Polo 6n2 2001 1.4 AUA 75кс гасне в движение

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4702
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Polo 6n2 2001 1.4 AUA 75кс гасне в движение

Мнениеот tdi fen » Нед 14 авг 2016 18:08


здравейте проблемът е следния гасне при ускорение и после не може да запали веднага иначе на празен ход държи обороти колата няма газ




Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 6n2 2001 1.4 AUA 75кс гасне в движение

Мнениеот freelancer » Пон 15 авг 2016 7:13


Да не е помпата? На място, като я форсираш, какво се случва? Винаги ли изгасва при ускорение или от време на време? Дросела си е ок, щом държи обороти на място, и да смуче въздух, това не оказва влияние в движение. Дросела чистен ли е, да не запира нещо пеперудата?
МАП сензора ти е дебитомера, да не мери той грешно, лампа свети ли? Бензиновия филтър сменен ли е? Въздушния?
Закачи я и виж за грешки.
Калапна за изпаренията на резервоара, канистър клапана също прави подобни номера, ако е задръстен, запушен, имам такива спомени от един колега, на него му изгасваше колата в движение.
Пусни една диагностика да видиш, какво ще излезе, може и да има грешка за датчика на коляновия вал, дава го, като грешка този двигател.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4702
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Polo 6n2 2001 1.4 AUA 75кс гасне в движение

Мнениеот tdi fen » Вто 06 сеп 2016 14:20


дросела е чистен филтрите са сменени на диагностика уж гледаха всичко било в ред мерено налягане на бензиновата помпа и тя е в ред излиза само грешка за дросела,той не може да се адаптира от самото начало,но колата не гаснеше преди имаме съмнение за датчик на коляновия вал или реле на бензиновата помпа но засега не остава време да ги проверим


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 6n2 2001 1.4 AUA 75кс гасне в движение

Мнениеот freelancer » Сря 07 сеп 2016 9:05


Дросела се адаптира с ваг-ком само на контакт, ако не може да се адаптира се търси причината в дросела, сваляш му капачето и гледаш пистите доколко са изтрити. По някой път се оправя с почистване, аз ползвам един спрей на Вюрт за потенциометри, казва се Kontakt Ol, наистина работи, чистих си стария дросел и оборотите са бетон, ако включиш консуматор, не мърдат.
Свали дросела, почисти го отвътре и може и да се оправи.
Другият вариант е да си купиш друг дросел, в добро състояние вървят по около 80-100 лв.
Ако е датчика на колянов вал, колата гасне и не пали или пали много трудно, записва грешка задължително.
Ако е релето на бензиновата помпа, пак имаш трудно палене, няма да пали добре и при първо палене.
Нямаш реле на бензиновата помпа, а комбинирано, интелигентно реле, номера му е 410, ако проблема е в релето ще имаш и други грешки свързани с мисфайъри на цилиндрите и подгрева на ламбда сондата, от там се захранва и самото еку, освен бензиновата помпа.
Ако имаш скъсан вакуум или влиза неотчетен въздух пак ще се мъчи да гасне или ще гасне загряла, когато освободиш от скорост.
При проблем с вакуума двигателят гасне, дори ако подадеш газ рязко, особено на студен двигател.
Първото нещо, което бих направил е да си оправя дросела и да проверя за скъсано всички гумени тръбички, клапички и съединения, както и тръбичката към сервоусилвателя, която често се цепи точно на щуцера към "тенджерата" и смуче яко въздух от там, колата може да се угаси само с продължително и енергично натискане на педала на спирачката.
До релето се стига, като свалиш пластмасите около волана и таблото, може да се провери за нагорели контакти, друг симптом при релето е, че при ниски температури не пали, имаше такъв случаи тази зима при колегите с голф.


thunderRS
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 30 дек 2012 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Polo 6n2 2001 1.4 AUA 75кс гасне в движение

Мнениеот thunderRS » Чет 15 сеп 2016 18:53


Здравейте, можете ли да ми кажете къде е наврян датчика на коляновия вал и може ли да се подмени без много разглобяване. След оглед на канал, видях че кабела на датчика отива някъде зад стартера и това е всичко. Не може да е толкова сложно. :banghead


goforit
Мнения: 89
Регистриран на: Чет 19 юли 2012 10:47
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 6n2 2001 1.4 AUA 75кс гасне в движение

Мнениеот goforit » Пет 16 сеп 2016 8:58


При АКК е заврян точно под стартера препдолагам при теб е същото. Няма как да го стигнеш без да свалиш стартера. На кофти място е заврян и бая трябва да си кривиш ръцете докато го свалиш, а после и слагането е доста неудобно

Последна промяна от IvanMan на Пет 16 сеп 2016 14:29, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон "Нов отговор"!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 112 госта