Фабрично инсталацията е : на единият канал са предна лява и задна дясна(да го наречем канал 1) ,а на другият предна дясна и задна лява(канал 2). Мислех си отначалото, че това е пулна глупост ,но се оказа че не съм бил прав. То е ясно ,че ако канал 1и2 свирят еднакво силно на шофьора предният дясен (шофьорски) говорител ще му свири по-силно, но за мен бе откритие ,че и десният заден(не от шофьорската страна) говорител също се чува по-силно от шофьора.И като намалиш само канал 1 от баланса на плеара , шофьора чува всичи говорители почти еднакво.
Макар на сидито да имам 4 канала аз ползвам само двата.На канал 1 ( front left) имам отпред един малък говорител(кaкто стандартните педни за поло) бошман и един трилентов бошман отзад в каса собствено производство

.Те са ми свързани последователно. На канал 2 (back right) съм вързал тази от снимката. Така на канал 1 имам 8 ома ,а на канал 2 имам 4 ома. Като резултат канал 2 свири по силно и басово,а предният говорител на канал 1 е по близо до шофьора и това уравновесява почти звука от двата канала към шофьора.Така за шофора има и стерио

. И като имам на канал 1 - 8ома изкривяванията като надуя "волумето" са по малки и малкият говорител които по принцип не може да поеме 45-те вата от сидито се справя отлично без да пращи и да има опасност от изтърбушване. Малките говорители струваха 20 лв комплекта( имам 1 резерва), а големите 45 лв комплекта.Най- добре е да ползваш дървен материал който е специално за колони ,че поговорката е вярна: "От всяко дърво свирка не става".Хванал съм я с една видия за пасмасовите "крила" от страни да на мърда.Утре ще и взема размера и ще пиша ,че ако е по висока пречи на педала на гаста който минава над нея. Като цяло ефекта е добър защото баса идва от цялото табло и като седи някой от пред не може да повярва ,че няма говорител от дясно.
п.п. Това не е добър начин за озвучаване на една кола

. Това е добър начин за озвучаване на шофьорското място на такова поло.
