Директно ти отговарям колега.
Семеринга на избирача на скоростите, от там изтича маслото и ако не се обърне внимание, айде скоростна кутия. Това е проблема!
Доста е нелепо, като се има предвид смешната цена на семеринга, но за съжаление това е причината скоростните кутии на това поло да дефектират.
Това ли е полото?
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11439315040233272&slink=agn6lkКода на двигателя да не е АКК, защото това поло със сигурност не е 75 к.с., както са посочили джамбазите на обявата?!
Ами трябвало е да питаш във форума колега, аз съм получил доста писма на лични от хора, които имат намерение да купуват такова поло и ме питат какво да гледат.
Ето какво съветвам бъдещите колеги, преди покупката на такова поло:
Здравей!
За полото и не само:
Двигателя трябва да е студен, да не е пален поне една нощ! Ако е палена значи има проблеми и то кофти.
След, като запалиш пускаш всички консуматори(може някои да ги пуснеш и преди да запалиш, ама всички и въртиш волана, рязко, ако може наведнъж, оборотите не трябва да падат, трябва да се вдигат, да ги държи без да пада стрелката на оборотите или поне не много, не трябва да претръсква или да гасне, не трябва да игарят оборотите. Ако има проблем, ще се прояви при студен двигател и най вероятно ще изгасне. Огледай педала на съединителя, дали скърца, дали се натиска леко, как превключват скоростите, дали има 5 та, дали е омазнено отдолу, на скоростната кутия, има един семеринг, струва 5 лв., но с времето изпуска маслото! Хидравличната помпа дали се чува, върти волана и се ослушвай за шумове. Дали е омазнено отгоре казанчето на хидравличната течност, тя е зелена.Не трябва да трака или чука двигателя, да изпушва при изфорсиране, пробвай всички бутони, повдигачите на фв-те се цепят, прозорците се движат трудно и спират в един момент. Ключалките се чупят едни пластини. Виж как ти зарежда алтернатора с мултицет на акумулатора може да измериш.
Най добре преди да купиш колата вземи човек с лаптоп да я закачи към Вагкома(или някакъв диагностичен софтуер) и да видите какви грешки е записал компа!!!!!!! Така ще знаеш със сигурност дали е здрава и какви проблеми е имала!
Вижте температурния датчик колко градуса показва, той се скапва почти винаги.
Стартера има проблем с бендикса.
Бобината на полото се цепи и пука, от пластмса е, тя се цепи, кабелите също, виж за мазнотии по филтърната кутия, тя се омазнява. Отвори капачката на резервоара, виж дали издава шум, запушва се клапана за вентилацията на резервоара. Огледай вакуумните маркучи как са дали са прегорели, не са никак евтини, особено този на капака на клапаните и този от сепаратора, намира се отзад на блока. Виж антифриза дали е бистър, червен е по принцип, Г12! Ако е тъмен вероятно меши масло с антифриза. Виж дали загрява, скапват се термостатите и се сменят с рамото! Провери двата кръга, като правиш тестдрайва трябва да поддържа 90 градуса точно!Виж за неработещи уреди по таблото, имат проблеми с таблото някои колеги.
Не трябва да тресе двигателя, имат пробелми с инжекторите, запушват се!
Бензиновата помпа трябва да бъде тиха, почти да не я чуваш!
Като отвориш шофьорската врата се чува как подкачва помпата ако е стояла по дълго време!
Покарай я в обороти и виж дали придърпва дали и стига бензина, как се форсира, дали се форсира или не! При форсиране не трябва да има пропадане на оброотите!
Виж как е окачването, по принцип е здраво. Виж как са амортесьорите, особено задните, май омекват с времето и като слагаш повече багаж или седнат повече хора отзад опират гумите в подкалниците.
Огледай за странни миризми в купето, за мухал, може и да е влизала вода в купето, особено отзад през стоповете и багажника.
Иначе полото изглежда доста запазено, надявам се, че само това му е проблема!
Успех колега!
