Климата не включва на загрял двигател!К'во става?
-
siso92
- Мнения: 327
- Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Климата не включва на загрял двигател!К'во става?
Полото е бензинка 98г.,1.4-60кс APQ.Като не е движело много,макар да е на 90 градуса-климата бачка като фризер
,обаче изключа ли го,или се опитам да го вклюва след като съм карал повече време
--не включва изобщо.Като изстине моотра-пак заработва перфектно.М.... му и простотия.Ако някои знае нещо,моля,да каже!
- Lizard
- Мнения: 940
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна
- Контакти:
Germany написа:АБСОЛЮТНО СЪЩИЯ ПРОБЛЕМ. Мога да карам с часове, но спра ли за малко двигателя, след това климата "не зацепва".
Не съм 100% сигорен че е същото което ми се случи на мен. Аз имах проблем с климата през пролетта. Всеки път като натисна копчето се чуваше ЦЪК и се осеща по мощноста че компресора тръгва. Но единпъ духне студено единпът едвам вдвам хадинко.
Та ходих при един много добри майстори тука в София и слава бого пъщинака го направи пред тях проблема и веднага го фанаха.
Оказа се някакъв чарк с клана вътре който се е задръстил. И един път отвори и влезе студения въздух единпът не и замрузвало там нещо си и ефекта на охлаждане се губил.
Та тоз чарк седи завит за купето на колата под въздушния филтар леко в дясно (ляво ако сте с/у колата). Та при мен го демонтираха и с некъв спрей го раздвижваха после със згъстен въздух го продухаха. Казаха ми че от раните там оцветители дето се слагат запорверка за теч се получавали утайки и от там запушването.
Ся като ви го написах туй да не вземате да развивате и да чисите, това само при майстор, че ще изпуснете фреона.
-
siso92
- Мнения: 327
- Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Lizard написа:Germany написа:АБСОЛЮТНО СЪЩИЯ ПРОБЛЕМ. Мога да карам с часове, но спра ли за малко двигателя, след това климата "не зацепва".
Не съм 100% сигорен че е същото което ми се случи на мен. Аз имах проблем с климата през пролетта. Всеки път като натисна копчето се чуваше ЦЪК и се осеща по мощноста че компресора тръгва. Но единпъ духне студено единпът едвам вдвам хадинко.
Та ходих при един много добри майстори тука в София и слава бого пъщинака го направи пред тях проблема и веднага го фанаха.
Оказа се някакъв чарк с клана вътре който се е задръстил. И един път отвори и влезе студения въздух единпът не и замрузвало там нещо си и ефекта на охлаждане се губил.
Та тоз чарк седи завит за купето на колата под въздушния филтар леко в дясно (ляво ако сте с/у колата). Та при мен го демонтираха и с некъв спрей го раздвижваха после със згъстен въздух го продухаха. Казаха ми че от раните там оцветители дето се слагат запорверка за теч се получавали утайки и от там запушването.
Ся като ви го написах туй да не вземате да развивате и да чисите, това само при майстор, че ще изпуснете фреона.
Не бе,батко.Но хавата е ,че хич не 'цъка'/включва/.А кога му е кеф и на загрял мотор работи.Номера е,че го имам полото от 11 дни и не му знам добре'кефовете'.А един ,дет' се прави на отворен/но е с климотроник и "Крома"/ми разправя за въздух в системата и имало прозорче та да видиш пльокалчетата,та датчик отчитал като минел въздуха и затова се е..вал
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта