Здравейте колеги,
Искам да обновя това Поло което от износване вече има сериозни проблеми по окачване и кормилното управление, веднага се сещам за тампони на носачи, на амортисьори но честно казано незнам колко тампона на носач има или общо колко тампона трябва да взема за 4те носача, а за амортисьорите ? По 1 на амортисьор ли трябва да са? Това минимум, а след тампони какво още може да е спешно за смяна, самите носачи ? като имаме напредвид че и курмилното управление изобщо не е в ред, сякаш има голям луфт и при леки завивания волана почти го няма в джаза, мислех че е от кормилните накрайници но се оказаха здрави та какво остава , предполагам щангите ? или не само. Моля пояснете малко или дайте съвет кои по важни части да сменя поне на първо време, Благодаря :)
Polo 6n1 1.4/60к.с. 1995г. Смяна окачване, кормилно управление, съдействие
Re: Polo 6n1 1.4/60к.с. 1995г. Смяна окачване, кормилно управление, съдействие
Не се обиждай но си нямаш грам представа за какво иде реч, по интернет ще е трудно отиди на майстор за да ти каже какво трябва да се смени. Полото има 2 носача обикновено се късат задни тампони.Щанги като на масквич няма. За да смениш всичко 2 задни тампони за носачи, 2 вътрешни накрайници два външни + маншони, 2 шарнира, 2 тампона за макферсон.
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: Чет 10 фев 2011 16:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Gabrowo
Re: Polo 6n1 1.4/60к.с. 1995г. Смяна окачване, кормилно управление, съдействие
Както и да е, работата ми беше да разбера на момента без да чакам да ходя на майстори аз можех и някой познат да питам, просто попитах и писмено тука, писал съм го в час в който няма кой майстор да питам.
Ако ви е изгодно, админите направо да го изтрият този въпрос.
Ако ви е изгодно, админите направо да го изтрият този въпрос.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 108 госта