Поло 6N1 1.4 APQ проблем с термостата

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
nikolai_an
Мнения: 1224
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Поло 6N1 1.4 APQ проблем с термостата

Мнениеот nikolai_an » Пон 12 яну 2015 19:31


Здравейте колеги,вкарах се и аз във филма с термостата.От известно време колата трудно вдигаше 90 градуса и извънградско невъзможно.Е днес смених термостата с "BEHR" поради липса на други марки в магазина.След многото изчетени теми тук с проблема при смяната нещо ми подсказваше,че и с мен ще се случи....ами ето резултата е нулев,пак в движение температурата пада и то почти до началото на скалата.Гледах "иглата на термостата си влиза в леглото на капачката,проверявах задната част от към двигателя където ляга термостата има "дупчица под конус колкото малкия пръст да влезе",сложих новия термостат кутииката прилепна плътно,завих двата болта и ефект нулев!Въпроса ми е има ли някаква особеност като се слага самия термостат,четох за изпиляване на игла,подпиране със шаиба,смяна на цялата пластмасова отливка(октопод,таралеж ....)на целия корпус с датчиците и термостата поради "износено легло" на термостата(сред опипването с пръст не ми стана ясно дали там всичко е наред,беше под конус и една дупчица от около 8-9 мм.).Нека някой който е решил проблема да помага,ако има и снимки ще е супер. :beer,не ми се сменя цялата пластмаса с фланците в това студено време :scare3




snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Поло 6N1 1.4 APQ проблем с термостата

Мнениеот snuupy93 » Пон 12 яну 2015 21:47


Същия проблем, със същата марка... Взех за 50лв, комплект термостат + корпуса (леглото), продават се комплект на Gates, и заспа на 90 градуса.


Потребителски аватар
nikolai_an
Мнения: 1224
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Re: Поло 6N1 1.4 APQ проблем с термостата

Мнениеот nikolai_an » Вто 13 яну 2015 0:00


това ли е решението колега....самия термостат е хванат за отвора на пластмасовото коляно където отваря и затваря големия кръг http://www.autopower.bg/%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82-wahler-vw-polo-3-6n1-60-1.4-41098987d-g20273c44-i13014241.html


snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Поло 6N1 1.4 APQ проблем с термостата

Мнениеот snuupy93 » Чет 15 яну 2015 15:52


Най-добре отиди в някой авто магазин, там ще ти обяснят нещата и ще ти покажат вариантите.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Поло 6N1 1.4 APQ проблем с термостата

Мнениеот i.e.i » Чет 15 яну 2015 16:53


Провери стария,ако се окаже работещ ,може да има проблем с "корпуса"


Потребителски аватар
nikolai_an
Мнения: 1224
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Re: Поло 6N1 1.4 APQ проблем с термостата

Мнениеот nikolai_an » Пет 16 яну 2015 23:07


решено,нов термостат и корпус и работата заспа :drunk


snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Поло 6N1 1.4 APQ проблем с термостата

Мнениеот snuupy93 » Съб 17 яну 2015 9:44


nikolai_an написа:решено,нов термостат и корпус и работата заспа :drunk

Честито! :beer


Svetlix
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: 1.9 TDI AFN
Местоположение: Плевен

Re: Поло 6N1 1.4 APQ проблем с термостата

Мнениеот Svetlix » Съб 17 яну 2015 11:24


Понеже съм се сблъсквал с подобен проблем, ще споделя и че за мотор AEX важи същото!


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Re: Поло 6N1 1.4 APQ проблем с термостата

Мнениеот svere » Съб 17 яну 2015 19:06


някой пробвал ли е термостата предложен от колегата @nikolai_an на АЕЕ двигател?
http://www.autopower.bg/%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82-wahler-vw-polo-3-6n1-75-41098987d-g20276c44-i13014241.html


Потребителски аватар
nikolai_an
Мнения: 1224
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Re: Поло 6N1 1.4 APQ проблем с термостата

Мнениеот nikolai_an » Нед 18 яну 2015 21:23


svere написа:някой пробвал ли е термостата предложен от колегата @nikolai_an на АЕЕ двигател?
http://www.autopower.bg/%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82-wahler-vw-polo-3-6n1-75-41098987d-g20276c44-i13014241.html

мисля,че това е по-добрия вариант и бих го взел без да се замисля......никъде не го открих в магазин наличен и не ми се чакаше два три дена за доставка


Потребителски аватар
unaffected
Мнения: 96
Регистриран на: Съб 10 яну 2009 17:59
Автомобил: VW Polo 6N
Двигател: 1.6 AEE 1998
Местоположение: Велико Търново/София

Re: Поло 6N1 1.4 APQ проблем с термостата

Мнениеот unaffected » Чет 22 яну 2015 20:01


След няколко години с полото (1,6 АЕЕ): смених няколко термостата (Вернет, Валер, Бер) и една капачка. Бер-а издържа най-много, но преди около месец и той се предаде. Тръгнах да купувам метален термостат от Рено 5 и да го набивам в тръбата. В магазина ме посъветваха друго - термостат от Ауди А4. Видях го, мерих го - реших че ще стане. Бер струваше 20 лв.
http://www.google.bg/imgres?imgurl=http://b5.gaskutsche.de/pages/x_fish/images/111124_04.jpg&imgrefurl=http://b5.gaskutsche.de/1/111128/Thermostat_beim_A4_(B5)_tauschen_lassen&h=768&w=1024&tbnid=6L8jpLeq1ler5M:&zoom=1&docid=MuLHV1EZEXu01M&ei=cDXBVLnRCcnPaKaggpAE&tbm=isch&ved=0CE0QMyglMCU
Пасва перфектно като диаметър в октопода (таралежа и т.н. :)) и капачката го притиска с челото си. Ако капачката не прилепне плътно се изпилява малко челно. Преди поставяне на капачката се чупи частта, на която опира иглата на термостата. (Идеална възможност да си ползвате оригиналната капачка, чието легло вече е счупено.) Аз понамазах и малко със силикон периферията на термостата - да има :).
Резултата е перфектно работещ термостат, при който нито леглото в таралежа ще се износи, нито леглото на иглата ще се счупи. Като му дойде времето и той ще блокира, но поне вероятността е много по малка.
Този вариант е идеален за случеи като на колегата с износеното легло - спестява смяната на таралежа - новите ги знаете колко са читави (евтини топран-и и безбожно скъпи "оригинални"). А и труда е много по-малко.
Жалко че не снимах, ама не се сетих.
Ето го термостата:
http://b5.gaskutsche.de/1/111128/Thermostat_beim_A4_(B5)_tauschen_lassen
Като имам възможност ще снимам и моята кутия с номера.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта