POLO-2F 1100 карбуратор - на какво да обърна внимание
POLO-2F 1100 карбуратор - на какво да обърна внимание
Имам POLO-2F 1100 карбуратор.Всеки ден изминавам по 100км.Така 2 години.До сега съм сменил лагери на предните главини,маркучи за спирачки,свещи и кабели,дискове и феродо.Колата я имам от 5г. Карам я с масло REPSOL 10-40 .Имах турски изпарител MUMGAZ и гореше 7,2 на 100.Сега взех REG-OMVL и гори 8,2.Аз нищо не разбирам от двигатели и затова питам на какво да обърна внимание!Колата е в движение non stop !
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: Пет 23 май 2014 23:33
- Автомобил: Nissan 200SX and VW Polo 6N 1996
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: POLO-2F 1100 карбуратор
Не е драстична разликата в разхода според мен. Трябва да се до регулира газта. Този изпарител по принцип въпреки, че не си му написал модела според мен е за по-мощни двигатели (по-сложен и е с две камери) и е възможно въпреки реглажа да дава малко по-голям разход.
Re: POLO-2F 1100 карбуратор - на какво да обърна внимание
Абе рейката трака, ама майстора вика, че нямало проблеми да карам така.Иначе няма луфт във волана и колата върви нормално не дърпа на никъде.
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: POLO-2F 1100 карбуратор - на какво да обърна внимание
питаш конкретно за разхода на газ или като цяло за колата
имам две такива полота,като твоето но само едното е с газ, откакто свалиха цената на газта и при мен се забелязва повишен разход,градско лятото е около 7 а сега зимата 8-9 а извънградско лятото съм постигал 5.4 а сега зимата е около 7-7.7
за 25000км средния ми разход е 8/100
а за рейката само гледай да е здрав нагънатия маншон че инъче влиза вода и се амортизира по бързо
имам две такива полота,като твоето но само едното е с газ, откакто свалиха цената на газта и при мен се забелязва повишен разход,градско лятото е около 7 а сега зимата 8-9 а извънградско лятото съм постигал 5.4 а сега зимата е около 7-7.7
за 25000км средния ми разход е 8/100
а за рейката само гледай да е здрав нагънатия маншон че инъче влиза вода и се амортизира по бързо
Re: POLO-2F 1100 карбуратор - на какво да обърна внимание
Абе казаха ми, че имало някаква пластмасова втулка, която се износвала и затова хлопа.Трябва ли да сменям рейката?
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Сря 03 сеп 2014 16:24
- Автомобил: polo cl Derby 1985
- Двигател: HKO 1985
- Местоположение: Бургас,Карнобат
Re: POLO-2F 1100 карбуратор - на какво да обърна внимание
по принцип тази втулка се сменя за минути и струва стотинки ако сам си я сменяш де иначе в сервиза не се знае
може да минеш с 30 40 кинта
може да минеш с 30 40 кинта
- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Re: POLO-2F 1100 карбуратор - на какво да обърна внимание
Прощавай за глупавия въпрос , къде точно е тази втулка на рейката ? Имам такова Поло и знам че рейката е проблемна.
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: POLO-2F 1100 карбуратор - на какво да обърна внимание
в самата рейка
за да се смени се сваля рейката
за да се смени се сваля рейката
- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Re: POLO-2F 1100 карбуратор - на какво да обърна внимание
ОК ! Аз профилактично я нагнетох с грес - през маншона/крайния/.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 103 госта