на резервоара(канистъра).
Нормално е да ти мръднат оборотите с малко, като въртиш волана, даже гледах един сеат на съседа, от тези по старите, 97 или 98 г., като пусне фаровете и е студена си вдига оборотите и след малко си ги стабилизирва, както е било преди това(събитие).
Мисля, че и при полото трябва да е така, вместо да падат трябва да се вдигат(леко) и след това да се стабилизирват, ако само падат, значи има проблем с клапата("стъпковото" моторче). Ако си дърпа въздух(малко) би трябвало да са ти по високи малко оборотите.
Ами щом се е оправила с другият дросел, явно зора е в дросела(моторчето), на мен така ми изглежда. Аз също си търся дросел и се надявам скоро и аз да пробвам, да видим какво ще стане.
Абе много странни са тези дросели с електронна газ, значи клапата го играе хем дросел, хем "стъпково". Значи тва моторче се движи в двете посоки, а в едната се движи на стъпки(екуто му подава импулси с различно напрежение), нещо такова.
Значи при мен съм забелязал следното - Получава се само при студен двигател. Примерно паля, вдига на 1000 оборота, пускам фаровете и пада на 900, пускам вентилатора и вече нов спад и претръсква и отива да гасне, но в последният момент моторчето успява да навакса и пак се вдигат на 900, по някой път обаче не му се отдава.

И аз, като задържа малко педала на газта и си работи, както трябва!
Колега, ти на тази клапа, която е смучела въздух ли си задържал педала? А що не пробва да запушиш тръбата?
Ако е била загряла, тва не я бърка, щеше да се прояви, когато пали студена, тва с въздуха. Като си сложил тази с тръбичката и ти е дърпала въздух оборотите играеха ли ти или бяха по високи?
Успех ти желая!

- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Поло 1.2 12V 2002 година не държи обороти!
Колега, прочети тази тема от форума на Митсубиши, в темата взимат участие хора, които са много наясно с тези клапи и моторчета.
Кликни тук!
Кликни тук!
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Вто 14 яну 2014 0:06
- Автомобил: Ibiza Polo Audi A3
- Двигател: 1.4 16v 1.2 12v 2.0tdi
Re: Поло 1.2 12V 2002 година не държи обороти!
Значи с този дросел с тръбичките не съм задържал газта просто си беше за колата, но като запушех двете тръбички колата изгасяше, да поясня че двете трубички влизаха в една, а с другият дросел трябваше известно задържане на газта при палене и тогава си бачкаше Ок
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Поло 1.2 12V 2002 година не държи обороти!
Аха, какъв ти е кода? Събират ги в една и дросела ти е с една тръбичка. Ясно!
Как си ги запушил? Не тряба да са запушени?! Защо ги запушваш не можах да разбера, нали този дросел си е оригнален за твоята кола, просто напъхваш тръбите и си готов.
Как си ги запушил? Не тряба да са запушени?! Защо ги запушваш не можах да разбера, нали този дросел си е оригнален за твоята кола, просто напъхваш тръбите и си готов.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Вто 14 яну 2014 0:06
- Автомобил: Ibiza Polo Audi A3
- Двигател: 1.4 16v 1.2 12v 2.0tdi
Re: Поло 1.2 12V 2002 година не държи обороти!
Моя дросел няма тръбички! Този който пробвах имаше, но като ги запушех колата гаснеше, а ако не са запушени нали се сещаш, че ще влиза не филтриран въздух. Запуших ги с пръстите колкото да пробвам какъв ще е ефекта.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Поло 1.2 12V 2002 година не държи обороти!
Ами по горе си писал, че този дросел е бил за колата, но явно не е. Най добре да пробваш с дросел, като за твоята кола, ако можеш да намериш. Ако ли не, потръси в ибей, има на изгодни цени!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта