Здравейте колеги. Както видяхте, в миналата тема проблема беше с имобилайзера.
След като той беше отстранен, възникна нов проблем, а именно изкарва масло в въздушния филтър.След като запалих колата и я оставих да поработи, започна много да пуши, но нали не беше палена от доста време и беше студена не ми направи впечатление.
Докато не ми премигна лампичката за масло и изпилка няколко пъти а след това угасна избутах я и какво да вида локва от масло. Отидох купих маслен филтър и масло, върнах се потърсих теча и от кутията за въздушния капе масло. Свалих кутията и филтъра, а в нея плуваше масло.Всичко по колата беше улияно с масло. Долях и един литър, запалих колата и сложих ръката на маркуча който влиза в филтъра, изфорцирах я и цялата ръка в масло. изхвърли към 250,300г масло. Прочетох други теми, но като моя проблем не можах да намеря.
Моля ви помагайте, дали запушен маркуч или просто не знам.
Polo 1.4 Бензин 1998 - Масло във въздушния филтър
- polo tuning
- Мнения: 17
- Регистриран на: Пон 23 ное 2015 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
Polo 1.4 Бензин 1998 - Масло във въздушния филтър
Последна промяна от hooligans на Чет 11 фев 2016 0:29, променено общо 1 път.
Причина: Оправих заглавието!
Причина: Оправих заглавието!
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Масло във въздушния филтър. Vw polo 1.4 Бензин 1998
Най-вероятно имаш запушване по картерната вентилация, проверяваш маркучите, като започнеш с почистване на масления сепаратор, отзад на блока. Има теми за този сепаратор, колкото искаш, свали го и го измий с обезмаслител.
Работа за 30 минути.
Смени въздушния филтър, сигурно целият е подгизнал в масло.![mhihi :mhihi](./images/smilies/mhihi.gif)
Работа за 30 минути.
Смени въздушния филтър, сигурно целият е подгизнал в масло.
![mhihi :mhihi](./images/smilies/mhihi.gif)
- polo tuning
- Мнения: 17
- Регистриран на: Пон 23 ное 2015 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Масло във въздушния филтър. Vw polo 1.4 Бензин 1998
Ако може дай повече инфо, как става процедурата след измиването с препарата оставя ли се да изсъхне какъв е тоя обезмаслител най обикновен ли. Ако може ми обясни всичко подробно.
А относно въздушния аз съм с спортен, тя кутията се напълни само. Е изцапа малко и тръбата, но не е фатално. Ако искате мога да направя снимки или да кача клип.
А относно въздушния аз съм с спортен, тя кутията се напълни само. Е изцапа малко и тръбата, но не е фатално. Ако искате мога да направя снимки или да кача клип.
- polo tuning
- Мнения: 17
- Регистриран на: Пон 23 ное 2015 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Масло във въздушния филтър. Vw polo 1.4 Бензин 1998
Днес бях при майстор. Обясних му всичко и ми каза сегменти, а след това следвало куп други работи дефакто основен ременот обяви ми цена 300-400 незнам какво да правия
![cry :cry](./images/smilies/icon_cry.gif)
![cry :cry](./images/smilies/icon_cry.gif)
![cry :cry](./images/smilies/icon_cry.gif)
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 1.4 Бензин 1998 - Масло във въздушния филтър
Кофти колега!
Ако имаш канал може да свалиш все пак сепаратора, държи се на три болта и да провериш маркучите на картерната вентилация, има и едно клапанче, пластмасово по нагоре, което трябва да задържи да не се качва маслото във въздушния филтър. На капака на клапаните има и още един маркуч, който е пак за вентилация на картерните газове.
Колко трябва да са зле тия сегменти, че да олее всичко в масло? Айде да пуши повече, да гори масло, да, ама така да се олее.....!?
Не знам, на мен ми прилича на запушване.
Качавай я на канала и го извади тоя сепаратор, няма нищо сложно, има да развиеш 3 болта. И аз само знаех, от къде се налива маслото, а сега ела да видиш, как я разглобявам за норматив.
Я, отвий капачката на маслото и виж отзад дали има някаква гняс, една кафява?
Лампата за маслото свети ли ти пак, писка ли?
Мастора да не мислиш, че го интересува твоята кола, казал ти е направо сегменти.
Като махнеш капачката на маслото при работещ двигател духа ли? Като извадиш щеката за нивото, на маслото духа ли от там?
Компресия мерена ли е? Измери ли ти компресията мастора? По някой път ги поставят диагнозите само за да ти вземат парите! Как разбра, че са сегементи, по описанието, което си му дал?
Ето го сепаратора, на снимката под ламбда сондата, в горния ляв ъгъл, отляво на стартера, една пластмасова черна кутия, може да се бръкне отдолу, на канал и се сваля за 1 минута, огледай я за запушване, за глеч, за стопено.
viewtopic.php?f=7&t=449137&start=15
Още снимки в теми за сепаратора, научи се да тръсиш информация, примерно пишеш сепаратор в търсене и ти излизат темите:
viewtopic.php?f=7&t=448278&p=4375870&hilit=%D1%81%D0%B5%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80#p4375870
viewtopic.php?f=7&t=441652&p=4319621&hilit=%D1%81%D0%B5%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80#p4319621
Огледай маркучите, които отиват към филтъра, търси някакво клапанче, ако има.
Не е изключено и да имаш наистина проблем с компресията, но е добре да се увериш, че наистина е така, особено, ако мастора ти е поставил диагнозата, само на базата на твоите обяснения.
Сега покрай зимните месеци се получават такива неща, когато не се чисти този сепаратор, така, че има шанс и да имаш някакво запушване и да избегнеш основния ремонт, да се надяваме, че е така.
Иначе масторите не се занимават с чистене на такива неща, под достойнството им е, също не обичат и да търсят въздух, а това са обичайните заподозрени при тези двигатели.
Ако имаш повече въпроси ми пиши на лични!![c020 :c020](./images/smilies/c020.gif)
Ако имаш канал може да свалиш все пак сепаратора, държи се на три болта и да провериш маркучите на картерната вентилация, има и едно клапанче, пластмасово по нагоре, което трябва да задържи да не се качва маслото във въздушния филтър. На капака на клапаните има и още един маркуч, който е пак за вентилация на картерните газове.
Колко трябва да са зле тия сегменти, че да олее всичко в масло? Айде да пуши повече, да гори масло, да, ама така да се олее.....!?
![gruebel :gruebel](./images/smilies/gruebel.gif)
Не знам, на мен ми прилича на запушване.
Качавай я на канала и го извади тоя сепаратор, няма нищо сложно, има да развиеш 3 болта. И аз само знаех, от къде се налива маслото, а сега ела да видиш, как я разглобявам за норматив.
![biggrin :biggrin](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Я, отвий капачката на маслото и виж отзад дали има някаква гняс, една кафява?
Лампата за маслото свети ли ти пак, писка ли?
Мастора да не мислиш, че го интересува твоята кола, казал ти е направо сегменти.
Като махнеш капачката на маслото при работещ двигател духа ли? Като извадиш щеката за нивото, на маслото духа ли от там?
Компресия мерена ли е? Измери ли ти компресията мастора? По някой път ги поставят диагнозите само за да ти вземат парите! Как разбра, че са сегементи, по описанието, което си му дал?
![icon_lol :icon_lol](./images/smilies/icon_lol.gif)
Ето го сепаратора, на снимката под ламбда сондата, в горния ляв ъгъл, отляво на стартера, една пластмасова черна кутия, може да се бръкне отдолу, на канал и се сваля за 1 минута, огледай я за запушване, за глеч, за стопено.
viewtopic.php?f=7&t=449137&start=15
Още снимки в теми за сепаратора, научи се да тръсиш информация, примерно пишеш сепаратор в търсене и ти излизат темите:
viewtopic.php?f=7&t=448278&p=4375870&hilit=%D1%81%D0%B5%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80#p4375870
viewtopic.php?f=7&t=441652&p=4319621&hilit=%D1%81%D0%B5%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80#p4319621
Огледай маркучите, които отиват към филтъра, търси някакво клапанче, ако има.
Не е изключено и да имаш наистина проблем с компресията, но е добре да се увериш, че наистина е така, особено, ако мастора ти е поставил диагнозата, само на базата на твоите обяснения.
Сега покрай зимните месеци се получават такива неща, когато не се чисти този сепаратор, така, че има шанс и да имаш някакво запушване и да избегнеш основния ремонт, да се надяваме, че е така.
Иначе масторите не се занимават с чистене на такива неща, под достойнството им е, също не обичат и да търсят въздух, а това са обичайните заподозрени при тези двигатели.
Ако имаш повече въпроси ми пиши на лични!
![c020 :c020](./images/smilies/c020.gif)
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта