Поло 1996г, 6N1 AEX - Kак се сменя радиатор на пaрно

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
jardinero
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 12 окт 2010 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: madrid

Поло 1996г, 6N1 AEX - Kак се сменя радиатор на пaрно

Мнениеот jardinero » Нед 23 фев 2014 21:30


:banghead 7
Поло 1996година, 6N1, AEX бензин.

Последна промяна от jardinero на Нед 23 фев 2014 23:11, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
push
Мнения: 780
Регистриран на: Чет 03 мар 2011 21:42
Автомобил: mk2
Двигател: 1.9 TD
Местоположение: София

Re: как се сменя радиатор на порно поло

Мнениеот push » Нед 23 фев 2014 22:16


Като при пОрното колега, всичко се сваля :icon_lol


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: как се сменя радиатор на порно поло

Мнениеот lion_heart002 » Нед 23 фев 2014 22:30


Е сигурно имат големи радиатори,понеже всичко свалят в пОрното. А се сменя като купиш нов и го смениш,като преди това разкачиш цялото табло,елементарно е всичко,но отнема време...


Потребителски аватар
gogo8012
Мнения: 26
Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: как се сменя радиатор на пaрно на поло

Мнениеот gogo8012 » Вто 04 мар 2014 18:02


Колега , тук във форума имаше смяна при голф 2 . Почти същото е и при полото имаше и снимки , поразрови се. Иначе на кратко сваляш волан , жабка , километраж,барчето между седалките,конзолата, таблото,въздуховодите на парното ,арматурното табло.Правил съм го на моето поло отдели си един ден за цялата операция.Иначе отнема около 3 часа...


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: как се сменя радиатор на пaрно на поло

Мнениеот zfa159 » Сря 05 мар 2014 19:06


gogo8012 написа:Колега , тук във форума имаше смяна при голф 2 . Почти същото е и при полото имаше и снимки , поразрови се. Иначе на кратко сваляш волан , жабка , километраж,барчето между седалките,конзолата, таблото,въздуховодите на парното ,арматурното табло.Правил съм го на моето поло отдели си един ден за цялата операция.Иначе отнема около 3 часа...

:eek
При голф 2 въобще не се налага да се свалят волани, жабки и т.н. .Кожуха с парното си излиза директно под таблото без да се пипа таблото, волана и т.н. Махат се само копчетата за парното, откача се барчето около скоростите,маха се кората под жабката и всичко си излиза изпод таблото за 2 часа максимум. Ако има климатик, наистина става доста по-сложно, ама Голф 2 с климатик е огромна рядкост :mhihi .

За Полото - ако няма климатик е малко по-лесно от колкото ако има и колегата е описал как става - всичко, което вижаш около себе си като седнеш в колата - да го няма. Не е толкова страшно, колкото изглежда и ако имаш време, инструменти и условия, можеш да си го направиш и сам. Ето ти снимка от Пасат, където още не са махнати кабелите и не е извадено тялото (подобно е) :
Изображение

и от Астра G :
Изображение



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта