polo 6n2 1.0мпи грешка р1541
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
polo 6n2 1.0мпи грешка р1541
Както става ясно от заглавието след закачане с ОБД-2 излиза тази грешка. И това стана след смяна на реле 410. Релето го смених заради труден старт от време на време, и реших да го сменя, с друго втора рака. След смяната на релето излезна тази грешка, смених го с друго нямаше грешка 1 ден и днес пак излезна грешката. Колата е с ГИ варви добре на газ и на бензин. Какво означава тази грешка.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: vw polo 6n2 1.0мпи грешка р1541
Виж в нета: Р1541 - Ниво на сигнала: реле на горивната помпа - отворена верига.
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: polo 6n2 1.0мпи грешка р1541
Днес си сложих неговото реле 410 и грешката изчезна, но излезна друга р1136.
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: polo 6n2 1.0мпи грешка р1541
Колеги никои ли не може да ми каже нещо за тази грешка р1136. Колата си варви държи ибороти, единствено от време на време пали трудно при парви старт, примерно на 4-5 дни веднаж.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: polo 6n2 1.0мпи грешка р1541
Р1136 богатая смесь в режиме малых нагрузок.
Мизля че е ясно - така каза чичко Гутъл.
Мизля че е ясно - така каза чичко Гутъл.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: polo 6n2 1.0мпи грешка р1541
Маслинков, къде го видя това за богата смес?
Тука го дават бедна смес?
http://engine-codes.com/p1136_volkswagen.html
P1136 Volkswagen - Long Term Fuel Trim Add. Fuel B1 System Too Lean
Аз го разбирам така: Двигателя буха гориво, защото му е бедна сместта. Много въздух, малко гориво.
Причини:
Допълнителен въздух, смучи въздух.
Проблем с ламбда сондата
Проблем с МАП или МАФ сензора
Ламбда сонда окъсила или прекъсната
Ламбда сондата има лош контакт
В този сайт препоръчват да си провериш и налягането на горивото.
http://www.obd-codes.com/forums/viewtopic.php?t=2635
Според механика може да бъде бензиновата помпа, ниско налягане. Провери регулатора на горивото и бензиновия филтър, ако не си го сменял.
Внимавай да не счупиш тръбичката от регулатора на горивото, чупи се, като солета, има едно "ушенце" на рейката, което я държи. Леко издърпваш надолу и после махаш тръбичката за вакуум на регулатора на горивото.
Какво стана с грешката за датчика на коляновия вал, имаш ли я още? Да не ти е останала от преди? Ако се появаява постоянно, го виж и него.

Тука го дават бедна смес?
http://engine-codes.com/p1136_volkswagen.html
P1136 Volkswagen - Long Term Fuel Trim Add. Fuel B1 System Too Lean
Аз го разбирам така: Двигателя буха гориво, защото му е бедна сместта. Много въздух, малко гориво.
Причини:
Допълнителен въздух, смучи въздух.
Проблем с ламбда сондата
Проблем с МАП или МАФ сензора
Ламбда сонда окъсила или прекъсната
Ламбда сондата има лош контакт
В този сайт препоръчват да си провериш и налягането на горивото.
http://www.obd-codes.com/forums/viewtopic.php?t=2635
Според механика може да бъде бензиновата помпа, ниско налягане. Провери регулатора на горивото и бензиновия филтър, ако не си го сменял.
Внимавай да не счупиш тръбичката от регулатора на горивото, чупи се, като солета, има едно "ушенце" на рейката, което я държи. Леко издърпваш надолу и после махаш тръбичката за вакуум на регулатора на горивото.
Какво стана с грешката за датчика на коляновия вал, имаш ли я още? Да не ти е останала от преди? Ако се появаява постоянно, го виж и него.

- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: polo 6n2 1.0мпи грешка р1541
При ниско налягане на бенз помпа повярвай ми ще разбере, че колата му грам не върви
Почва да пука, да гърми, придърпва ама яката работа, ако при колегата ги няма тия сериозни неща, на дали е помпа! По-скоро му смуче въздух от някъде или ЛС или някое от др изброени, но ако е от бенз помпа, няма да иска да я кара тая кола, толкова пука и придърпва 


-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: polo 6n2 1.0мпи грешка р1541
Грешката за датчик колянов вал я няма.
Само р1136 стои.
И аз мисля,че нещо с въздуха не е добре, след като загася се чува едно съскане за около 5сек.
Другото което установявам е ,че след загасване и след тези 5-10сек педала на спирачките става твърд, и ме съмнява че възвратния клапан на сервото изпуска и връща вакума кам колектора, и при всяко следващо палене трябва първо сервото да вакумира и от там идва тази грешка.
Ще погледна вапросния клапан на сервото, и ще пиша.
Иначе съм сменил свещи ,масло ,маслен,горивен,въздушен филтър, колата след като запали няма колебания в оборотите , на празен ход даржи 705-715об/мин,температурния датчик на антифриза ,а и на мапа са в норми,ЛС я гледам от obd2 bluetooth и мисля че си бачка.
Единственото е, че на 2-3 дни първото палене е доста трудно,а да запали и не иска и така 4-5 пъти докато запали.
Само р1136 стои.
И аз мисля,че нещо с въздуха не е добре, след като загася се чува едно съскане за около 5сек.
Другото което установявам е ,че след загасване и след тези 5-10сек педала на спирачките става твърд, и ме съмнява че възвратния клапан на сервото изпуска и връща вакума кам колектора, и при всяко следващо палене трябва първо сервото да вакумира и от там идва тази грешка.
Ще погледна вапросния клапан на сервото, и ще пиша.
Иначе съм сменил свещи ,масло ,маслен,горивен,въздушен филтър, колата след като запали няма колебания в оборотите , на празен ход даржи 705-715об/мин,температурния датчик на антифриза ,а и на мапа са в норми,ЛС я гледам от obd2 bluetooth и мисля че си бачка.
Единственото е, че на 2-3 дни първото палене е доста трудно,а да запали и не иска и така 4-5 пъти докато запали.
Последна промяна от Sstefaan84 на Съб 29 авг 2015 6:42, променено общо 1 път.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: polo 6n2 1.0мпи грешка р1541
Тия 705-715об/мин ми се струват ниски! Моите са 870, би трябвало и твоите да са толкова. Колко ги дават по спецификация?
Виж точно от къде идва съскането. Огледай вакуумните линии и на сервото металния цилиндър.
Мисля, че ако връща през клапана на сервото, би трябвало да имаш колебание в оборотите, когато натискаш педала на спирачката на работещ двигател.
Пробвай да натискаш педала на спирачката на празен ход и гледай за колебания в оборотите.
Едва ли няма да пали, ако губи вакуум от там, на друго място е причината според мен.
Разбери, защо ти дава грешка за релето, да не си попаднал на дефектно, нали го взе втора употреба!?
Ако наистина релето е проблемно, трудното палене от време на време ти е от него, най вероятно.
Има един пич в София с много полота, от него си купих реле и аз 410, но не съм пробвал все още, тъй като нямам трудно палене, а това е точно един от симптомите.
П.С.
Освен да пробваш с друго реле, мога да ти дам контактите на човека, изключително коректен и точен е. Бях си купил и маркуч за високото налягане на хидравликата ама се оказа с дург накрайник, не ставаше за моя двигател и след, като му се обадих ми върна парите, много съм доволен, рядко се срещат толкова коректни тръговци!
Другият вариант е ново реле, към 100 лв е мисля.
Виж точно от къде идва съскането. Огледай вакуумните линии и на сервото металния цилиндър.
Мисля, че ако връща през клапана на сервото, би трябвало да имаш колебание в оборотите, когато натискаш педала на спирачката на работещ двигател.
Пробвай да натискаш педала на спирачката на празен ход и гледай за колебания в оборотите.
Едва ли няма да пали, ако губи вакуум от там, на друго място е причината според мен.
Разбери, защо ти дава грешка за релето, да не си попаднал на дефектно, нали го взе втора употреба!?
Ако наистина релето е проблемно, трудното палене от време на време ти е от него, най вероятно.
Има един пич в София с много полота, от него си купих реле и аз 410, но не съм пробвал все още, тъй като нямам трудно палене, а това е точно един от симптомите.
П.С.
Освен да пробваш с друго реле, мога да ти дам контактите на човека, изключително коректен и точен е. Бях си купил и маркуч за високото налягане на хидравликата ама се оказа с дург накрайник, не ставаше за моя двигател и след, като му се обадих ми върна парите, много съм доволен, рядко се срещат толкова коректни тръговци!
Другият вариант е ново реле, към 100 лв е мисля.
- hooligans
- Мнения: 18733
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: polo 6n2 1.0мпи грешка р1541
Добави годината в заглавието!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 111 госта