polo classic 1997г. аеx - спирачна система

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
V_W_P
Мнения: 78
Регистриран на: Нед 01 май 2011 15:07
Автомобил: Polo Classic
Двигател: AEX 1997
Местоположение: Видин,Варна

polo classic 1997г. аеx - спирачна система

Мнениеот V_W_P » Чет 23 апр 2015 10:35


Привет колеги!...преди време бях пуснал подобна тема,но не ми беше отговорено на въпроса,та отново ще повдигна въпроса за ъпгрейд на спирачките,който се състои от следното:
1.Понеже оригинално отпред съм със 239мм вентилирани дискове и им предстои смяна и се чудя дали да не мина на по-големи?,някой колеги ми бяха казали да си сложа 256 от поло,но те не ме интересуват толкова,гледам хубави оферти за 288мм със всичко необходимо за монтажа им,та се чудя 288-ците дали ще станат на моите полуоски,дали шлиците са точни,ако не са дали тези 256 от голф 2 ГТИ (не от поло) ще станат.Много ми се иска да колегите които са слагали 288 на двигатели 1.4 аех и 1.6 аее да дадът компетентното си мнение,интересъвам се главно за 288.
2.Задните главини от 232мм дали ще паснат на барабаните които са с абс?
Благодаря на отзовалите се!!! :bowdown




Somi
Мнения: 687
Регистриран на: Вто 22 фев 2011 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: polo classic 1997г. аеx - спирачна система

Мнениеот Somi » Чет 23 апр 2015 11:24


По некомпетентно питане не бях срещал.Първо се описва какви са комплектите на далавера които смяташ да сложиш и какво включват.За да отпадне въпроса ти за шлици просто се взима шенкел от поло с диск 256 и според зависи какви апарати на далавера си намверил или стават директно или се правят преходници.Като сложиш 288 диск мислил ли си с какви джанти и гуми ще караш?Ако имаш предвид отзад да минаваш на барабани примерно от голф 3 стават.А защо не помислиш за дискови отзад?Не виждам никъде въпрос за по голяма помпа ?
И сега да задам аз един за чий ти е в този кошник да инвестираш пари които са половината кола.Вземи си Нови хубави дискове , нови хубави накладки смени си помпата и си сложи една стабилизираща щанга си си караи .Е освен ако не си му насадил турбо де.


V_W_P
Мнения: 78
Регистриран на: Нед 01 май 2011 15:07
Автомобил: Polo Classic
Двигател: AEX 1997
Местоположение: Видин,Варна

Re: polo classic 1997г. аеx - спирачна система

Мнениеот V_W_P » Чет 23 апр 2015 11:51


Така...на питането на колегата - ами намерил съм си в олх-а предни спирачки от голф 3 гти за 100лв. като комплекта включва (шенкели с главини,апарати,дискове 288мм с накладки и каквото се сетиш още),иначе в случай не няма как да станат наблюдавам и едни 256мм от голф 2-ка гти отново със същата комплектовка за 80лв. и в случай че и те не станат ще си кушя брембо макс 239мм за моя *кошник,който съм решил да го позасиля!за джанти не се притеснявайте колеги,на такъв дрънголник съм виждал и 19-ки да се търкалят.
[color=#000000]Интересува ме по-големите дискове дали ще паснат,други мнения за джанти и помпи не ме интересуват,с времето и техния ред ще дойде!
За отзад съм още с барабани,но мисля да ги сменя или с 239 или с 226,като отново има изгодни оферти,въпроса е кое ще пасне по-лесно?


Somi
Мнения: 687
Регистриран на: Вто 22 фев 2011 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: polo classic 1997г. аеx - спирачна система

Мнениеот Somi » Чет 23 апр 2015 15:37


От голф 3 ГТИ поглеждал ли си с колко болта е Джантата ? Ще си возиш две резервни за отпред и за отзад маи .После шлици, шарнирите, накрайници, все различни.при голф 2 пак същото .Дадох ли ти отговор .Виж модела на апаратите и си търси шенкели от поло най-лесно става всичко си е от таз кола , слагаш апарата в зависимост от модела директно на шенкела или с фланец, слагаш диска и наклатките и си ти .А това с 19 ще ме извиниш сигурно се слагат на място за снимки, за движение забрави.Иначе и там има пинис да се заврът голям цолаж джанти разменяш местата на шарнирите ляво дясно но маи и други доработки трябват хихих .
Та вземи си хубави дискове циберман например, хубави наклатки , хубави гуми НОВИ и скъпи . Помисли за последващите консумативи дискове и накладки какви пари са на 288 ?


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4702
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: polo classic 1997г. аеx - спирачна система

Мнениеот tdi fen » Чет 23 апр 2015 17:26


няма смисъл на кола с 60 кс и тегло под 1000 кг да слагаш 288 мм такива имат коли 1300-1400 кг нагоре и 150 кс виж 256мм може


Потребителски аватар
Snuupy
Мнения: 476
Регистриран на: Пон 26 яну 2015 0:15
Автомобил:
Двигател:

Re: polo classic 1997г. аеx - спирачна система

Мнениеот Snuupy » Пет 24 апр 2015 0:20


Наистина 288мм са малко прекалено за този мотор, няма смисъл. Едни 256mm вентилирани от 16V и един заден мост от Polo 6N2 16V/TDI, с дискове ще ти свърши прекрасна работа, няма да си познаеш колата просто!
Защото за 288мм дискове, първо е безмислено на този мотор и тежина, второ, под 15-ки не можеш да сложиш, което зимата си е кофти.... Ако ще я правиш с друг мотор и искаш да се подсигуриш от сега... слагай 288мм предни, ако ли не, няма смисъл, успех! :beer


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19314
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: polo classic 1997г. аеx - спирачна система

Мнениеот stefan4o » Пет 24 апр 2015 6:15


В Олх е твърде вероятно да ти продадат куп части, които може и да не ти свършат никаква работа - примерно дисковете да са за смяна и накладките да са от евтините, дето не спират. Тогава, какъв е смисълът от упражнението? Караме с големи дискове, пък колата спира зле, примерно... Купи си прилични дискове със скъпи накладки и две нови гуми от среден или висок клас марка и не си харчи парите (които сигурно ги нямаш излишни) за глупости.


georgi_dob
Мнения: 323
Регистриран на: Пет 23 май 2014 23:33
Автомобил: Nissan 200SX and VW Polo 6N 1996
Двигател:
Местоположение: София

Re: polo classic 1997г. аеx - спирачна система

Мнениеот georgi_dob » Пет 24 апр 2015 10:27


Човек без работа жив Гявол :11 :beer Опитай да вкараш трабъ 3 цола в муфа цол и половина или нещо по-атрактивно...


Потребителски аватар
Snuupy
Мнения: 476
Регистриран на: Пон 26 яну 2015 0:15
Автомобил:
Двигател:

Re: polo classic 1997г. аеx - спирачна система

Мнениеот Snuupy » Пет 24 апр 2015 20:07


Абе като човек си е прави кефа като си подобрява колата, нека! Ама защо се набивали толкова пари в поло, ама защо го правиш, вземи си GTR.... аре стига.. Който, каквото иска ще си подобрява и прави. Погледнете clubpolo.co.uk. Polo Friends Germany, толкова направени полота, толкова много модификации, хората го правят с кеф. Ама ние в БГ с ме си комплексари, трябва да е нещо мощно дето харчи 15-25/100 градско, разбира се на газ, защото за бенз не ни стигат паричките, иначе не става... малолитражките са направени за марсианците, нищо, че в световен мащаб в момента те са най-търсените автомобили, точно заради цените на горивата.

Отплеснах се малко, ама се уморих да гледам мнения, как от поло нищо не става, в поло раздела.


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: polo classic 1997г. аеx - спирачна система

Мнениеот vucata » Пет 24 апр 2015 23:27


Както един от колегите спомена...хубаво, ще сложиш 288 отпред...ами отзад какво ще сложиш :mhihi


Потребителски аватар
Snuupy
Мнения: 476
Регистриран на: Пон 26 яну 2015 0:15
Автомобил:
Двигател:

Re: polo classic 1997г. аеx - спирачна система

Мнениеот Snuupy » Пет 24 апр 2015 23:31


Отзад може заден мост от Polo 6N2 16V/TDI с дискове, ще заспи....


Потребителски аватар
poloboxingteam
Мнения: 39
Регистриран на: Нед 26 апр 2015 22:26
Автомобил: vw polo 6n
Двигател: AER 1996

Re: polo classic 1997г. аеx - спирачна система

Мнениеот poloboxingteam » Нед 26 апр 2015 23:13


Чувал съм че със серво и помпа на 25,4 от микробус, дискове отзад и 256мм отпред става екстра.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19314
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: polo classic 1997г. аеx - спирачна система

Мнениеот stefan4o » Пон 27 апр 2015 5:56


Ако колата няма АБС при първото по-сериозно натискане и ще се пързаляш :c020


Потребителски аватар
poloboxingteam
Мнения: 39
Регистриран на: Нед 26 апр 2015 22:26
Автомобил: vw polo 6n
Двигател: AER 1996

Re: polo classic 1997г. аеx - спирачна система

Мнениеот poloboxingteam » Пон 27 апр 2015 18:56


Той си има абс стига да си работи както трябва няма да има проблем
А да попитам за да не отварям нова тема
За поло отзад за дискове шенкели и апарати ставаха от голф 3 гтд и се използват жила от поло гти. Че не помна как беше точно

Последна промяна от hooligans на Сря 29 апр 2015 15:42, променено общо 3 пъти.
Причина: В този раздел теми не се повдигат!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 100 госта