Здравейте,
Нов съм във форума (Не съм сигурен за името на темата) и от скоро имам Поло 99г, но със следния проблем :
При мокро време, както е сега в София, когато дам газ колата се дави и гасне (без да съм на скорост). След като загрее на 90 градуса, проблема изчезва. Казаха ми, че е възможно някое кабелче да не е изолирано и да се мокри и да се бърка колата или свещи? Като е направила такъв проблем е носена да се закачи и прегледа, но нищо не излиза. (Явно трябва в момента на правене на проблема да се "хване" от къде идва" .
Можете ли да препоръчате къде да я закарам в София. Предполагам, че е нещо малко и бързо ще бъде отстранен проблема.
п.с Чета от колеги тук по форума, че може и бобина да е?
Благодаря ви и поздрави!
Polo 6N 1.2, 60кс, бензин, 99г - проблем с "давене" при мокро време
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Polo 6N 99г - проблем с "давене" при мокро време
Провери да не тече над бушонното табло под волана
Над него излиза жилото за отваряне на капака и уплатнението с времето се напуква и пропуска.

Re: Polo 6N 99г - проблем с "давене" при мокро време
п.с Чета от колеги тук по форума, че може и бобина да е?
90%

- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6N 99г - проблем с "давене" при мокро време
И след, като вдигне 90 градуса двигателя и бобината се оправя.
Нищо, че вали или няма кора отдолу, той колегата сигурно и през локвите не минава.
Как пали колата след, като изгасне? Лесно ли пали?
Ако има ел. проблем загряването на двигателя няма да го разреши, би трябвало след това пак да има проблеми, да тресе, да придърпва, да работи на по малко цилиндри!
Той двигателя да не е сушоар.
И малкото кабелче се запоява самичко.
Да закачи колата на ваг-ком да види, какви грешки има и да се проследят данните на датчиците.
Ако иска може да си види бобината дали е сцепена, но мен малко ме съмнява да се оправя след, като двигателя загрее.
Варианти освен кабелечето и бобината са - въздух, датчик на температурата, дросел и т.н.
Мокрото време може просто да е съвпадение, аз така набедих моята бобина и я смених напразно, не че нямаше да я сменя до сега де.


Как пали колата след, като изгасне? Лесно ли пали?
Ако има ел. проблем загряването на двигателя няма да го разреши, би трябвало след това пак да има проблеми, да тресе, да придърпва, да работи на по малко цилиндри!
Той двигателя да не е сушоар.
И малкото кабелче се запоява самичко.

Да закачи колата на ваг-ком да види, какви грешки има и да се проследят данните на датчиците.
Ако иска може да си види бобината дали е сцепена, но мен малко ме съмнява да се оправя след, като двигателя загрее.
Варианти освен кабелечето и бобината са - въздух, датчик на температурата, дросел и т.н.
Мокрото време може просто да е съвпадение, аз така набедих моята бобина и я смених напразно, не че нямаше да я сменя до сега де.

- EmilDinkov
- Мнения: 43
- Регистриран на: Съб 06 фев 2016 12:57
- Автомобил: Polo
- Двигател: APQ
Re: Polo 6N 99г - проблем с "давене" при мокро време
След работния ден отново съм на линия хах :)
Забравих да кажа - 1.2, 60кс, бензин. Няма газово.
Както каза @freelancer, нямам кора отдолу и ми направи впечатление, че веднъж като минах през една локва (то си беше езеро направо хах) пак направи проблем и изгасна, но след като запалих нямаше проблем. Сега реших да я раздвижа в дъжда на паркинга. Запали, държи обороти. Проверих за влага, "теч" над бушонното табло, но нямаше нищо.
Като спре да вали ще я огледам по обстойно под капака.
Познати ми казаха, че са решили проблема като увият бобината в торбичка (найлонова), но това ми се вижда доста ... странно решение на проблема.
@freelancer, колата днес като изгасна палеше сякаш се дави, някакъв странен шум, но запалваше. Ако не давам газ не гасне, но подам ли задавя се и край. Направи си температурата и проблема изчезна и успях да мина 2-3км да я оставя на паркинга. Реших да не рискувам и да тръгвам с нея на работа да не създам проблеми за мен или околните.
Забравих да кажа - 1.2, 60кс, бензин. Няма газово.
Както каза @freelancer, нямам кора отдолу и ми направи впечатление, че веднъж като минах през една локва (то си беше езеро направо хах) пак направи проблем и изгасна, но след като запалих нямаше проблем. Сега реших да я раздвижа в дъжда на паркинга. Запали, държи обороти. Проверих за влага, "теч" над бушонното табло, но нямаше нищо.
Като спре да вали ще я огледам по обстойно под капака.
Познати ми казаха, че са решили проблема като увият бобината в торбичка (найлонова), но това ми се вижда доста ... странно решение на проблема.
@freelancer, колата днес като изгасна палеше сякаш се дави, някакъв странен шум, но запалваше. Ако не давам газ не гасне, но подам ли задавя се и край. Направи си температурата и проблема изчезна и успях да мина 2-3км да я оставя на паркинга. Реших да не рискувам и да тръгвам с нея на работа да не създам проблеми за мен или околните.
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Polo 6N 1.2, 60кс, бензин, 99г - проблем с "давене" при мокро време
Колега провери си в талона Поло 1,2 6N 99г няма 

- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6N 1.2, 60кс, бензин, 99г - проблем с "давене" при мокро време
Знаеш ли какво се сетих, за най-лесната проба. Взимаш един пулверизатор и напръскай само бобината, ако изгасне двигателя, значи проблема ти е бобината. После купуваш една нова за 50-60 лв и си решаваш проблема за години напред.
Лесно и евтино.
Лесно и евтино.

- EmilDinkov
- Мнения: 43
- Регистриран на: Съб 06 фев 2016 12:57
- Автомобил: Polo
- Двигател: APQ
Re: Polo 6N 1.4, 60кс, бензин, 99г - проблем с "давене" при мокро време
Все още не съм оправил заглавито на темата (1.4), но ще го! хах Просто съм от телефона в момента и н ми дава...
Малко ъпд. по темата:
Сега по празниците имах възможност да сменя бобина и старата си беше напукана и за мокрото време 100% е била тя като ме остави на светофар в София.
Обаче проблема с давенето рано сутрин продължавам да го имам. Предполагам ще сменя и дест.капачка сега и в София ще я закарам някъде някой който разбира да я прегледа.
Тук по родното място ми казват и за горовен филтър, рано сутрин може някой датчик да бърка колата и да подава различно кол.гориво все едно е загряла.. и т.н
Малко ъпд. по темата:
Сега по празниците имах възможност да сменя бобина и старата си беше напукана и за мокрото време 100% е била тя като ме остави на светофар в София.
Обаче проблема с давенето рано сутрин продължавам да го имам. Предполагам ще сменя и дест.капачка сега и в София ще я закарам някъде някой който разбира да я прегледа.
Тук по родното място ми казват и за горовен филтър, рано сутрин може някой датчик да бърка колата и да подава различно кол.гориво все едно е загряла.. и т.н
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 125 госта