Здравейте,
от 1 седмица статичния шум в купето се увеличи, преди идваше от бензиновата помпа някакав тик, едвам се 4уваше, оба4е от седмица имам по висок пум който се ефектира от консуматори на ток, например като пусна аварийките, шума става като аларма на авариики, съска на тон с аварийните. Както като натисна бутона за прозорците сашто съскането се едно се увеличава. Предполагам идва от бензиновата помпа, и явно като се включи нов консуматор тока не му достига и тои писка разли4но, въпросът ми е дали има някакво друго моторче из купето или под купето някаде който да работи постоянно с колата и да може да издава стати4ен щум като от колонки на стерео уредба под влияние.
Пума абсолютно идва от купето или под колата ама не мога да кажа точно от бенз. помпа. Може тя да се тормози (запушен филтър или някаква клапа в резервуара) или просто да е на заминаване, това всичко го имам в предвид ама въпроса е дали може да е от нещо друго? Или по някакав на4ин ве4е помпата да не получава достатъчно ток? и при наи малак консуматор да не му достига тока и то да пищи по-шумно?
Ще се радвам на коментарите ви.
Polo 6n2 2000г. 1.0 AUC - статичен шум в купето
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Сря 05 дек 2012 0:47
- Автомобил: VW Lupo 1.0 MPI
- Двигател: AUC 2001
- Местоположение: sofia
Re: Polo 6n2 2000г. 1.0 AUC - статичен шум в купето
Дали установи откъде е? При мен също се чува жужене, но е постоянно.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6n2 2000г. 1.0 AUC - статичен шум в купето
Аз също имам лек шум, който се чува в купето, едно постоянно леко бръмчене, мисля, че идва от хидравличната помпа. И при мен, като пусна аварийките шума започва да се чува в такт с мигачите, започва да се мени. Наскоро си правих маркуча за високото налягане на хидравликата на сервото и шума почти изчезна, мисля, че е в рамките на нормалното, трябва много да се напъвам за да чуя нещо. Бяха ми обърнали рамото на маркуча към рейката обратно, некадърниците в сервиза, където го ремонтирах преди това заради лек теч от меката връзка на макруча. Бензиновата помпа се чува да жужи, не силно, но се чува, намира се под задната седалка и е по лесно да се локализира шума. Така или иначе ще я сменям, като ми остане свободно време, купих си нова.
Сега съм и с друга хидравлична помпа в много добро състояние, предишната ми също си беше добре, без някакви шумове, като се върти, пробвал съм я на ръка. Новите маркови са скъпи, има и по евтини около 120 лв., някакви китайчета, но нямам проблеми с въртене на волана и шума е съвсем незабележим, за това не мисля да давам излишни пари.
Мисля, че с колегата Деривация имаме едно и също бръмчене, а на колегата, на който му съска нещо най-вероятно има проблем с някой лагер около пистовия ремък, мисля, че е лагера на обтегача.
Сега съм и с друга хидравлична помпа в много добро състояние, предишната ми също си беше добре, без някакви шумове, като се върти, пробвал съм я на ръка. Новите маркови са скъпи, има и по евтини около 120 лв., някакви китайчета, но нямам проблеми с въртене на волана и шума е съвсем незабележим, за това не мисля да давам излишни пари.
Мисля, че с колегата Деривация имаме едно и също бръмчене, а на колегата, на който му съска нещо най-вероятно има проблем с някой лагер около пистовия ремък, мисля, че е лагера на обтегача.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта