Здравейте колеги имам няколко въпроса към вас. Но да не пускам за всеки един от тях нова тема ще ги напиша всичките тук.
1-ят е преди 2 седмици докато си карах извънградско по-време на движение ми светна лампата за маслото слезнах и в паниката веднага налях колкото имах (200 300 мл). И след това пак светеше лампата въпреки че имах масло. Когато видях първият сервиз ми смениха маслото и филтъра. И лампичката все още си свети доста често когато загрее на 90 градуса и в много редки случай когато е на 75 80.
2-рият ми въпрос е колко пари излиза основният ремонт на двигателя.
3-ят ми въпрос е от кои коли стават двигателите интересува ме най-вече двигателите 1.8 и 1.8 турбо и да Ви попитам дали си заслужава да го сменявам или по-добре с този 1.4 да си карам. На този няма никаква тяга аз давам гас тя се чуди дали да върви или да спре из нанагорно. Имам един приятел с голф 3 1.6 двг 75 к.с. неговият върви повече, но неговият германец го е карал, а мойто някой италианец който се мъчихме 30 40 мин със смяната на масленият филтър.
4 нещо което искам е някой да предлага задни кори за врати с ДУПКИ ЗА КОЛОНИ колата е с 4 врати . БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ПРЕДВАРИТЕЛНО :)
Поло 6n2 1.4 16v 75 к.с. 2000 г. 4 въпроса
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: ПОЛО 6n2 1.4 16v 75 к.с. 2000 г. 4 въпроса
Датчика за налягане на маслото гледал ли си го? Често се прецаква, протича.
Как реши, че си за основен ремонт? Толкова ли е зле двигателя? Преди това се мери задължително налягането на маслото!
1.8Т
Защо си си купил поло, като искаш кола със 150 коня? Продавай полото и си купи друга кола.
Как реши, че си за основен ремонт? Толкова ли е зле двигателя? Преди това се мери задължително налягането на маслото!
1.8Т

Защо си си купил поло, като искаш кола със 150 коня? Продавай полото и си купи друга кола.

Re: ПОЛО 6n2 1.4 16v 75 к.с. 2000 г. 4 въпроса
Не не съм го гледал а току що проблема се оправи вече не ми свети лампата. Не иска да върви то чак ме дразни тръгна да изпреварвам някой и мога да прочета вестник докато го изпреварвам. Купих си поло защото е малко. А пък и с 1.8 двигател на това купе ще е супер
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Нед 22 май 2011 19:43
- Автомобил: polo 6n2
- Двигател: AHW
- Местоположение: sf
Re: Поло 6n2 1.4 16v 75 к.с. 2000 г. 4 въпроса
Нещо не е на ред с колата.Имам поло със същият двигател и смея да твърдя,че доста добре си върви и е доста пъргава
Re: Поло 6n2 1.4 16v 75 к.с. 2000 г. 4 въпроса
Колега и моята е пъргава но само из нанадолно. Баща ми има поло 1000 кубика 6н (старата рама) и е на реални 67000 км ние си я докарахме от Германия понеже майка ми работи там карала я е бабичка значи ако се пуснем 2мата ще ме бъде срам. Незнам просто от какво може да е когато я взех преди 4 месеца и смених всичко филтри ремъци ролки масла водна помпа остана само свещи и кабели. И за това реших да сменям двигателя или да му направя основен ремонт
- goodlucker
- Мнения: 80
- Регистриран на: Чет 19 фев 2015 22:39
- Автомобил: Polo
- Двигател: 1996
Re: Поло 6n2 1.4 16v 75 к.с. 2000 г. 4 въпроса
sebulba1 написа:Нещо не е на ред с колата.Имам поло със същият двигател и смея да твърдя,че доста добре си върви и е доста пъргава
Sent from my Lenovo K920 using Tapatalk
+1
И аз имам поло 1.4 и е доста пъргаво и дърпа много добре особенно след 3000 оборота. Вярвай ми това малко купе тоя двигател му е напълно достатъчен (освен ако не си състезател де)
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Нед 22 май 2011 19:43
- Автомобил: polo 6n2
- Двигател: AHW
- Местоположение: sf
Re: Поло 6n2 1.4 16v 75 к.с. 2000 г. 4 въпроса
Колега,закарай я на диагностика и погледнете живите данни,по точно температурният датчик.Моята преди години като я взех,беше на същото дередже като при теб.Мъртва отвсякъде.Зорлем 130 по равното и видеше ли баир,умираше.Оказа се,че темп. датчик беше забил на -40 и нещо градуса.Смених го и колата литна
Re: Поло 6n2 1.4 16v 75 к.с. 2000 г. 4 въпроса
Температурния датчик съм го сменявал че ми показваше -57 градуса и няма палене
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Поло 6n2 1.4 16v 75 к.с. 2000 г. 4 въпроса
Тогава направи следното:
Виж всички вакууми как са, дали имаш скъсани маркучи.
Махни МАП сензора и го виж дали има много мазнотия по него, с течение на времето се задънва, става много блажен, чисти се със спрей за сензори.
Почисти си дросел клапата и я адаптирай.
Закачи колата с ваг-ком и виж как са корекциите на горивото по ламбда сонда, ако си в граници значи толкова си може двигателчето.
Ако нямаш други проблеми, като гаснене, прекъсване и т.н., значи всичко е наред.
Свещите са платинени, по каталог.
Щом е италиянка значи вътре в двигателя има доста нагар, може да смениш няколко пъти маслото, за по кратък период от време, ако чука, трака, работи, като дизел, може да сложиш една добавка за почистване на повдигачи.
Смени си горивния филтър и пробвай с добавка за почистване на инжектори.
Обороите падат ли от време на време? Имаш ли други пробелми?
И да направиш основен ремонт, пак ще е същия двигател, това няма да ти вдигне мощността.
Ако ти се струва слаба колата, удари и едно почистване, намажи таблото със силиконов спрей и я пускай за продажба. Взимаш един Голф и си решаваш проблема, компактен и мощен.
Забележка: Ако ти качва масло във въздушния филтър, значи си на прав път, т.е. основен ремонт.
Виж всички вакууми как са, дали имаш скъсани маркучи.
Махни МАП сензора и го виж дали има много мазнотия по него, с течение на времето се задънва, става много блажен, чисти се със спрей за сензори.
Почисти си дросел клапата и я адаптирай.
Закачи колата с ваг-ком и виж как са корекциите на горивото по ламбда сонда, ако си в граници значи толкова си може двигателчето.
Ако нямаш други проблеми, като гаснене, прекъсване и т.н., значи всичко е наред.
Свещите са платинени, по каталог.
Щом е италиянка значи вътре в двигателя има доста нагар, може да смениш няколко пъти маслото, за по кратък период от време, ако чука, трака, работи, като дизел, може да сложиш една добавка за почистване на повдигачи.
Смени си горивния филтър и пробвай с добавка за почистване на инжектори.
Обороите падат ли от време на време? Имаш ли други пробелми?
И да направиш основен ремонт, пак ще е същия двигател, това няма да ти вдигне мощността.

Ако ти се струва слаба колата, удари и едно почистване, намажи таблото със силиконов спрей и я пускай за продажба. Взимаш един Голф и си решаваш проблема, компактен и мощен.
Забележка: Ако ти качва масло във въздушния филтър, значи си на прав път, т.е. основен ремонт.
Re: Поло 6n2 1.4 16v 75 к.с. 2000 г. 4 въпроса
Колега със зажележката ме уби при смяната на въздушния филтър имах масло и сега имам..
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: Чет 11 юни 2015 23:17
- Автомобил: VW Polo 6n2
- Двигател: AKK - 2000
Re: RE: Re: Поло 6n2 1.4 16v 75 к.с. 2000 г. 4 въпроса
freelancer написа:Тогава направи следното:
Виж всички вакууми как са, дали имаш скъсани маркучи.
Махни МАП сензора и го виж дали има много мазнотия по него, с течение на времето се задънва, става много блажен, чисти се със спрей за сензори.
Почисти си дросел клапата и я адаптирай.
Закачи колата с ваг-ком и виж как са корекциите на горивото по ламбда сонда, ако си в граници значи толкова си може двигателчето.
Ако нямаш други проблеми, като гаснене, прекъсване и т.н., значи всичко е наред.
Свещите са платинени, по каталог.
Щом е италиянка значи вътре в двигателя има доста нагар, може да смениш няколко пъти маслото, за по кратък период от време, ако чука, трака, работи, като дизел, може да сложиш една добавка за почистване на повдигачи.
Смени си горивния филтър и пробвай с добавка за почистване на инжектори.
Обороите падат ли от време на време? Имаш ли други пробелми?
И да направиш основен ремонт, пак ще е същия двигател, това няма да ти вдигне мощността.![]()
Ако ти се струва слаба колата, удари и едно почистване, намажи таблото със силиконов спрей и я пускай за продажба. Взимаш един Голф и си решаваш проблема, компактен и мощен.
Забележка: Ако ти качва масло във въздушния филтър, значи си на прав път, т.е. основен ремонт.
Колега съгласен съм с тебе, но от опит мога да ти кажа, че един и същ двигател преди и след основен ремонт може да те изуми като държание и ускорение.
А относно въпросите на колета.
Така и не е написал, как се е оправила лампата, явно след смяна на датчик.
Относно пъргавостта е възможно да е от измосване на двигател - разпределителен вал и клапани може би. Ако продължава да свети, мига или намига лампата може и лагери да има за смяна и т.н.
Пъргави са като цяло тия колички до 100-на км. Все пак това е градски автомобил.
Или на читав диагностик да ти каже що де държи като умрял катър.
Re: Поло 6n2 1.4 16v 75 к.с. 2000 г. 4 въпроса
Колега лампата просто спря да свети след като не карах колата 4 дни и това беше, не съм сменявал датчик.
А има ли някой колега който да е правил основен ремонт на двигател и да каже какви пари излиза и къде да отида ?
Трябва да отида на майстор да ми почисти все пак мап сензора, дросел клапата и така ..
А има ли някой колега който да е правил основен ремонт на двигател и да каже какви пари излиза и къде да отида ?
Трябва да отида на майстор да ми почисти все пак мап сензора, дросел клапата и така ..
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пет 26 авг 2016 8:07
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Поло 6n2 1.4 16v 75 к.с. 2000 г. 4 въпроса
viewtopic.php?f=7&t=459555
Виж този пост.
Смяната на двигателя за труд е 400-600 лв.,. без консумативи и обслужване.
Нов двигател е между 300 и 800 лв., Но трябва да е точния инъче сменяш електроника.
Може да направиш и две малки смени с евтино масло до около 1000 км - първото го вземи пълна синтетика, а второто полусинтетика. Експеримента ще ти излезе някакви пари, но ще знаеш 100% това двигател вафла ли е или има още живот.
Ако си смениш датчиците с чисто нови няма да е зле, но го направи при майстор, защото имат различни параметри за една и съща кола или мотор.
Ако решиш да я караш колата стегни я и я карай, но инъче пак ще купуваш друга и пак ще я поправяш и така ще налееш 2 пъти повече пари.
Полото от горния пост ми струваше 2700, обслужване след покупка и регистрация с данъци още 1300, нови гуми летни и алуминиеви джанти още 500, после нов двигател и други неща около него 2500. Сметката е ужасяваща, но надеждата е тази кола да се кара поне още 3 години, поне на мен така ми се иска
Виж този пост.
Смяната на двигателя за труд е 400-600 лв.,. без консумативи и обслужване.
Нов двигател е между 300 и 800 лв., Но трябва да е точния инъче сменяш електроника.
Може да направиш и две малки смени с евтино масло до около 1000 км - първото го вземи пълна синтетика, а второто полусинтетика. Експеримента ще ти излезе някакви пари, но ще знаеш 100% това двигател вафла ли е или има още живот.
Ако си смениш датчиците с чисто нови няма да е зле, но го направи при майстор, защото имат различни параметри за една и съща кола или мотор.
Ако решиш да я караш колата стегни я и я карай, но инъче пак ще купуваш друга и пак ще я поправяш и така ще налееш 2 пъти повече пари.
Полото от горния пост ми струваше 2700, обслужване след покупка и регистрация с данъци още 1300, нови гуми летни и алуминиеви джанти още 500, после нов двигател и други неща около него 2500. Сметката е ужасяваща, но надеждата е тази кола да се кара поне още 3 години, поне на мен така ми се иска
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта