Здравейте Колеги, данто това да е правилната тема
Поло 96г 1,4 60 к.с 2(3) вр.
Километража и обортомера работят когато си поискат, по-точно само на студено време когато запаля сутрин работят, веднага след това като изгася и запаля не работят. Обортомера трепери като съвсем малко се двиижи стрелката. Сега в топло време не работят дори и сутрин при първо палене. Лампите за маслкото , ръчната си светят. Показва колко гориво има.
Проверявал съм бушони, клеми.
Таблото ли е за смяна според вас, с жило ли е този километраж. не съм сигурен дали ако сменя таблото ще се оправи.
Polo 6n 1996 проблем с таблото
- NIKI_POLO_
- Мнения: 32
- Регистриран на: Съб 25 авг 2012 17:21
- Автомобил: VW POLO 6N
- Двигател: AEV_95
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Polo 6n 1996 проблем с таблото
Според мен ако имаш мултицет и някой твой авер дето знае как се работи с него,ще стане работата.Може да си забравил да вържеш някое кабелче.Аз бях забравил един кабел и колата направо си умря( след смяна на стартера).ел?Успех в начинанието.
Re: Polo 6n 1996 проблем с таблото
Kолега имам същия проблем и съм открил че е от тамShanovec написа:biglo написа:КОЛЕГА СМЕНИ ПЪРВИЯ 15АМПЕРОВ бушон от дясно на ляво
Бушони:
F1 (10А) – Лява къса светлина
F2 (10A) – Дясна къса светлина
F3 (10A) – Осветление на регистрационния номер
F4 (15A) – Задна чистачка, панорамен люк
F5 (15A) – Предна чистачка, помпа за вода на предната чистачка
F6 (20A) – Вентилатор на парното (въздушен кондиционер - AC - климатик)
F7 (10A) – Ляв габарит и задна лява светлина
F8 (10A) – Десен габарит и задна дясна светлина
F9 (20A) – Нагревател на задно стъкло
F10 (15A) – Заден фар за мъгла
F11 (10A) – Лява дълга светлина
F12 (10A) – Дясна дълга светлина
F13 (10A) – Клаксон
F14 (15A) – Задни светлини за движение на заден ход, пръскачка за задна чистачка,
F15 (10A) – Електромотор за запалване на двигателя
F16 (15A) – Приборен панел, осветление на жабката, предупредителни индикатори
F17 (10А) – Мигачи (пътепоказатели)
F18 (20А) – Ламбда-датчик, горивна помпа
F19 (30A) – Вентилатор за охлаждане на двигателя, охладителна система
F20 (10A) – Стоп-светлини (при натискане на спирачки), круз-контрол
F21 (15A) – Осветление на купето и багажника, самодиагностика, централно заключване, мулти-функционален дисплей
F22 (10A) – Радиокасетофон, запалка
Колега, първия от дясно наляво е за радиото и запалката и е 10А
В другия смисъл да брои първият 15А бушон отдясно наляво се пада позиция F21, което е за осветлението в купето, самодиагностиката и ц.заключване (и понякога за мултифункц. дисплей, което може би донякъде обяснява проблема със зануляването на дневния километраж), но това примерно какво общо може да има с оборотомера?
Може би имаш предвид F16, но тогава няма да му светят и индикаторните лампички като например масло, акумулатор и ръчна спирачка.
edit: бушоните са написани както следва в посока отляво на дясно
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 83 госта