Поло 6n2 1.4 16v 75 к.с. 2000 г. 4 въпроса

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
gonzeto
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 23 авг 2016 14:31
Автомобил:
Двигател:

Поло 6n2 1.4 16v 75 к.с. 2000 г. 4 въпроса

Мнениеот gonzeto » Сря 24 авг 2016 8:19


Здравейте колеги имам няколко въпроса към вас. Но да не пускам за всеки един от тях нова тема ще ги напиша всичките тук.
1-ят е преди 2 седмици докато си карах извънградско по-време на движение ми светна лампата за маслото слезнах и в паниката веднага налях колкото имах (200 300 мл). И след това пак светеше лампата въпреки че имах масло. Когато видях първият сервиз ми смениха маслото и филтъра. И лампичката все още си свети доста често когато загрее на 90 градуса и в много редки случай когато е на 75 80.
2-рият ми въпрос е колко пари излиза основният ремонт на двигателя.
3-ят ми въпрос е от кои коли стават двигателите интересува ме най-вече двигателите 1.8 и 1.8 турбо и да Ви попитам дали си заслужава да го сменявам или по-добре с този 1.4 да си карам. На този няма никаква тяга аз давам гас тя се чуди дали да върви или да спре из нанагорно. Имам един приятел с голф 3 1.6 двг 75 к.с. неговият върви повече, но неговият германец го е карал, а мойто някой италианец който се мъчихме 30 40 мин със смяната на масленият филтър.
4 нещо което искам е някой да предлага задни кори за врати с ДУПКИ ЗА КОЛОНИ колата е с 4 врати . БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ПРЕДВАРИТЕЛНО :)




Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: ПОЛО 6n2 1.4 16v 75 к.с. 2000 г. 4 въпроса

Мнениеот freelancer » Сря 24 авг 2016 13:14


Датчика за налягане на маслото гледал ли си го? Често се прецаква, протича.
Как реши, че си за основен ремонт? Толкова ли е зле двигателя? Преди това се мери задължително налягането на маслото!
1.8Т :biggrin
Защо си си купил поло, като искаш кола със 150 коня? Продавай полото и си купи друга кола. :c020


gonzeto
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 23 авг 2016 14:31
Автомобил:
Двигател:

Re: ПОЛО 6n2 1.4 16v 75 к.с. 2000 г. 4 въпроса

Мнениеот gonzeto » Сря 24 авг 2016 14:15


Не не съм го гледал а току що проблема се оправи вече не ми свети лампата. Не иска да върви то чак ме дразни тръгна да изпреварвам някой и мога да прочета вестник докато го изпреварвам. Купих си поло защото е малко. А пък и с 1.8 двигател на това купе ще е супер


sebulba1
Мнения: 155
Регистриран на: Нед 22 май 2011 19:43
Автомобил: polo 6n2
Двигател: AHW
Местоположение: sf

Re: Поло 6n2 1.4 16v 75 к.с. 2000 г. 4 въпроса

Мнениеот sebulba1 » Сря 24 авг 2016 16:02


Нещо не е на ред с колата.Имам поло със същият двигател и смея да твърдя,че доста добре си върви и е доста пъргава


gonzeto
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 23 авг 2016 14:31
Автомобил:
Двигател:

Re: Поло 6n2 1.4 16v 75 к.с. 2000 г. 4 въпроса

Мнениеот gonzeto » Сря 24 авг 2016 16:56


Колега и моята е пъргава но само из нанадолно. Баща ми има поло 1000 кубика 6н (старата рама) и е на реални 67000 км ние си я докарахме от Германия понеже майка ми работи там карала я е бабичка значи ако се пуснем 2мата ще ме бъде срам. Незнам просто от какво може да е когато я взех преди 4 месеца и смених всичко филтри ремъци ролки масла водна помпа остана само свещи и кабели. И за това реших да сменям двигателя или да му направя основен ремонт


Потребителски аватар
goodlucker
Мнения: 80
Регистриран на: Чет 19 фев 2015 22:39
Автомобил: Polo
Двигател: 1996

Re: Поло 6n2 1.4 16v 75 к.с. 2000 г. 4 въпроса

Мнениеот goodlucker » Сря 24 авг 2016 19:39


sebulba1 написа:Нещо не е на ред с колата.Имам поло със същият двигател и смея да твърдя,че доста добре си върви и е доста пъргава

Sent from my Lenovo K920 using Tapatalk

+1
И аз имам поло 1.4 и е доста пъргаво и дърпа много добре особенно след 3000 оборота. Вярвай ми това малко купе тоя двигател му е напълно достатъчен (освен ако не си състезател де)


sebulba1
Мнения: 155
Регистриран на: Нед 22 май 2011 19:43
Автомобил: polo 6n2
Двигател: AHW
Местоположение: sf

Re: Поло 6n2 1.4 16v 75 к.с. 2000 г. 4 въпроса

Мнениеот sebulba1 » Сря 24 авг 2016 20:20


Колега,закарай я на диагностика и погледнете живите данни,по точно температурният датчик.Моята преди години като я взех,беше на същото дередже като при теб.Мъртва отвсякъде.Зорлем 130 по равното и видеше ли баир,умираше.Оказа се,че темп. датчик беше забил на -40 и нещо градуса.Смених го и колата литна


gonzeto
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 23 авг 2016 14:31
Автомобил:
Двигател:

Re: Поло 6n2 1.4 16v 75 к.с. 2000 г. 4 въпроса

Мнениеот gonzeto » Чет 25 авг 2016 6:26


Температурния датчик съм го сменявал че ми показваше -57 градуса и няма палене


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Поло 6n2 1.4 16v 75 к.с. 2000 г. 4 въпроса

Мнениеот freelancer » Пет 26 авг 2016 9:19


Тогава направи следното:
Виж всички вакууми как са, дали имаш скъсани маркучи.
Махни МАП сензора и го виж дали има много мазнотия по него, с течение на времето се задънва, става много блажен, чисти се със спрей за сензори.
Почисти си дросел клапата и я адаптирай.
Закачи колата с ваг-ком и виж как са корекциите на горивото по ламбда сонда, ако си в граници значи толкова си може двигателчето.
Ако нямаш други проблеми, като гаснене, прекъсване и т.н., значи всичко е наред.
Свещите са платинени, по каталог.
Щом е италиянка значи вътре в двигателя има доста нагар, може да смениш няколко пъти маслото, за по кратък период от време, ако чука, трака, работи, като дизел, може да сложиш една добавка за почистване на повдигачи.
Смени си горивния филтър и пробвай с добавка за почистване на инжектори.
Обороите падат ли от време на време? Имаш ли други пробелми?
И да направиш основен ремонт, пак ще е същия двигател, това няма да ти вдигне мощността. :c020
Ако ти се струва слаба колата, удари и едно почистване, намажи таблото със силиконов спрей и я пускай за продажба. Взимаш един Голф и си решаваш проблема, компактен и мощен.

Забележка: Ако ти качва масло във въздушния филтър, значи си на прав път, т.е. основен ремонт.


gonzeto
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 23 авг 2016 14:31
Автомобил:
Двигател:

Re: Поло 6n2 1.4 16v 75 к.с. 2000 г. 4 въпроса

Мнениеот gonzeto » Пет 26 авг 2016 10:21


Колега със зажележката ме уби при смяната на въздушния филтър имах масло и сега имам..


gonzeto
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 23 авг 2016 14:31
Автомобил:
Двигател:

Re: Поло 6n2 1.4 16v 75 к.с. 2000 г. 4 въпроса

Мнениеот gonzeto » Пет 26 авг 2016 16:29


Колеги и друго да ви попитам кога се включва ESP ??


dmarkov
Мнения: 124
Регистриран на: Чет 11 юни 2015 23:17
Автомобил: VW Polo 6n2
Двигател: AKK - 2000

Re: RE: Re: Поло 6n2 1.4 16v 75 к.с. 2000 г. 4 въпроса

Мнениеот dmarkov » Пет 26 авг 2016 19:55


freelancer написа:Тогава направи следното:
Виж всички вакууми как са, дали имаш скъсани маркучи.
Махни МАП сензора и го виж дали има много мазнотия по него, с течение на времето се задънва, става много блажен, чисти се със спрей за сензори.
Почисти си дросел клапата и я адаптирай.
Закачи колата с ваг-ком и виж как са корекциите на горивото по ламбда сонда, ако си в граници значи толкова си може двигателчето.
Ако нямаш други проблеми, като гаснене, прекъсване и т.н., значи всичко е наред.
Свещите са платинени, по каталог.
Щом е италиянка значи вътре в двигателя има доста нагар, може да смениш няколко пъти маслото, за по кратък период от време, ако чука, трака, работи, като дизел, може да сложиш една добавка за почистване на повдигачи.
Смени си горивния филтър и пробвай с добавка за почистване на инжектори.
Обороите падат ли от време на време? Имаш ли други пробелми?
И да направиш основен ремонт, пак ще е същия двигател, това няма да ти вдигне мощността. :c020
Ако ти се струва слаба колата, удари и едно почистване, намажи таблото със силиконов спрей и я пускай за продажба. Взимаш един Голф и си решаваш проблема, компактен и мощен.

Забележка: Ако ти качва масло във въздушния филтър, значи си на прав път, т.е. основен ремонт.

Колега съгласен съм с тебе, но от опит мога да ти кажа, че един и същ двигател преди и след основен ремонт може да те изуми като държание и ускорение.

А относно въпросите на колета.
Така и не е написал, как се е оправила лампата, явно след смяна на датчик.
Относно пъргавостта е възможно да е от измосване на двигател - разпределителен вал и клапани може би. Ако продължава да свети, мига или намига лампата може и лагери да има за смяна и т.н.
Пъргави са като цяло тия колички до 100-на км. Все пак това е градски автомобил.
Или на читав диагностик да ти каже що де държи като умрял катър.


gonzeto
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 23 авг 2016 14:31
Автомобил:
Двигател:

Re: Поло 6n2 1.4 16v 75 к.с. 2000 г. 4 въпроса

Мнениеот gonzeto » Сря 31 авг 2016 21:23


Колега лампата просто спря да свети след като не карах колата 4 дни и това беше, не съм сменявал датчик.
А има ли някой колега който да е правил основен ремонт на двигател и да каже какви пари излиза и къде да отида ?
Трябва да отида на майстор да ми почисти все пак мап сензора, дросел клапата и така ..


blueangel100
Мнения: 16
Регистриран на: Пет 26 авг 2016 8:07
Автомобил:
Двигател:

Re: Поло 6n2 1.4 16v 75 к.с. 2000 г. 4 въпроса

Мнениеот blueangel100 » Пон 12 сеп 2016 9:33


viewtopic.php?f=7&t=459555
Виж този пост.
Смяната на двигателя за труд е 400-600 лв.,. без консумативи и обслужване.
Нов двигател е между 300 и 800 лв., Но трябва да е точния инъче сменяш електроника.
Може да направиш и две малки смени с евтино масло до около 1000 км - първото го вземи пълна синтетика, а второто полусинтетика. Експеримента ще ти излезе някакви пари, но ще знаеш 100% това двигател вафла ли е или има още живот.
Ако си смениш датчиците с чисто нови няма да е зле, но го направи при майстор, защото имат различни параметри за една и съща кола или мотор.
Ако решиш да я караш колата стегни я и я карай, но инъче пак ще купуваш друга и пак ще я поправяш и така ще налееш 2 пъти повече пари.
Полото от горния пост ми струваше 2700, обслужване след покупка и регистрация с данъци още 1300, нови гуми летни и алуминиеви джанти още 500, после нов двигател и други неща около него 2500. Сметката е ужасяваща, но надеждата е тази кола да се кара поне още 3 години, поне на мен така ми се иска



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта