Polo 6n 1996 1,4 AEX твърд съеденител

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
berberian
Мнения: 57
Регистриран на: Сря 19 ное 2008 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър

Polo 6n 1996 1,4 AEX твърд съеденител

Мнениеот berberian » Чет 31 мар 2016 13:03


Колеги връщам към живот едно поло за дъщерята и му права пълна профилактика.Нов съеденител Luk пълен комплект,ново жило Ate и при градско каране и на мен а съм 110 кила ми е зор да натискам съеденителя. Всичко уж е на ред и както трябва а, е мъка. Идеѝ?

Последна промяна от berberian на Чет 31 мар 2016 14:55, променено общо 1 път.




sebulba1
Мнения: 155
Регистриран на: Нед 22 май 2011 19:43
Автомобил: polo 6n2
Двигател: AHW
Местоположение: sf

Re: Polo 6n 1996 1,4 AEX твърд съеденител

Мнениеот sebulba1 » Чет 31 мар 2016 14:24


Същата работа и на мен с един чисто нов Сакс.То беше едно скърцане,притрисане...Изкара 65k километра и като го свалих беше все едно на 365к километра.Вече всичко е ментета.Сега сложих пак Сакс,но явно е по малко менте,защото притрисането и твърдия педал изчезнаха и е лек като перце

Sent from my Lenovo K920 using Tapatalk


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 6n 1996 1,4 AEX твърд съеденител

Мнениеот freelancer » Чет 31 мар 2016 18:12


Менте, менте, колко да е менте.
Колега, жилото автоматично ли е?
Тъй, като жилото е самонагаждащо би трябвало с износването на съединителя да няма проблем с педала, а по обратната логика би трябвало преди да се износи напълно съединителя (феродото) педала да си е нормален, т.е. щом не приплъзва и при проба колата гасне значи съединителя има феродо, както и ако е износен много, двигателят само ще ръмжи, а колата няма да върви.
Само се мъча да разсъждавам, та в този ред на мисли, ако всичко друго е наред, а педала не е лек, като перце, би трябвало да се провери конзолата, където е закачен самият педал, само там не съм ръчкал, бях прекалено зает с двигателя. :mhihi
Провери там, моят педал също не е супер лек и на моменти не се натиска плавно, има нещо, като леко скрибуцане, не е болка за умирачка, но ми се иска да е много по лек.
Други проблеми нямам, както всичко си е наред при пробите за заминал съединител.
Един човек ми каза, че аксиалния лагер бил клеасъл, нещо не беше убедителен.
Никой, разбира се, не иска да сменя части ей така за проба, а ти си сменил всичко и не се е получило.
Подобен проблем е много често срещан при поло, та ми е интересно, ако разбереш причината да я споделиш след това.


Потребителски аватар
berberian
Мнения: 57
Регистриран на: Сря 19 ное 2008 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър

Re: Polo 6n 1996 1,4 AEX твърд съеденител

Мнениеот berberian » Чет 31 мар 2016 19:48


Преди да пиша поста в сервиза направихме ревизия на съединителя след 1300 км пробег.Свалихме кутията.Всичко е както трябва огледано в детаили. Монтьорите ми са лични приятели и направиха този жест. Преди да го сменим пак се натискаше със сила.Вярно беше евтин марка Meg Ram и да няма изненада сменихме жилото с наѝ-доброто уж.Ха де. Наѝ-много натежава в градско.


sebulba1
Мнения: 155
Регистриран на: Нед 22 май 2011 19:43
Автомобил: polo 6n2
Двигател: AHW
Местоположение: sf

Re: RE: Re: Polo 6n 1996 1,4 AEX твърд съеденител

Мнениеот sebulba1 » Пет 01 апр 2016 11:26


freelancer написа:Менте, менте, колко да е менте.
Колега, жилото автоматично ли е?
Тъй, като жилото е самонагаждащо би трябвало с износването на съединителя да няма проблем с педала, а по обратната логика би трябвало преди да се износи напълно съединителя (феродото) педала да си е нормален, т.е. щом не приплъзва и при проба колата гасне значи съединителя има феродо, както и ако е износен много, двигателят само ще ръмжи, а колата няма да върви.
Само се мъча да разсъждавам, та в този ред на мисли, ако всичко друго е наред, а педала не е лек, като перце, би трябвало да се провери конзолата, където е закачен самият педал, само там не съм ръчкал, бях прекалено зает с двигателя. :mhihi
Провери там, моят педал също не е супер лек и на моменти не се натиска плавно, има нещо, като леко скрибуцане, не е болка за умирачка, но ми се иска да е много по лек.
Други проблеми нямам, както всичко си е наред при пробите за заминал съединител.
Един човек ми каза, че аксиалния лагер бил клеасъл, нещо не беше убедителен.
Никой, разбира се, не иска да сменя части ей така за проба, а ти си сменил всичко и не се е получило.
Подобен проблем е много често срещан при поло, та ми е интересно, ако разбереш причината да я споделиш след това.

Толкова,че да му е тежък педала и залагам на това

Sent from my Lenovo K920 using Tapatalk


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 6n 1996 1,4 AEX твърд съеденител

Мнениеот freelancer » Пет 01 апр 2016 13:16


Може и да си прав колега за ментето, то и аз кво се чудя, на мен ми сложиха водна помпа, която се разпадна след 100 - тина километра. :mhihi
Ремъка, като видях се притесних още повече, беше някакъв румънски, незнайна марка и му липсваше оплетката, абе с една дума чудо!
Вярно, че е пълно с ментета, но според мен тия, където ги слагат знаят много добре какво слагат. :twisted



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 118 госта