Здравейте,
колебая се между горе споменатите пружини. FK-то ги дават да свалят -40мм, Eibach-а -30мм. Карал съм с про кит на една от старите ми коли и возията беше толкова мека, колкото оригиналната. Така ли е и при Golf 4 и Polo 6n2 примерно? Аз търся една идея по-стегната возия и разбира се, колата да е малко по-ниска. Polo 6N2 GTI ми е перфектно на височина, разликата е осезаема с TDI-то... Pro-Kit-а, който съм намерил, никъде не пише, че става за TDI, това ме притеснява:
http://www.ebay.com/itm/Eibach-Springs-Pro-Kit-Federn-VW-POLO-6N2-E8595-140-/141679597510?fits=Model%3APolo&hash=item20fcc317c6&vxp=mtr
А това е FK-то:
[url]http://www.kz-tuning.com/index.php?seo=Спортни%20пружини%20Volkswagen%20Polo%206N2%201999-2001&mod=product&show=2764[/url]
Дайте мнения, плюсове и минуси на едното и другото, кое повече си заслужава и тнт. Ще се ползват на стоковите газови аморти, не ми с слага цяло окачване, на старата кола карах с Apex Sport цяло окачване и ми се разби мозъка, та не желая повече такива извращения.
Polo 6N2 TDI пружини Eibach Pro Kit vs. FK Automotive
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Eibach Pro Kit vs. FK Automotive пружини за Polo 6N2 TDI
Аз бях с пружини на айбах и си возят твърдо, дупките ги поемат трудно, цялата кола се люлее по-завоите, моя съвет е да не се занимаваш с тея пружини, ами направо си слагай едно рег. окачване. А ако толкова си се навил да слагаш имам за продаване айбах. А фк-то не ми мисля че ще е по-различно, аз след като сложих окачването нямаше нищо общо с тея пружини, много по-добре поема неравностите !
П.С. От окачване до окачване има голяма разлика, има различни окачвание които не возят супер твърдо, аз съм с окачване на TuningArt и съм доволен, със сини пружини е, не е като другите с жълти или червени !
П.С. От окачване до окачване има голяма разлика, има различни окачвание които не возят супер твърдо, аз съм с окачване на TuningArt и съм доволен, със сини пружини е, не е като другите с жълти или червени !
- Tipsy
- Мнения: 1086
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: Eibach Pro Kit vs. FK Automotive пружини за Polo 6N2 TDI
Само с пружини трудно. Да, става по-ниска, но пък е и по-нестабилна. Вече ако се добавят амортисьори нещата стават коренно различни.
За айбах специално из форума имаше теми с таблици с номерата на пружините и за какви двигатели ставали - дизел/бензин. Разликата е в товароносимостта.
За айбах специално из форума имаше теми с таблици с номерата на пружините и за какви двигатели ставали - дизел/бензин. Разликата е в товароносимостта.
Re: Eibach Pro Kit vs. FK Automotive пружини за Polo 6N2 TDI
Знам разликите, карал съм само със спортни пружини и с цяло окачване аморти + пружини на Apex Sport. Полото е лека кола и с твърдо окачване подскача цялата и губи сцепление с пътя понякога! Затова не искам цяло спортно, а само пружини. Минал съм по тоя път.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 121 госта