Здравейте,колата гореше масло по около 100гр. на 1000 км.
и реших да сменя гумичките понеже и съединителя ми беше за
смяна,на следващата сутрин не можах да запаля,автоматичния
смукач вдига до 2000 оборота и колата(преди палеше и държеше
около 1100 оборота и бавно спада) гасне и това два три
пъти след което пали и работи като трактор,преди ремонта
беше като часовник палеше без проблем,след ремонта съединителя
вече не буксува за това си мисля че е от смяната на гумичките,
въпроса ми е дали някой се е сблъсквал с такъв проблем и какво
е решението.
Polo 6N 1.6 AFT проблем смяна на гумички на клапани:Решено
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 27 ное 2011 13:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Polo 6N 1.6 AFT проблем смяна на гумички на клапани:Решено
Последна промяна от polo101 на Съб 07 фев 2015 15:53, променено общо 1 път.
- 4i4o-dido
- Мнения: 827
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Polo 6N 1.6 AFT проблем след смяна на гумички на клапани
Да не сте объркали зацепването на ремъка? Провери белезите и предварението. А повдигачите разглобява ли ги?
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: Polo 6N 1.6 AFT проблем след смяна на гумички на клапани
Майстора е кофти колега. Нещо е объркал, ако ти е взел пари -да ти ги върне. При мен се получи подобно нещо. Не беше закачена буксата на дросела, но майстора бях аз и видях проблема веднага. За 1 л на 10 000км не е трябвало да пипаш нищо.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Polo 6N 1.6 AFT проблем след смяна на гумички на клапани
Или сте объркали маркучите, или смуче въздух от колектора.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 27 ное 2011 13:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Polo 6N 1.6 AFT проблем след смяна на гумички на клапани
Ремъка е проверен не е от него,поне така ми каза майстора.
Нали влезна в бокса за съединител и реших,че ще е добре да
сменя и гумичките.Утре ще проверя и дросела и колектора.
Нали влезна в бокса за съединител и реших,че ще е добре да
сменя и гумичките.Утре ще проверя и дросела и колектора.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Polo 6N 1.6 AFT проблем след смяна на гумички на клапани
А, пропуснах - спомагателният вал, дето движи делкото.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Polo 6N 1.6 AFT проблем след смяна на гумички на клапани
Да не е объркал подредбата на кабелите,твоя майстор?Или пък не е зацепил правилно паразитния вал,който върти делкото.
Има нещо объркано,ама кое...
Има нещо объркано,ама кое...

-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 27 ное 2011 13:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Polo 6N 1.6 AFT проблем след смяна на гумички на клапани
Уж всичко което сте ми писали е както трябва,
сега щял да я отвори и да провери повдигачите
дали са както трябва,и мен ме съмнява че е нещо
по кабелите
сега щял да я отвори и да провери повдигачите
дали са както трябва,и мен ме съмнява че е нещо
по кабелите
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Polo 6N 1.6 AFT проблем след смяна на гумички на клапани
Вдигането на обороти е предимно от страничен въздух.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 27 ное 2011 13:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Polo 6N 1.6 AFT проблем смяна на гумички на клапани:Реше
След почистване на повдигачите и свещи колата заработи както трябва,
също така опушване и на маншона от въздушния филтър към дросела,който
беше спукан на тънката част където отива към колектора и тръбата на
картерните газове всичко си дойде на място.Тук е момента да попитам
дали се продава този маншон или да търся втора употреба.
Благодаря на всички за съветите.
също така опушване и на маншона от въздушния филтър към дросела,който
беше спукан на тънката част където отива към колектора и тръбата на
картерните газове всичко си дойде на място.Тук е момента да попитам
дали се продава този маншон или да търся втора употреба.
Благодаря на всички за съветите.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Polo 6N 1.6 AFT проблем смяна на гумички на клапани:Реше
Манщонът се ремонтира, на нов цената е кофти. А и не се знае колко ще изкара.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 100 госта