Polo 6Н2 1.4 MPI придърпва
Polo 6Н2 1.4 MPI придърпва
Колеги, имам следния проблем. Поло-то понякога придърпва в ниските обороти. Сменени са кабели, свещи и датчик на разпределителния вал. Преди да сменя датчика придърпваше доста повече. След смяната беше спряло, но сега понякога пак се усеща. Доста по-малко е, но ме дразни. По принцип карам колата доста леко, дори понякога превключвам много в ниските. Дали това е проблема... Дайте съвет моля. Мотора е АКК.
Re: Polo 6Н2 1.4 MPI придърпва
В къщи имаме Ибиза с такъв мотор.Усещането е ,че до 2000 оборота
няма душица.Просто си иска обороти.
няма душица.Просто си иска обороти.
- stefan4o
- Мнения: 19313
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Polo 6Н2 1.4 MPI придърпва
Вече във втора такава тема вземам участие и си мисля аз ли нещо не съм у ред или хората не правят разлика от "придърпване" и "замисляне", щото определено тези неща не са синоним.
Re: Polo 6Н2 1.4 MPI придърпва
Като вземаш участие кажи нещо смислено. Кое не разбра от "придърпване"?
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Polo 6Н2 1.4 MPI придърпва
stefan4o написа:Вече във втора такава тема вземам участие и си мисля аз ли нещо не съм у ред или хората не правят разлика от "придърпване" и "замисляне", щото определено тези неща не са синоним.
Според мене си прав. И аз скоро разбрах, че не можеш да искаш от инжектор да се кара като с карбуратор. Ама друго си е да скочиш на педала и да литне, а?


- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Polo 6Н2 1.4 MPI придърпва
rainoff80 написа:Моля мненията да са по темата...
Тея двг. имат пластмасови втулки на шайбата от която чете датчика и като са поразбият можеш само да гадаеш какво получава компа. Но по принцип този сигнал играе при вс. ФВ и се стабилизира "в обороти" Напразно си сменял датчик. /това е в областта на



Re: Polo 6Н2 1.4 MPI придърпва
Не се сърдя, но няколко мнения, без нищо конкретно до твоето.... Смених датчика, защото компа беше записал грешка.Градусите за предварението бяха минусови... И както написах по-горе-колата се оправи. Почти(на 90%). След сямната на датчика известно време нямаше проблеми. От това което ми казваш разбирам, че на този двг му е трудно в ниските, така ли? Тези втулки немогат ли да се сменят?
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Polo 6Н2 1.4 MPI придърпва
viewtopic.php?f=7&t=277655&hilit=%D0%90%D0%9A%D0%9A+%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB
maslinkov написа:И да затворим темата - един цитат от Сеат форума:
mitaraf
Потребител
Регистриран на: 30 Мар 2009
Мнения: 26
Местожителство: Кюстендил
Кара: Seat Cordoba Vario 1,4 MPI. Opel Vectra A 2,0 16V
Пуснато на: Вто Мар 16, 2010 8:33 pm Заглавие:
shimavon написа:
колега ,аз имам ибиза със същия мотор.ако не ти представлява трудност, би ли написал къде се намира този датчик, че и на мен някой, път ми преиграват оборотите на празен ход.благодаря предварително!
Точно под стартера. В самият блок на двигателя е. Държи се на едно болтче, непосредствено до маховика. За достъп до него обаче се сваля стартера, което не е кой знае колко трудно.
Проблема и РЕШЕНИЕТО:
Колеги при мен се получи следния проблем, който отстраних и затова пиша, ако някой пати да знае какво да търси.
Купих двигател АNW на Варио 1,4 2000г. Тъй като ми трябваше само механичната част, ползвах всичко останало като агрегати и електроника от стария АКК. Интересното бе, че купих двигателя от опожарен автомобил, като доста се озорих докато стигна до самия метал. Махнах обгорялите маркучи, кабели и колектори, закачихме мойте чарколяци и запалихме колата. Работеше нормално, но светеше лампата ЕРС. Колата палеше трудно - имаше голямо предварение и риташе обратно. Общо взето изглеждаше все едно, че затяга стартера и губи ток. Ускорението беше на интервали, при смяна на предавки гърмеше леко през ауспуха. Веднага предположих, че катализатора е задръстен. Отрязахме го - промяна нямаше. Прегледахме всички гърнета - бяха напълно здрави. При тормоз, изпускателния колектор ставаше алено червен около ламбда сондата. Сменяхме свещи, кабели - без промяна. Отидохме на диагностика. Веднага показа датчик на колянов вал. Сменихме го - никаква промяна. Вече бях готов да вадя този двигател и да слагам друг, когато едно приятелче работещо в сервиз, каза че са имали подобен проблем при Ибиза със същият мотор. Проблемът идвал от един венец, от който чете датчика на коляновия вал. Намирал се зад маховика. Имал някакви пластмасови или нещо подобни държачи или втулки. Вследствие на моят частен случай и голямата топлина при горенето на двигателния отсек, най-вероятно тези втулки са се стопили иса изместили този венец, откъдето съответно датчика вече взима грешен сигнал и става голямо объркване и предварение, което пък електрониката постоянно връща, за да не счупи мотора. Тъй като така или иначе вече бях се предал, откарахме колата и свалиха скоростите, съединителя и маховика. Намериха хората някакви чарколяци, доколкото разбрах от Фабия и оправиха нещата. Събрахме всичко и колата се оправи. Сега върви безпроблемно /поне по механиката/, пали нормално и дава доста приличен разход на гориво. Лампата ЕРС угасна. Та определено можех да си купувам датчици за колянов вал, без да подозирам, че някое шибано келеме е решило с цел постигане на макс. ниско тегло да направи тези втулки от пластмаса.
Дано съм помогнал на някой, който има подобни симптоми, защото човек се учи най-вече от грешки. Успех.
Re: Polo 6Н2 1.4 MPI придърпва
Здравейте!
Имам Polo 1.4 mpi, 60 к.с. от 2000 година и от няколко дни забелязвам, че когато оборотите са около 2000 (+/- 200 да речем) колата потреперва и придърпва. Усеща се, че сякаш двигателя изпитва някакво допълнително съпротивление и усещането вътре е все едно се опитвате да качите баир на висока предавка. Сякаш колата си иска свалянето на предавка. Интересното е, че под тази граница (2000 об/мин) този ефект изчезва или по-скоро не се усеща. Над 2200 об/мин работата на двигателя също е усточива. Моите съмнения са за проблем със свещите или с газоразпределението.
Бихте ли ми дали съвет или насоки за решаване на проблема?
Имам Polo 1.4 mpi, 60 к.с. от 2000 година и от няколко дни забелязвам, че когато оборотите са около 2000 (+/- 200 да речем) колата потреперва и придърпва. Усеща се, че сякаш двигателя изпитва някакво допълнително съпротивление и усещането вътре е все едно се опитвате да качите баир на висока предавка. Сякаш колата си иска свалянето на предавка. Интересното е, че под тази граница (2000 об/мин) този ефект изчезва или по-скоро не се усеща. Над 2200 об/мин работата на двигателя също е усточива. Моите съмнения са за проблем със свещите или с газоразпределението.
Бихте ли ми дали съвет или насоки за решаване на проблема?
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 115 госта