Поло 1.3 от карб. към инжекция(от 55кс към 75кс)?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
chakazulu
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 17:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: RS

Re: Поло 1.3 от карб. към инжекция(от 55кс към 75кс)?

Мнениеот chakazulu » Нед 24 ное 2013 23:24


Разкостихме най-сетне моторите. Ето и малко снимки:

Варгова глава:

Изображение

3F глава:
Изображение

Варгови бутала:
Изображение
Изображение

3F бутала:
Изображение
Изображение

На живо разликата в буталата си личи една идея повече. При все, че всичко без буталата е еднакво, разликата в компресията очевидно е само от тях. В момента си мисля за вариант прехвърляне и на бутала, но не знам колко удачен.




Потребителски аватар
BukTop
Мнения: 503
Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Поло 1.3 от карб. към инжекция(от 55кс към 75кс)?

Мнениеот BukTop » Вто 26 ное 2013 0:55


По спомен 3Ф-ските бутала бяха най-леки от всички от тия години. Реално, колко ще се усети, не знам :Mr Green Fun


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4295
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Поло 1.3 от карб. към инжекция(от 55кс към 75кс)?

Мнениеот bbboiko2004 » Пет 29 ное 2013 15:02


Интересно ми е да видиш портовете на главата, дали са еднакви?


Потребителски аватар
chakazulu
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 17:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: RS

Re: Поло 1.3 от карб. към инжекция(от 55кс към 75кс)?

Мнениеот chakazulu » Пет 29 ное 2013 22:03


Ами, честно казано, нямам намерение да махам колектори. Единствения, който махнах, беше изпускателния на 3F-ската глава, защото ще слагам 4-2-1 колектор.

От това, което успях да сметна, излиза, че разликата в обема на камерите е 2,08кбсм. Или 35,32 кбсм : 37,40кбсм.
При обем от 4,415 кбсм на един мм от цилиндъра, излиза, че ми трябва 0,47мм по-тънка гарнитура, за да постигна същото сгъстяване като на 3F.
Оригиналната гарнитура е 1.5мм.


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4295
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Поло 1.3 от карб. към инжекция(от 55кс към 75кс)?

Мнениеот bbboiko2004 » Чет 05 дек 2013 16:04


Е няма ли да ползваш по - големия смукател на 3ф-а ?


Потребителски аватар
chakazulu
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 17:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: RS

Re: Поло 1.3 от карб. към инжекция(от 55кс към 75кс)?

Мнениеот chakazulu » Съб 18 яну 2014 19:09


Ще го ползвам.

Може ли да подскажете как да развия най-лесно гайката на оста, на коляновия вал?


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Поло 1.3 от карб. към инжекция(от 55кс към 75кс)?

Мнениеот lrlmodo » Пон 20 яну 2014 13:33


Контра на венеца на маховика с яка отверка.
Ако е в коша, първа, спирачки и такам


Потребителски аватар
chakazulu
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 17:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: RS

Re: Поло 1.3 от карб. към инжекция(от 55кс към 75кс)?

Мнениеот chakazulu » Съб 25 яну 2014 21:29


Аз пробвах друг начин и се оказа успешен.
С ремъчен ключ за филтри хванах ролката и с ел. гайковерт 440Nm успяхме да развием болта.
А иначе беше останал гол блок без маховик, тъй че нямах много опции.

Финалния вариант остава гол блок от Вартбурга + всичко останало от Полото. Цилиндрите са еднакви (на стотна), тъй че всичко се нареди супер към момента.

Още се двоумя дали да не сгъстя малко - 10,5 някъде... Какво ще кажете?

Колата ще има 4-2-1, филтър и по-натам може да направя някои шукарии по главата + вал.


dqdo_pop
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 21 дек 2011 19:16
Автомобил: Голф 2
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Поло 1.3 от карб. към инжекция(от 55кс към 75кс)?

Мнениеот dqdo_pop » Пет 31 яну 2014 19:59


На 10.5 ще е добре.Няма да имаш проблеми с горивото и с детонациите.Осезаемо ще почустваш разликата във вървежа.


Потребителски аватар
chakazulu
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 17:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: RS

Re: Поло 1.3 от карб. към инжекция(от 55кс към 75кс)?

Мнениеот chakazulu » Съб 15 фев 2014 21:07


Колеги, може ли да споделите на какви nm се стяга лагерите на коляновия вал и биелните лагери на 3F?
Според Аутодата са съответно 33Nm и след това 65Nm, биелните 30Nm + 60⁰+60⁰.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19314
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Поло 1.3 от карб. към инжекция(от 55кс към 75кс)?

Мнениеот stefan4o » Съб 15 фев 2014 21:57


Аутодата не греши, мисля. Описанието на гарнитурата Елринг и това в Аутодата съвпадаха, когато бях обезглавил мотора.


Потребителски аватар
chakazulu
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 17:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: RS

Re: Поло 1.3 от карб. към инжекция(от 55кс към 75кс)?

Мнениеот chakazulu » Съб 15 фев 2014 22:40


Направих и една бърза справка със Polo 90-94 Repair handbook и цифрите се потвърдиха. Остава само да действам.


Потребителски аватар
chakazulu
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 17:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: RS

Re: Поло 1.3 от карб. към инжекция(от 55кс към 75кс)?

Мнениеот chakazulu » Съб 11 окт 2014 19:14


Колеги,
след дълго проточване днес колата запали. Изглежда обаче, варианта само с външна помпа не работи. Моля, дайте съвет. Имам вариант да сложа подкачващата помпа, но е сложен. Предполагам допълнително външна или друга такава, която да е подходяща, ще е в пъти по-лесен.
Пробките на резервоара са в най-долната точка на колата, като съм сложил конзолата от Полото, която е с помпата, филтъра и кеч танка.
Мерси!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта