Привет на всички! Да си кажа и аз проблема в темата на колегата, ако е удобно :).
Миналата година и аз имах проблем с термостатното тяло или т.н. октопод/таралеж. Протече, тъй като от времето явно беше се изпекал и после се отчупи една част от него. Поръчахме нов, някакъв италинаски беше за 70- 80 лв., който си дойде с термостат. След като го сложихме колата започна да загрява значително много по - бавно от преди. Като слагахме новото тяло, казах намайсторите да оставят стария термостат, с който не бях имал никакви проблеми преди това. Понеже, както казах колата не загряваше толкова бързо както преди, сменихме стария термостат с този, който си дойде с термостатното тяло и ефекта беше същия. Колата пак загряваше много бавно. След слагането на новото тяло стрелката за температурата започна да си играе нагоре - надолу както си иска. Например загрява до 70 градуса и после пада на 0 градуса, стига до 90 градуса и пада на 0, след това пак се дига на 80 - 90 градуса. Изчаквал съм на място да вдигне 90 градуса и като тръгва пада на 70 градуса и си стои така или пада на 0 и пак се вдига. Малко преди да сменим старото термостатно тяло с новото на 2 - 3 пъти пак се получи това със стрелката на температурата. Мисля, че проблема може да е в датчика, но усещам, че когато пусна парното топлината му не е толкова силна както преди. Да уточня само, че става дума за Поло с двигател AFK.
Според вас на какво може да се дължи този проблем?
Поло 6N2 1,4 АКК 2000 г. - Корпус термостат
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Нед 08 фев 2009 22:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 125 госта