Polo 9n3 2006 1.4 TDI Светна "check engine" след смяна на турбото..

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Panchbeach
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 04 юли 2016 0:17
Автомобил:
Двигател:

Polo 9n3 2006 1.4 TDI Светна "check engine" след смяна на турбото..

Мнениеот Panchbeach » Чет 04 авг 2016 23:56


Здравейте колеги, колата е на 190 000км. от Германия, купих я преди месец а вече сменях съединител и турбо. :banghead Още като я взех се чуваше свирене над 2300 оборота.Съединителят беше доста зле и отделяше високо за това мислех че свиренето е от лагерът .. След като го смених и свиренето продължи я качих на аутобана и я карах с газта до долу 15минити, не вдигаше повече от 150 и сляд няколко смени от 5та на 4та изведнъж изгуби мощност и въпросната лампа ми светна.На същия ден след часове четене разбрах че 99% е турбината и като я запалих на вечерта лампата беше угаснала.След това я карах 1 седмица спокойно само в ниски обороти и всичко беше ок.Днес смених и турбото с рециклирано и тъкмо се почуствах доволен и щастлив когато усатнових че вече не свири(то направо скъцаше на желязо..)
и Жълтата лампа отново ми свтна след 5минути каране.. Маркучите на турбото ги хванах със свински опашки временно защото скобите са на много кофти място и ми остана 1 болт, не много голям който не помня от къде е, но едва ли е от това. Иначе колата като че ли върви малко повече но не съм я тествал още, не знам колко още по сериозн може да ми стане пеоблема.. вече фалирах :mhihi моля някои ако има идеи да сподели, Благодаря!
:bowdown




Panchbeach
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 04 юли 2016 0:17
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 9n3 2006 1.4 TDI Светна "check engine" след смяна на турбото..

Мнениеот Panchbeach » Нед 07 авг 2016 17:02


Update: Оказа се че главният маркуч за въздух който влиза в тръбите на двигателя не е бил вкаран хубаво на една от сглобките и колата не вървеше с повече от 120. Предполагам че за това ми е светнала лампата, днес един проятел ми я угаси с лаптоп и кабел и не свети повече. Проблемът в момента е че колата с вкаран маркуч отново свири по почти по същия начин, над 2300 2400 оборота започва едно свирене почти като на желязо, вече съм сигурен че не е от турбото... :banghead :banghead :banghead :mhihi Във въпросния марчкуч има малко масло, това май не е нормално знам само че като е изваден свиренето спира... помощ :smile Освен това не мога да реша какво да правя със старото турбо, мога да го върна на продавача на новото за 100евро но май не си струва щом си е изправно. :dontknow



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 136 госта