Ето,че дойде време да пиша отново за проблем с моята колица.
Ето кратко описание на събитията:
В петък и цяла зима колата си пали без да се замисля от четвърт оборот. Акумулатора се държеше перфектно. В неделя се качвам със семейството и при опита да запаля дори не можа да завърти стартера веднъж. Свалям акумулатора за зареждане и забелязах, че + клемата е цялата окислена и под акумулатора имаше бял прах. Предполагам, че е кипял или нещо от сорта. Отворих всички клетки за проверка на нивото и всичко си беше в норма - нямаше нужда от доливане. След 10 часово зареждане слагам акумулатора, колата пали без проблем. След 40-50 минути отново се опитвам да запаля и нямаше ток дори да завърти. Моля помагайте, че съм в недоумение. Възможно ли е при отечка да срине зареден акумулатор за 50 минути? Възможно ли е да изкарам до преди 1 седмица м отрицателни температури и в топлото да умре изведнъж? Забравих да спомена, че батерията е на 3 години и 60 AH. Марката е STARTER.
Polo 6N 1.4 AEX - Проблем с палене
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: Нед 24 юли 2011 22:05
- Автомобил: vw polo 1.4mpi
- Двигател: AUD 2000
- Местоположение: svishtov
Re: проблем с палене на двигателя 1.4 AEX
Здравей колега, ако не си на "ти" с токовете иди да ти го замерят, елементарното което можеш да направиш е с един мултицет да замериш колко ти зарежда алтернатора, с него можеш да замериш и за утечка. Имам сканирана една книга за поддръжка на акумулатора но не знам как да я кача тук. За измерването годността на акумулатора ще ти трябва товарна вилка, как се мери с нея погледни тук:
http://forum.napravisam.bg/forum/viewtopic.php?t=37021
http://forum.napravisam.bg/forum/viewtopic.php?t=37021
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: проблем с палене на двигателя 1.4 AEX
И аз имах такъв проблем, алтернатора беше спрял да зарежда, замина ми реле регулатора. Лампата с акумулатора не ми светеше, интересно защо.
- embi4a
- Мнения: 695
- Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: проблем с палене на двигателя 1.4 AEX
Какви трябва да са показателите на здрав акумулатор при замерване с мултицет?
За съжаление тази сутрин отново не запалих
За съжаление тази сутрин отново не запалих

- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: проблем с палене на двигателя 1.4 AEX
При запален двигател трябва да е 13.8 до 14.2 V.А при престои да кажем цяла нощ ако е под 12 волта и като завартиш стартера ако напрежението пада под 10 волта акумулатора директо на кантара.
- embi4a
- Мнения: 695
- Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: проблем с палене на двигателя 1.4 AEX
В крайна сметка се оказа акумулатора.
На запалени фарове мултицета показа 13,88 на празен ход. Но акумулатора миришеше ужасно на серни изпарения. Явно електролите беше заврял. Директно си взех VARTA 56AH. Цената му беше смущаващо ниска - 120 лева с гаранция 2 години. Дано да е истинска VARTA
Вече трети ден карам новия акумулатор и нямам проблеми с нисък стартов ток.
Благодаря на всички, които ми помогнахте със съвети!!!
На запалени фарове мултицета показа 13,88 на празен ход. Но акумулатора миришеше ужасно на серни изпарения. Явно електролите беше заврял. Директно си взех VARTA 56AH. Цената му беше смущаващо ниска - 120 лева с гаранция 2 години. Дано да е истинска VARTA

Вече трети ден карам новия акумулатор и нямам проблеми с нисък стартов ток.
Благодаря на всички, които ми помогнахте със съвети!!!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта