Polo 6N2,1.4 MPI, AUD - 2001 Зъбно колело колянов
Polo 6N2,1.4 MPI, AUD - 2001 Зъбно колело колянов
Установи се, че зъбното колело на коляновия вал е за смяна. Питането ми е дали има по-евтина алтернатива освен оригиналното зъбно колело, което се чака с поръчка от няколко дена и е към 70-90лв. Също така ме интересува дали се сменя през определени км. колата е на 142000 иначе. Във всички магазини твърдяха, че точно за това Поло имало само оригиналните зъбни колела, благодаря предварително.
- Прикачени файлове
-
- Untitled.jpg (19.03 KиБ) Видяна 1197 пъти
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6N2,1.4 MPI, AUD - 2001 Зъбно колело колянов
По евтината алтернатива е втора употреба, пак оригинално. Има много коли, провери в mobile.bg, за части. Не е консуматив и не се сменя на определени километри, обади се и ще ти го пратят по еконт, мисля, че за 20-тина лева може да го спазариш.
Щом се продава само оригинално означава, че няма евтини алтернативи, пък и да има не бих сложил, по добре втора употреба, отколкото някое зло китайче, което ще се разпадне в някакъв момент и ще ти потроши колата, просто не си струва.
Щом се продава само оригинално означава, че няма евтини алтернативи, пък и да има не бих сложил, по добре втора употреба, отколкото някое зло китайче, което ще се разпадне в някакъв момент и ще ти потроши колата, просто не си струва.
Re: Polo 6N2,1.4 MPI, AUD - 2001 Зъбно колело колянов
freelancer написа:По евтината алтернатива е втора употреба, пак оригинално. Има много коли, провери в mobile.bg, за части. Не е консуматив и не се сменя на определени километри, обади се и ще ти го пратят по еконт, мисля, че за 20-тина лева може да го спазариш.
Щом се продава само оригинално означава, че няма евтини алтернативи, пък и да има не бих сложил, по добре втора употреба, отколкото някое зло китайче, което ще се разпадне в някакъв момент и ще ти потроши колата, просто не си струва.
Вече поръчахме новото и от магазина казаха, че това се сменяло през две смени на ремък и ролка.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6N2,1.4 MPI, AUD - 2001 Зъбно колело колянов
Аз пък казвам, че тия от магазина те хвърлят по върбите! На две смени на ремъка се сменя водната помпа, но не съм чувал за смяна на колелото, а и защо ли моето е здраво, сигурно съм извадил голям късмет, да чукна на дърво.
А на три смени на ремъка сигурно ще ти кажат да си купиш и нов двигател, за първи път чувам такива глупости, ама хора всякакви!
Имаше и теория за тия двигатели, че имали софтуерен проблем и още от магазина, чисто нови гаснели и това ми го е казвал "специалист диагностик", не продавач разбирач.
Не вярвай на всички измишльотини, които ти говорят, все пак живеем в България и всеки гледа да печели от нещастието и незнанието на другите.
Това е немска машина, а германеца знае как се правят коли, със сигурност!

А на три смени на ремъка сигурно ще ти кажат да си купиш и нов двигател, за първи път чувам такива глупости, ама хора всякакви!

Имаше и теория за тия двигатели, че имали софтуерен проблем и още от магазина, чисто нови гаснели и това ми го е казвал "специалист диагностик", не продавач разбирач.

Не вярвай на всички измишльотини, които ти говорят, все пак живеем в България и всеки гледа да печели от нещастието и незнанието на другите.

Това е немска машина, а германеца знае как се правят коли, със сигурност!

Re: Polo 6N2,1.4 MPI, AUD - 2001 Зъбно колело колянов
freelancer написа:Аз пък казвам, че тия от магазина те хвърлят по върбите! На две смени на ремъка се сменя водната помпа, но не съм чувал за смяна на колелото, а и защо ли моето е здраво, сигурно съм извадил голям късмет, да чукна на дърво.![]()
А на три смени на ремъка сигурно ще ти кажат да си купиш и нов двигател, за първи път чувам такива глупости, ама хора всякакви!
Имаше и теория за тия двигатели, че имали софтуерен проблем и още от магазина, чисто нови гаснели и това ми го е казвал "специалист диагностик", не продавач разбирач.![]()
Не вярвай на всички измишльотини, които ти говорят, все пак живеем в България и всеки гледа да печели от нещастието и незнанието на другите.
Това е немска машина, а германеца знае как се правят коли, със сигурност!
И на мене не ми прилича на консуматив тази част, но поради някоя причина се е износила, дано е последна смяна, че това Поло много слабо изпълнение ми се види. Италианци-мизерници, колите след тях са леш, има и леко надран разп. вал заради "редовна" смяна на масло. Ако има и други слаби места, за който трябва да внимавам сподели, ще се радвам

- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6N2,1.4 MPI, AUD - 2001 Зъбно колело колянов
Мога много да ти говоря за този двигател, вече малко ми омръзна.
Основният проблем е смукането на въздух, изпичат се и прогарят всякакви маркучи и уплътнения и като започне да смуче въздух става мазало.
Огледай си картерната вентилация, най-вече сепаратора, дали няма скъсани маркучи и дали е чист. Започва да се цапа дросела, затапи ли се картерната вентилация и се нарушава мазането, замръзва мизерията вътре, цапа дросела и т.н.
Температурен датчик и термостат, бендикса и релето на стартера, алтернатор, по точно регулатора на напрежението, това е в общи линии след 15 години!
Други "проблеми" - цепят се повдигачите на стъклата, влиза вода през задните стопове.
Проблема на дросела е по скоро в зацапването му, отколкото в нещо друго, за да се амортизира дросела, колата трябва да е на поне 500 хил километра, имам два и двата са в перфектно здраве.
Двигателчето е много надежно и въобще не е кекаво, просто иска нужната поддръжка, хубаво масло и смяна навреме!
Това колело за да се амортизира, определено е имало някаква друга причина, предполагам, че не е било затегнато или нещо при смяната на ангренажния ремък се е случило.
Прочети ми темите, ако искаш да научиш повече за този двигател, имам доста изписано.
Да добавя само, че след време се цепи и корпуса на бобината, от пластмаса е.

Основният проблем е смукането на въздух, изпичат се и прогарят всякакви маркучи и уплътнения и като започне да смуче въздух става мазало.
Огледай си картерната вентилация, най-вече сепаратора, дали няма скъсани маркучи и дали е чист. Започва да се цапа дросела, затапи ли се картерната вентилация и се нарушава мазането, замръзва мизерията вътре, цапа дросела и т.н.
Температурен датчик и термостат, бендикса и релето на стартера, алтернатор, по точно регулатора на напрежението, това е в общи линии след 15 години!
Други "проблеми" - цепят се повдигачите на стъклата, влиза вода през задните стопове.
Проблема на дросела е по скоро в зацапването му, отколкото в нещо друго, за да се амортизира дросела, колата трябва да е на поне 500 хил километра, имам два и двата са в перфектно здраве.
Двигателчето е много надежно и въобще не е кекаво, просто иска нужната поддръжка, хубаво масло и смяна навреме!
Това колело за да се амортизира, определено е имало някаква друга причина, предполагам, че не е било затегнато или нещо при смяната на ангренажния ремък се е случило.
Прочети ми темите, ако искаш да научиш повече за този двигател, имам доста изписано.

Да добавя само, че след време се цепи и корпуса на бобината, от пластмаса е.
Последна промяна от freelancer на Пон 25 апр 2016 13:29, променено общо 1 път.
Re: Polo 6N2,1.4 MPI, AUD - 2001 Зъбно колело колянов
freelancer написа:Мога много да ти говоря за този двигател, вече малко ми омръзна.![]()
Основният проблем е смукането на въздух, изпичат се и прогарят всякакви маркучи и уплътнения и като започне да смуче въздух става мазало.
Огледай си картерната вентилация, най-вече сепаратора, дали няма скъсани маркучи и дали е чист. Започва да се цапа дросела, затапи ли се картерната вентилация и се нарушава мазането, замръзва мизерията вътре, цапа дросела и т.н.
Температурен датчик и термостат, бендикса и релето на стартера, алтернатор, по точно регулатора на напрежението, това е в общи линии след 15 години!
Други "проблеми" - цепят се повдигачите на стъклата, влиза вода през задните стопове.
Проблема на дросела е по скоро в зацапването му, отколкото в нещо друго, за да се амортизира дросела, колата трябва да е на поне 500 хил километра, имам два и двата са в перфектно здраве.
Двигателчето е много надежно и въобще не е кекаво, просто иска нужната поддръжка, хубаво масло и смяна навреме!
Това колело за да се амортизира, определено е имало някаква друга причина, предполагам, че не е било затегнато или нещо при смяната на ангренажния ремък се е случило.
Прочети ми темите, ако искаш да научиш повече за този двигател, имам доста изписано.
Полезна информация, жив и здрав да си

- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6N2,1.4 MPI, AUD - 2001 Зъбно колело колянов
Мерси колега, да ти се връща!
Пожелавам ти много и безаварийни километри!

Пожелавам ти много и безаварийни километри!

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 127 госта