Съединител Помощ???

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
kingralf
Мнения: 144
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Съединител Помощ???

Мнениеот kingralf » Съб 24 ное 2007 14:19


Здравейте искам да ви попитам!!!
Преди два дни ми се скъса жилото на съединителя какво и от къде да си купя колко парички е?Видях че се сменя елементарно. Скоро май ще трябва да сменям и съединител да ми препоръчате марка? Колко пари е един съединител и колко взимат за смяната му????Полото е 1991г. 1043 HZ .




Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Съб 24 ное 2007 14:26


И да ти е саморегулиращо (80 лв струва) и да ти е обикновенно - вземи си обикновенно от Ауто+ за 25 лв
Каква ти е драмата със съединителя? Защо смяташ ,че е за смяна - като имах таково поло съм му сменял съединителя 3 пъти :cry:
Цени не мога да ти кажа защото не се знае какво точно ти е за смяна (кои елементи на съединителя). Иначе в най-трагичния случей 300 лв ,а най добрия ще ти легне 150 лв


Потребителски аватар
kingralf
Мнения: 144
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kingralf » Съб 24 ное 2007 14:33


Жилото си е обикновенно и нали е с две гайки се контролира едната опъва жилото другата седи на контра. Оставаше още малко до края и взе че се скъса а някъде четох че това може да е признак да се сменя съединител има ли нещо такова?


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Съб 24 ное 2007 14:40


Вкюваш си нормално на скорост, нямаш гадни тракания и свирения ,съеденителя не ти боксува - ако всичко е така спокойно ,не бързай да си слагаш главата в торбата , сменяй жилото и това е :!:


Потребителски аватар
kingralf
Мнения: 144
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kingralf » Съб 24 ное 2007 14:43


Да нямам проблеми за сега.Много рядко неиска да влезне първа ама щом казваш сменям жилото и и спи града така те разбирам поне :):):)


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Съб 24 ное 2007 17:39


kingralf написа:Жилото си е обикновенно и нали е с две гайки се контролира едната опъва жилото другата седи на контра. Оставаше още малко до края и взе че се скъса а някъде четох че това може да е признак да се сменя съединител има ли нещо такова?


значи жилото, обикновенното има 2 начина за реголиране!

1-вия и стандартен начин е този описан от тебе.
2-рия предполагам е трябвало да прибегнеш до него след като си развил докраи механизма горе... 2-рия начин е имаш долу вилката на скоростната където се захваща жилото още една гаига и винт от там можеш да отпуснесш допълнително жилото.

Само да не обуркам някой не съм 100% сигорен за поло 91г дали е такова жилото, при мен е такова аз съм 97г. Сложих обикновенно щото майстра във Варна 2 дена поръчва не му намериха самореголиращо се. И на ухото след вилката където захваща реално дупка за болт и жилото завършва с болт (бая дълаг) може спокойно на нов съединител да си го навиеш докрай и от горе да отреголираш вече.
Съмнявам се да е по различно, а имеено долу да е на друг принцип на захващане.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта