Термостат за поло AAU 92г.

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 17 яну 2008 10:17


моята теория, е че тези двигатели в поло са леко сбъркани защото:
-Термостата + датчика + цялата пластмаса, ги блъска ама индиректно въздух който влиза от решетката...
-Радиаторчето за парното като че ли е преоразмерено за тоз мотор.. в момента в който включиш парното... колата простива, а и явно влиза много бързо въздуха, и няма време да се затопли.
-Малък е мотора, и не може да загрее...
-Явно има нещо сбъркано в шибаният таралеж.
-Случвало ми се е младос-герман.. с ръчка.. термостата въобще да не отвори.
-Забелязъл съм , че когато системата е под налягане, тогаз термостата отваря по-рано... що обра ли му лайката...
Гоуемите студове се беше заледила решетката.. е нема да ви казвам, как си държеше 90-93 градуса като пич.. в това число и по цариградско...
чак се уплаших да не я грейна...

засега кво ми се върти у главуто:
1. Смяна на термостат + трихуйник, с такъв от АБД мотор или АБУ
2. Слагане на някаква пластинка/планка, която да пази целият термостат и пластмаса и датчик от директно духане
3. Тургане на някаква магария между решетката и радиатора.
4. Заформяне на някакъв въздуховод от изп. колектори към парното.. та хем да ми е топло по-бърже, хем да не охлажда много мотора.
5. Донагодяване и опция да духа топло на духалките на таблото ;)


ама требе ВРЕМЕ... и място да го разколача.. и да му Е... мамата...

ааа...
при 1043, и при 1.4 мотор.. келепир никъф.. държи си се еднакво.. но според мен е хептем заминал термостата...




dimitarvd
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 18 апр 2007 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч

Мнениеот dimitarvd » Чет 17 яну 2008 20:47


Идеята за слагане на някакъв картон м-ду решетката и радиятора ми хареса утре ще я пробвам. Абе ладата имаше парно а полото гола вода.


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Чет 17 яну 2008 20:56


wili98 написа:...

Такаааа,след няколко теми за парното на поло2ф и с проблемите с които всички вие сте се сблъскали,опитите които сте направили и взетите решения...
Започвам да си мисля че някога,някой,нещо е предобрял по моето поло..
(Не че нямаше подобна констатация при смяната на ангренажа-номера на мотора се вижда-пише AAU-купувам такъв-ама-НЪЦ...не уйдисва..Добре че момчето с авточастите ми е приятел-отишъл с няколко ремъка в сервиза...та накрая един паснал :shock :shock :shock )
Тва дето го написа Вили...еми,при мен го няма...няма драстично спадане на стрелката кат пусна парното на 3-е една чертичка,да...но чак як спад на стрелката-не!
Вече бързо ми се затопля колата,парно на 6,стрелката(кат се отлепи от ограничителя :lol: :lol: :lol: )кове 90те...рядко мърда надолу с много,само по инерция...и то с чертичка-макс,за кратко..Перката рядко се вкл...при задръствания-2,3 пъти... и при обезвъздушаването-кат сменях течноста-тогава изчаках докат най-накрая вдигне темп,за да вкл.перката..
Незнам,колеги...май мойто е по особено...или някой нещо е правил в германско...шашава история е тва мойто поло :roll: :roll: :roll:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта