Polo 6n 1995г. - спукан "таралеж"
Polo 6n 1995г. - спукан "таралеж"
Здравейте, колеги, проблемът ми е, че т.нар. част "таралеж" е спукана и сълзи. Не съм сигурен за точното наименование на частта, но в сервизите я наричат таралеж. Намира се на двигателя, в нея влизат 3 маркуча и се държи на 3 болта. Досега в 7-8 сервиза не можаха да намерят точно същата част - трябвало да бъде от точно същия модел с точно същия двигател. Поло-то е 1995 година, 1300 куб.см., 65 к.с. Ако някой знае точното наименование на частта, за да мога да я търся по - лесно, или ако някой може да ме насочи към сервиз(и), където биха могли да ми помогнат, ще съм много благодарен.
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Polo 6n 1995г. - спукан "таралеж"
Поло 1.3 е 55 к.с. а не 65 явно се бъркаш нещо ,а тъй наречен таралеж се води корпус на термостата а и в магазините го знаят като гаида или таралеж и ако поискаш корпус на термостата ще гледат умно като все едно да им поискаш паровъздушен клапан а не капачка за приливника 

- 4i4o-dido
- Мнения: 827
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Polo 6n 1995г. - спукан "таралеж"
Трябва ти същият модел като твоят.Различни за за различните модели.Аз сменях преди 3г.,но моят е с 5 изхода-1.6 75 кончета и цялото тяло с термостат и датчик беше над 120.Гледай и сравнявай спрямо твоята''гайда'',че в каталозите по магазините някой път излиза друго.
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Polo 6n 1995г. - спукан "таралеж"
На поло 6N,1.3 мотора е само един!Кода му е ADX и е точно 55 коня или 40 киловата! Но не това е въпроса в темата! 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Polo 6n 1995г. - спукан "таралеж"
Ако иде реч за фланеца за антифриз,който е отстрани на главата,купувах на скоро и читав беше на цена от 70-тина лв,като идва к-т с нов термостат вътре.Разбира се трябва да се види какъв точно е,за да се купи същия,защото по каталозите често допускат грешки и новия е малко или повечко по-различен
Марката,с която аз работя е Vaico или Vemo (един и същи производител,немец) и нямам проблеми веч години на ред с техните фланци.



- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: Polo 6n 1995г. - спукан "таралеж"
Ако става дума за тоя фланец, може и да не е спукан, а да е за ново уплътнение просто, както беше при мен
.

- jijo99
- Мнения: 20
- Регистриран на: Вто 27 юли 2010 20:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Polo 6n 1995г. - спукан "таралеж"
Ако както казва колегата частта се намира на двигателя горе и в нея влизат водните маркучи в магазините я знаят като "Воден Паяк". Само че си разглоби твоята и търси тогава, на някой от моделите върви със термостат на други не. Струва до 100 лв.
- Shanovec
- Мнения: 452
- Регистриран на: Вто 28 дек 2010 17:16
- Автомобил: WV POLO 6N1 Golf mk4
- Двигател: AEX 1997 AKL 1999
- Местоположение: Казанлък / Копринка
Re: Polo 6n 1995г. - спукан "таралеж"
ivo91 написа:1.3 е 60 коня
POLO (6N1) 55 hp, 1.3 (1296) cc , engine code ADX , 10/1994 - 07/1995
и весели празници

Последна промяна от Shanovec на Вто 03 яну 2012 15:19, променено общо 1 път.
- stefan4o
- Мнения: 19314
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Polo 6n 1995г. - спукан "таралеж"
Какви таралежи, какви паяци, какви октоподи. Темостатно тяло се нарича въпросната част 

Re: Polo 6n 1995г. - спукан "таралеж"
пука се при термостата ,ако отдолу тече -здрав е ! само уплътнение земи ,сменя се лесно ,източваш антифриза у леген , отвиваш винчетата на фланеца с отверка вадиш старото уплатнение и тураш новоро . размера на уплатнението го има у ЕТКА , отижаш у магазин за маркучи и каучук ,имат го . сменя се за около 1 час ако не му разбираш ,иначе е по бързо. требат само клещи ключе и отверка. намажи новото уплътнение с малко грес , да не изпусне и оно. запили с шкурка ако има налепи от антифриза останали каде е изпуснало.
- hooligans
- Мнения: 18733
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: Polo 6n 1995г. - спукан "таралеж"
Колега, тук не се трият теми, за да може да са полезни и на други потребители!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 107 госта