Здравейте !!
Казвам се Иван на 22 съм и от скоро притежавам Поло 1.4 ,60 конски сили мпи 2001 г.
Имам колата от 2 месеца обслужих я стегнах я карах е с кеф,но наскоро започна да прави номерца при студен двигател прекъсва започва да тресе ,но всичко докато загрее наскоро започна да прекъсва по време на движвение ,по някое време светна чек лампата на таблото ,реших да отида на диагносттика.Грешката която излезе беше ниска компресия и мисля че проблем при запалването в 2 и 4 цилиндър ,майсторчето каза да сменя свещи и кабели ,направих го ,прекъсването по време на движение спряяя!! Но силното тресене и прекъсване и тракане предполагам на клапани не иска да спре .и всичко така докато загрее след това няма следа от тракане тресене и прекъсване започва да си работи перфектно!!! Ако някой може да даде съвет ще съм много благодарен !!!! Благодаря предварително!!!
Поло 1.4 60 к.с. мпи 2001 г. тресе и трака докато е студена
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Поло 1.4 60 к.с. мпи 2001 г. тресе и трака докато е студ
Колега, щом имаш чек лампа значи кода ти най вероятно е AUD, какъв ти е кода между другото?
Те са три вида - AKK, AUD и AUC.
Огледай си бобината, намира се отдясно на въздушният филтър, обикновено се пука, виж за пукнатини, след 10 - тина години се цепи.
Най вероятно проблема се дължи на хидравличните повдигачи. Сигурно джамбазите са и сложили добавка, какво масло и сложи, като вискозитет и марка?
Каква е тази грешка, ниска компресия, не съм чувал софтуера да мери компресия.
Да нямаш misfire на отделни цилиндри?
Под прекъсване на студен двигател, какво имаш предвид? Гаснене или все едно работи на по малко цилиндри? Като я натовариш с консуматори в началото гасне ли?
Бих те посъветвал да сложиш хубаво масло и да я караш така, ако имаш късмет може да утихне, моята също беше в подобно състояние и след известно време се оправи. Тия простотии с тракането идват от повдигачите, тъй като италиянците не сменят редовно маслото, италиянка ли е твоята?
Лампата за маслото свети ли ти на работещ двигател? Като дадеш на контакт свети ли лампата за маслото? Наблюдавай лампата и маслото, нивото, дали се вдига.
Като за начало може да провериш и направиш следните неща - проверка на всички маркучи/вакууми, от сепаратора до въздушния филтър, дросела. Почистване на сепаратора, намира се отзад на двигателя, потръси във форума има доста теми. Прегледай и почисти дросел клапата, МАП сензора от мазнотии, МАПА със спрей за дебитомери, без силни разтворители. Клапата се чисти с карбуратор клийнър и четка за зъби, най-добре.
Те са три вида - AKK, AUD и AUC.
Огледай си бобината, намира се отдясно на въздушният филтър, обикновено се пука, виж за пукнатини, след 10 - тина години се цепи.
Най вероятно проблема се дължи на хидравличните повдигачи. Сигурно джамбазите са и сложили добавка, какво масло и сложи, като вискозитет и марка?
Каква е тази грешка, ниска компресия, не съм чувал софтуера да мери компресия.
Да нямаш misfire на отделни цилиндри?
Под прекъсване на студен двигател, какво имаш предвид? Гаснене или все едно работи на по малко цилиндри? Като я натовариш с консуматори в началото гасне ли?
Бих те посъветвал да сложиш хубаво масло и да я караш така, ако имаш късмет може да утихне, моята също беше в подобно състояние и след известно време се оправи. Тия простотии с тракането идват от повдигачите, тъй като италиянците не сменят редовно маслото, италиянка ли е твоята?
Лампата за маслото свети ли ти на работещ двигател? Като дадеш на контакт свети ли лампата за маслото? Наблюдавай лампата и маслото, нивото, дали се вдига.
Като за начало може да провериш и направиш следните неща - проверка на всички маркучи/вакууми, от сепаратора до въздушния филтър, дросела. Почистване на сепаратора, намира се отзад на двигателя, потръси във форума има доста теми. Прегледай и почисти дросел клапата, МАП сензора от мазнотии, МАПА със спрей за дебитомери, без силни разтворители. Клапата се чисти с карбуратор клийнър и четка за зъби, най-добре.
Re: Поло 1.4 60 к.с. мпи 2001 г. тресе и трака докато е студ
Да точно това имам missfire на отделните цилиндри, колега на 2 цилиндара бачка но само докато загрее ,когато в началото е натваря не гасне италианка е сложих и Витол 10w40 малко се поуспокои но сутринта вдига шумотевица колега хоих при 2 майстора казаха че най вероятно е от клапаните но и 2 ме съветваха да я карам !! Но непременно ще проверя бобината благодаря .
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Поло 1.4 60 к.с. мпи 2001 г. тресе и трака докато е студ
Офф, писнало ми е от майстори, мериха копресията ли, какво?
Това е типично за тези двигатели, когато италиянците ги карат по дълго време без да сменят маслото, ако от време на време се е сещал Антонио да сменя маслото, може би има надежда.
Този проблем идва от задръстени повдигачи, цедка на маслената помпа и т.н.
Мисфайърите са ти от ел. проблем - кабели, бобина, свещи. Тракането ти е от повдигачите. Пробвай с друга бобина да видиш разликата, ама си вземи Беру, другите са боклуци, окло 160-180 лв. е бобината, ама си заслужава.
Тва е братле, хубавата новина е, че дросел клапата ти е наред.
Това масло малко дървено ми се струва, поне не съм го чувал, аз ползвам Фукс, доста утихна. Маслото е много важно, ама много, трябва да е качествено.
Хубаво е, че питаш във форума, така ще спестиш доста пари по разни измислени мАстори.
Това е типично за тези двигатели, когато италиянците ги карат по дълго време без да сменят маслото, ако от време на време се е сещал Антонио да сменя маслото, може би има надежда.
Този проблем идва от задръстени повдигачи, цедка на маслената помпа и т.н.
Мисфайърите са ти от ел. проблем - кабели, бобина, свещи. Тракането ти е от повдигачите. Пробвай с друга бобина да видиш разликата, ама си вземи Беру, другите са боклуци, окло 160-180 лв. е бобината, ама си заслужава.
Тва е братле, хубавата новина е, че дросел клапата ти е наред.
Това масло малко дървено ми се струва, поне не съм го чувал, аз ползвам Фукс, доста утихна. Маслото е много важно, ама много, трябва да е качествено.
Хубаво е, че питаш във форума, така ще спестиш доста пари по разни измислени мАстори.
Re: Поло 1.4 60 к.с. мпи 2001 г. тресе и трака докато е студ
Какво да ти кажа Италианци благодаря ти много за съвета !!! Еми маслото е Немско по принцип след смяната с това масло моторчето утихна доста !! Проблема му е докато загрее ,но сега ще взема мерки и се надявам че ще стане работата още веднъж мерси !!!
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Поло 1.4 60 к.с. мпи 2001 г. тресе и трака докато е студ
Това, което може да направиш е да си смениш маслото на по малко километри, през това време наблюдавай по често нивото му. Предполагам, че ще е доста черно. Ако имаш късмет ще утихне и на студен двигател, споко. Карай си така, щом трака само на студен двигател не е болка за умиране, ако почне да трака много и на загрял двигател тогава ще са вече за ремонт повдигачите.
С повечко каране хубавото масло ще отмие мизериите и постепенно ще утихне.
Аз се изкушявах доста да направя промивка на двигателя и да сложа добавка за хидравлични повдигачи на Лики Моли съм си харесал, ама ме хвана шубето да не задръстя някоя маслена магистрала и да стане по зле положението.
За това бих ти препоръчал, хубаво масло, чести смени и каране.
Това, че работи на два цилиндъра, т.е. имаш missfire на двата може би има връзка с бобината, те са всъщност 2 бобини в един корпус, едната е за 2 цилиндъра, другата за другите два. Виж кабелите къде отиват, първо да не са разменени, има букви а,б,ц,д, съответно цилиндрите са 1,2,3,4 от ангренажния ремък на дясно, тоя до ангренажа е 1 и т.н.
За да не бачкат 2, а си сменил кабели и свещи(по каталог са платинени, еднополюсни), остава бобината, проследи кабелите от бобината до цилиндрите с мисфайъри, ако отиват в едната бобина, ясна е работата. Когато не работи добре бобината двигателя тресе, може и от това да е по шумен.
При мен много тракаше в началото и от водната помпа, едно металическо чукане, един пръстен беше почнал да се откъртва, защото новата ми водна помпа се оказа много злобно менте, естествено на цената на качествена ми я пробутаха мошениците в сервиза.
С повечко каране хубавото масло ще отмие мизериите и постепенно ще утихне.
Аз се изкушявах доста да направя промивка на двигателя и да сложа добавка за хидравлични повдигачи на Лики Моли съм си харесал, ама ме хвана шубето да не задръстя някоя маслена магистрала и да стане по зле положението.
За това бих ти препоръчал, хубаво масло, чести смени и каране.
Това, че работи на два цилиндъра, т.е. имаш missfire на двата може би има връзка с бобината, те са всъщност 2 бобини в един корпус, едната е за 2 цилиндъра, другата за другите два. Виж кабелите къде отиват, първо да не са разменени, има букви а,б,ц,д, съответно цилиндрите са 1,2,3,4 от ангренажния ремък на дясно, тоя до ангренажа е 1 и т.н.
За да не бачкат 2, а си сменил кабели и свещи(по каталог са платинени, еднополюсни), остава бобината, проследи кабелите от бобината до цилиндрите с мисфайъри, ако отиват в едната бобина, ясна е работата. Когато не работи добре бобината двигателя тресе, може и от това да е по шумен.
При мен много тракаше в началото и от водната помпа, едно металическо чукане, един пръстен беше почнал да се откъртва, защото новата ми водна помпа се оказа много злобно менте, естествено на цената на качествена ми я пробутаха мошениците в сервиза.
Re: Поло 1.4 60 к.с. мпи 2001 г. тресе и трака докато е студ
Определено ще те послушам колега за маслото поне 5 хиляди да направя и веднага го сменям ,но да сложа ли 15w40 или да продължа така надявам се да е бобина дано не се нслсга да се бара двигатела .... А пък за добавката чувал съм че е нож с 2 остриета може да помогне може да навреди.нз колко е истина,а за кабелите те са наред тъй като прекъсването по време на движение спряя помпата е сменях за сега нямам проблеми дано и да нямам малко са сер майстори всеки гледа да те мине... за съжеление !! Благодарности добре че има хора като теб та да може човекмда вземе въздух
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Поло 1.4 60 к.с. мпи 2001 г. тресе и трака докато е студ
Нееее, сакън, никакво 15в40! Ти си с хидравлични повдигачи, направо ще им разкажеш играта, кой знае кой какво масло са слагали преди теб и какви нагари има. За добавките, риска е много голям и може да стане много зле положението, аз само го споменах, като вариант, който крие много рискове.
По гъсто от 10в40 е противопоказно.
Най сигурния вариант е да си караш с новото хубаво масло и да чакаш да отмие малко от нагарите.
Сега се сетих за един лесен тест за проверка на клапан/и: Взимаш един вестник и го слагаш на ауспуха, трябва да го издухва непрекъснато, ако го засмуква от време на време вероятно имаш проблемен, изгорял клапан, пляка отзад. Ако си духа нормално всичко е наред.
Пък и ако имаш проблемен клапан каква е логиката, като позагрее двигателя да се оправя, чел съм, че при топъл двигател положението става още по зле.
За да си сигурен, че няма проблем с клапани и повдигачи примери компресията при студен двигател каква е в различните цилиндри.
Има един сайт kolegi.info, потърси инфо за клапани, има тема за сцепен клапан или нещо такова беше.
Ако минаваш край Казанлък, може да ми се обадиш, имам бобина, може да пробваш.
По гъсто от 10в40 е противопоказно.
Най сигурния вариант е да си караш с новото хубаво масло и да чакаш да отмие малко от нагарите.
Сега се сетих за един лесен тест за проверка на клапан/и: Взимаш един вестник и го слагаш на ауспуха, трябва да го издухва непрекъснато, ако го засмуква от време на време вероятно имаш проблемен, изгорял клапан, пляка отзад. Ако си духа нормално всичко е наред.
Пък и ако имаш проблемен клапан каква е логиката, като позагрее двигателя да се оправя, чел съм, че при топъл двигател положението става още по зле.
За да си сигурен, че няма проблем с клапани и повдигачи примери компресията при студен двигател каква е в различните цилиндри.
Има един сайт kolegi.info, потърси инфо за клапани, има тема за сцепен клапан или нещо такова беше.
Ако минаваш край Казанлък, може да ми се обадиш, имам бобина, може да пробваш.
Re: Поло 1.4 60 к.с. мпи 2001 г. тресе и трака докато е студ
Колега пробвах това с вестника засмукване нямаше издухваше вестника дайе когато притисках вестника колата започваше да се мъче е не много ,но предполагам е нормално.. днес чек лампата пак се обади ,тя го пражи през 5,6 дни интереснотот е че когато светна го нямасхе това тресене интересна раута ако имам път към теб непременно !!!! Братле ако можеш да ми препоръчаш масло скупо и качествено .... [color=#0000FF]Компресията и нея ще е вида нисхто не пречи :)
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 17:56
- Автомобил: Passat B5 2000g
- Двигател: APU
- Местоположение: Sofia
Re: Поло 1.4 60 к.с. мпи 2001 г. тресе и трака докато е студ
Ако го прави само на студено смени си опръстените на входящите колектори
Re: Поло 1.4 60 к.с. мпи 2001 г. тресе и трака докато е студена
Здравейте колеги, имам един проблем, от както съм купил колата от година и половина. Колата е 1,4 75 коня, газ бензин. Като я запаля сутрин , при студен двигател, тресе, няколко минути, после се оправя, като загрее. Чува се леко тракане от двигателя. Сменил съм свещи, скъпи, кабели и бобина. Продължава да тресе. От Ямбол съм, кажете при кой майстор да отида, че вече се напатих от пишман майстори. Дайте ми съвет от какво може да е?
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 19:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kubrat
Re: Поло 1.4 60 к.с. мпи 2001 г. тресе и трака докато е студена
Здр! И аз да се отбележа имам поло от доста време. Колата си е супр много си я харесвам, но с тези повдигачи няма как да се разминем без да ги сменим май. Пробвах много масла и подобрители и на лики молик сим слагал ефект почти няма. Аз като я купих го нямаше това тракане много сим се чудил какво са ми сипали джамбазите. Смених маслото и почна да трака от тогава си якарам така 50к км. Куихме и на братми такова с Код на мотора АКК (мойта с мотор AUD), неговата сутрин като запали гасне сега тирся проблема. Чета коментари тука постояно мисля да му сменя О пристените на колектора, в една тема голегата беше споменал за тях като визможна причина.
Re: Поло 1.4 60 к.с. мпи 2001 г. тресе и трака докато е студена
mitko 74 написа:Здравейте колеги, имам един проблем, от както съм купил колата от година и половина. Колата е 1,4 75 коня, газ бензин. Като я запаля сутрин , при студен двигател, тресе, няколко минути, после се оправя, като загрее. Чува се леко тракане от двигателя. Сменил съм свещи, скъпи, кабели и бобина. Продължава да тресе. От Ямбол съм, кажете при кой майстор да отида, че вече се напатих от пишман майстори. Дайте ми съвет от какво може да е?
Здравей митко . Имам същия проблем откри ли някакво решение на проблема ?
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта