Здравейте колеги,
от скоро съм собственик на VW Поло 1,4 MPI 60 к.с. с газов инжекцион. Така е закупих. Въпроса ми е,че на бензин и на газ като подам по-рязко първоначално газ и колата прекъсва.Иначе си върви перфекно!Съответно това прави тръгването с прекъсвания.Моля ако някой е имал този проблем,моля да сподели.При по-рязко подаване на газ и на двете горива прекъсва.Благодаря Ви предварително!!!
VW Polo 3 6n2 1.4 2000 AKK - Прекъсва
VW Polo 3 6n2 1.4 2000 AKK - Прекъсва
Последна промяна от nedev70 на Съб 14 фев 2015 19:04, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: Пет 23 май 2014 23:33
- Автомобил: Nissan 200SX and VW Polo 6N 1996
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Polo 3 6n2 1.4 2000 AKK - Прекъсва
Провери на първо време свещите, кабелите и капачката на делкото за нагар и окисляване от вътре 

Re: VW Polo 3 6n2 1.4 2000 AKK - Прекъсва
Колега, това не е 6N, няма капачка и делко, има бобина....
Виж кабели, свещи, бобина... от това е най-вероятно да прекъсва! Най-добре я закачи на VCDS, ако имаш познат или в сервиз!
Виж кабели, свещи, бобина... от това е най-вероятно да прекъсва! Най-добре я закачи на VCDS, ако имаш познат или в сервиз!
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: Пет 23 май 2014 23:33
- Автомобил: Nissan 200SX and VW Polo 6N 1996
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Polo 3 6n2 1.4 2000 AKK - Прекъсва
6N2 1.4 и то ли е толкова мъртво само 60 к.с.? с друга модификация на двигателя. Не ги зная кодовете на моторите на изуст признавам си
карал съм малко 1.4 101 коня, но то е двувалка и беше с делко. Нещо такова, но с друга горивна система.

- Прикачени файлове
-
- delco.doc
- (194.5 KиБ) Свален 69 пъти
Re: VW Polo 3 6n2 1.4 2000 AKK - Прекъсва
6N2 1.4 AUD/AKK - 8V, 60к.с. , 1.4 16V 75 к.с. и 1.6 16V 125к.с. GTI, всичките са с бобина, мотора е съвсем друга концепция, с електронен дросел е и доста други датчици :)
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: VW Polo 3 6n2 1.4 2000 AKK - Прекъсва
Явно и аз трябва да се включа, защото по една случайност имам същият матор.
Значи, няма делко, капачки и други такива неща. Има два датчика, датчик колянов вал и датчик разпределителен вал, и двата работят на ефекта на Хол(магнитната индукция). Няма да навлизам в подробности кой какво прави, може би друг път. Бобината е обща, две бобини в един корпус и се пука с течение на времето, защото е от пластмаса, която старее. Бобината върви заедно с комутатора и има една букса, държи се на три болта и се сваля лесно.
Слабото място е бобината, а може и кабелите да са стари и да хвърлят искри, може и свещите да са стари, най вероятно, още повече, че има и газ.
Към колегата с прекъсването:
Виж си бобината за пукнатини по корпуса, провери кабелите на тъмно дали пресвяткат, виж си свещите, това на първо време.
При проблем с тези елементи двигателя тресе леко и претръсква през интервали. Когато прекъсва гасне ли ти нацяло или само си тресе?
Имаше и проба, там вадиш кабелите да провериш при кой няма промяна за да разбереш ако кабел или свещ прави проблем, но не съм запознат точно с изпълнението, Жорката може би ще обясни по подробно?!
Имам бобина в добро състояние, ако ти трябва пиши на лични, давам я почти без пари.

Значи, няма делко, капачки и други такива неща. Има два датчика, датчик колянов вал и датчик разпределителен вал, и двата работят на ефекта на Хол(магнитната индукция). Няма да навлизам в подробности кой какво прави, може би друг път. Бобината е обща, две бобини в един корпус и се пука с течение на времето, защото е от пластмаса, която старее. Бобината върви заедно с комутатора и има една букса, държи се на три болта и се сваля лесно.
Слабото място е бобината, а може и кабелите да са стари и да хвърлят искри, може и свещите да са стари, най вероятно, още повече, че има и газ.
Към колегата с прекъсването:
Виж си бобината за пукнатини по корпуса, провери кабелите на тъмно дали пресвяткат, виж си свещите, това на първо време.
При проблем с тези елементи двигателя тресе леко и претръсква през интервали. Когато прекъсва гасне ли ти нацяло или само си тресе?
Имаше и проба, там вадиш кабелите да провериш при кой няма промяна за да разбереш ако кабел или свещ прави проблем, но не съм запознат точно с изпълнението, Жорката може би ще обясни по подробно?!
Имам бобина в добро състояние, ако ти трябва пиши на лични, давам я почти без пари.

Re: VW Polo 3 6n2 1.4 2000 AKK - Прекъсва
Здравейте,не знам дали правилно съм разбрал,но бобината за която говорите е това в което влизат кабелите от свещите и ако е така моето е метално.Не съм проверявал нищо,но утре и в други ден почивам и ще проверя,кабели,свещи и т.н.Но искам да ме посъветвате какви свещи да си взема и колко е разстоянието м/у електрода в милиметри.Едноп. трипол.....и марка.На реното карам с EYQUEM еднопол. и то е на газ и съм много доволен.Благодаря предварително!
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: VW Polo 3 6n2 1.4 2000 AKK - Прекъсва
Това металното е комутатора, той е включен в бобината! Има си вход и се държи на едни пластмаси. Трита болта също го държат. Не може да ти е метална бобината! Аз имам две и двете са пластмасови.
Свали бобината и я огледай, моят двигател също е АКК!
Има теми във форума за бобината и свързването, потърси. Ако ти е по различна бобината, означава, че бобината не е за твоя двигател.
По каталог излиза с пластмасов корпус, с или без комутатора, по добре да е заедно с комутатора.
Кой знае джамбазите какво са ти сложили.
Отиваш в Авто+ примерно и те ще ти кажат, кои стават.
Свещите за този двигател са платинени, НЖК, еднополюсни, такива са по каталог. Има бош и други марки, аз сложих НЖК, 25 лв парчето, защото такива използват за първично вграждане.
Бобина задължително Беру или оргинална! Другите изгарят или не работят. Нова бобина Беру струваше около 180 лв.

Свали бобината и я огледай, моят двигател също е АКК!
Има теми във форума за бобината и свързването, потърси. Ако ти е по различна бобината, означава, че бобината не е за твоя двигател.
По каталог излиза с пластмасов корпус, с или без комутатора, по добре да е заедно с комутатора.
Кой знае джамбазите какво са ти сложили.

Отиваш в Авто+ примерно и те ще ти кажат, кои стават.
Свещите за този двигател са платинени, НЖК, еднополюсни, такива са по каталог. Има бош и други марки, аз сложих НЖК, 25 лв парчето, защото такива използват за първично вграждане.
Бобина задължително Беру или оргинална! Другите изгарят или не работят. Нова бобина Беру струваше около 180 лв.
Re: VW Polo 3 6n2 1.4 2000 AKK - Прекъсва
Здравейте,днес прегледах колата.ОТ прегледа се останови:
-свалих свещите,Бош плюс платинени,еднополюсни.
-видях бобините,които наистина са две обвити с пластмаса и не са напукани,а това металното наистина е като комутатор
-огледах кабелите визуално и после затворих гаража,но никъде не се видя искрица направо като нови са/предполагам момчето ги е сменяло,аз колата е взех регистрирана /
Що се отнася за въпроса:/ Когато прекъсва гасне ли ти нацяло или само си тресе? /не само заглъхва и НАЙ-ВЕЧЕ КОГАТО ПОДАМ РЯЗКО ГАЗ ПЪРВО СЕ ЗАЧУДВА и тогава.Реално само това е проблема при рязкото подаване на газ.Аз не знам но днес забелязах че при подаване на рязко газ при отворен капак се чува нещо подомно като че ли засмуква въздух.Възможно ли е някаде да засмуква въздух и затова да се зачудва.Под черната кора където са филтрите има един маншон който влиза на дроселовата клапа и ми направи впечатление,че там влиза доста свободно.Така ли трябва да бъде?Благодаря предварително!!!
-свалих свещите,Бош плюс платинени,еднополюсни.
-видях бобините,които наистина са две обвити с пластмаса и не са напукани,а това металното наистина е като комутатор
-огледах кабелите визуално и после затворих гаража,но никъде не се видя искрица направо като нови са/предполагам момчето ги е сменяло,аз колата е взех регистрирана /
Що се отнася за въпроса:/ Когато прекъсва гасне ли ти нацяло или само си тресе? /не само заглъхва и НАЙ-ВЕЧЕ КОГАТО ПОДАМ РЯЗКО ГАЗ ПЪРВО СЕ ЗАЧУДВА и тогава.Реално само това е проблема при рязкото подаване на газ.Аз не знам но днес забелязах че при подаване на рязко газ при отворен капак се чува нещо подомно като че ли засмуква въздух.Възможно ли е някаде да засмуква въздух и затова да се зачудва.Под черната кора където са филтрите има един маншон който влиза на дроселовата клапа и ми направи впечатление,че там влиза доста свободно.Така ли трябва да бъде?Благодаря предварително!!!
Re: VW Polo 3 6n2 1.4 2000 AKK - Прекъсва
Може, свали декоративния капак и виж дали е сложен правилно върху дросела, да не би при сваляне да е захапал някое уплътнение и да дърпа въздух....
Re: VW Polo 3 6n2 1.4 2000 AKK - Прекъсва
Здрасти, колега и аз имам същия проблем - 1.4 16v 75к.с. AHW - прекъсва и трака и като загрее 90градуса става мудно и забива муцуната , а и от вчера се появи и свистенето , сякаш взима въздух от някъде . Моля за помощ ... 

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 109 госта