Ново Поло в семейството иска съвет?
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Съб 01 дек 2007 13:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Ново Поло в семейството иска съвет?
От три дни имам Поло 1.4 ЕАХ мото. Преди избора на колата се допитах до форума какво да гледам (не лично), но по-разбиращи от мен гледаха мотор, аз си харесвах интериор. И сега е ред да се сменят консумативи. Отидох до един сервиз (уж голям, реномиран) питам за обслужване - масло, филтри, ремъци, вкл. ангренажен. Посъветваха ме да ида след три-четири дни, като първо запиша колата за смяна - цена на обслужването около 400 лева, понеже трябвало да се сменя и водна помпа, че вървяла с агрен. ремък. Нещо не бях ги доразбрала ли какво, но досега не бях чувала, че трябва да сменям водна помпа, при това работеща и реших няма да си оставя колата в този сервиз. Поръчах си в друг магазин - ангр.ремък, ролка, филтри и масло - всичко 120лв, а един приятел на полеви условия ще опре едно рамо. Но ме гложди въпрос редно ли е да се сменя помпата. И друго - къде в Пловдив има читав сервиз за VW, че ми е съвест да товаря все приятели с такива неща.
- veselin111
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 21:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Аз също съм от Пловдив, но читав сервиз незнам. Аз ходих на сервиза който се намира на бул"Христо Ботев"2(от коматевския възел като се тръгне към Ц.гара-отдясно:срещу стоматологичния факултет). Взеха ми 230лв.-смениха ми ремък-45лв, една ролка
-75лв(тук си мисля че ме излъгаха)масло,въздушен,маслен филтър и регулиране на съединителя.Аз лично не останах доволен, тъй като си мисля 4е майстора нещо ме извратка-не ми сварши всичко за което предварително се бяхме разбрали, лошото беше че аз бях на работа и му бях оставил колата
Един съвет: Където и да си закараш колата гледай да намериш време и ти да си в сервиза, че като те няма не се знае какво ти сменят и какво ти правят!
Със здраве да си караш колата! Честито!

Един съвет: Където и да си закараш колата гледай да намериш време и ти да си в сервиза, че като те няма не се знае какво ти сменят и какво ти правят!
Със здраве да си караш колата! Честито!
- veselin111
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 21:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
За маслото в скоростната няма как да разбереш какво е, освен ако не е сменяно и в някакви документи да пише с какво е сменено(ако има сервизна книжка-например или някъде някакъв стикер). Можеш да му провериш само нивото, дали е пълна, като отвъртиш пробката-ако потече масло значи нивото му е добре, ако не потече масло,значи му е малко!
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Съб 01 дек 2007 13:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Жена съм и да си кажа честно трудно ще стане с пробата, но искам да мога да поискам компетентно. Затова питам за що го де читав сервиз, зашото оставам с впечатление, че като видят жена в сервиз и повечето майстори смятам "че ядем доматите с колците". Извинявам се предварително, ако засегна някой майстор, но съм карала стара кола, преди полото и добре, че имам съвестни приятели, че повечето сервизи, в които съм се озовавала, ако оправят едно друго се разбие повече. Незнам само на мен ли ми се случва. Та за скоростните кутии прочетох, че е едно от слабите места, та искам да се провери още от сега, ако трябва да го сменя по добре да не му правя икономия, а ако е само трябва да се добави, т.е. може ли да се смеси със старото. Знам, че препоръчаното е 75W90, но може ли да се смесва с това, което е в момента?
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Съб 01 дек 2007 13:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
То сигурно и на моето е така, но сега тя е добре, ако потече ще я сменя. Има доста примери - сменяш, после се оказва фалшива и по сле пак сменя, а само за сигурност, айде де като потече ще я сменя, така или иначе някога ще се случи, но за проверка масло на скорости никой и дума не обели, ако не беше форума дали щях да знам?
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=24963-но както се казва-що не идеш направо да го сменят...преди това да проверят...Не вярвам че ще се наемеш сама да правиш тая гимнастика!Маслари-бол:wink:
освен това помпата може и да не протече,а да стърже свири....
освен това помпата може и да не протече,а да стърже свири....
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Ами , водната ти помпа не обтяга ангренажният ремък ,тъй че не е чак толкоз фатално ако не я смениш. Не мога да ти кажа : Не я сменяй щом не тече и щом лагера и не вие и няма луфт ,защото човек неможе да е 100% сигурен кога помпата ще сдаде багажа. Мога само да кажа ,че на сегашното ми поло АЕХ не му смених водната помпата ,а само ангренажният и пистовият ремък. На старото ми поло дето обтягането ставаше от водната помпа му смених 3 пъти ангренажният ремък (просто си ставаше за смяна след 45 000 - 50 000 км) и също не я смених - един господ знае на колко км е била вече.
Като ти сменят маслото на двигателя ,да погледнат и маслото в скоростите (досега никога не са ми искали пари за такова нещо)
Иначе обслужването на АЕХ- са ми излезе:
22 лв - ангренажен ремък
13 лв - пистов ремък
67 лв - обтягаща ролка
25 лв - труд (за смяна на горните работи)
15 лв въздушен филтър
13 лв филтър за вентилатора на купето
10 лв маслен филтър
32 лв двигателно масло
20 лв бензинов филтър (смениг си го сам)
---------------
217 лева
П.П. До колкото зная водната помпа срува към 40 лв - тъй че сама си направи сметката за тия 400 лв дето ти искат!
Като ти сменят маслото на двигателя ,да погледнат и маслото в скоростите (досега никога не са ми искали пари за такова нещо)
Иначе обслужването на АЕХ- са ми излезе:
22 лв - ангренажен ремък
13 лв - пистов ремък
67 лв - обтягаща ролка
25 лв - труд (за смяна на горните работи)
15 лв въздушен филтър
13 лв филтър за вентилатора на купето
10 лв маслен филтър
32 лв двигателно масло
20 лв бензинов филтър (смениг си го сам)
---------------
217 лева
П.П. До колкото зная водната помпа срува към 40 лв - тъй че сама си направи сметката за тия 400 лв дето ти искат!
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Водната ти помпа се задвижва от ангренажният ремък ,но не играе ролята на обтягаща ролка както е при някои други двигатели - сигурен съм 100%
Сега ако се задвижваше не от ангренажният ,а от пистовият ремък - тогава щях да кажа със сигурност ,че си е набутване да я сменяш щом няма признаци за нещо.
В твоят случей ,ако ти е чак толкоз зле лагера на водната помпа ,че да вие и да стържи чак си има опастност от блокиране на лагера и и тогава белята с ангренажният ремък може и да стане. Просто като свалят ремъка и разклати шайбата да видиш дали няма лушт. Ако няма луфт и не тече аз не сменям.
Не мога да бъда категоричен - НЕ СМЕНЯЙ - хубаво е да се смени ,ама аз от личен опит знам ,че квото сменям - пак трябва да го сменям - нещо голям карък съм с частите купувани от България
Сега ако се задвижваше не от ангренажният ,а от пистовият ремък - тогава щях да кажа със сигурност ,че си е набутване да я сменяш щом няма признаци за нещо.
В твоят случей ,ако ти е чак толкоз зле лагера на водната помпа ,че да вие и да стържи чак си има опастност от блокиране на лагера и и тогава белята с ангренажният ремък може и да стане. Просто като свалят ремъка и разклати шайбата да видиш дали няма лушт. Ако няма луфт и не тече аз не сменям.
Не мога да бъда категоричен - НЕ СМЕНЯЙ - хубаво е да се смени ,ама аз от личен опит знам ,че квото сменям - пак трябва да го сменям - нещо голям карък съм с частите купувани от България

-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Съб 01 дек 2007 13:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Ама тя нито вие, нито стърже нищо. Колицата върви перфектно. Даже на празен ход се заслушвам да я чуя дали работи, толкова е тиха. Просто купих колата преди три дни, от автокъща. Задължителна смяна - ангр ремък, ролка, масло филтри. Отивам в реномиран сервиз - те ми казват, а ангр ремък върви с водната помпа. Помпата да върви с ремъка - по бих се съгласила, но ремъка с помпата - нещо ме усъмни. Иначе, ако има пробем защо да си го правя по голям. То там дори не ми казаха какво би трябвало да сменя, като я разкачат ще видят какъв е ръмъка, помпа и др такива неща. Чудех се по тези сервизи няма ли каталози - тозо модел - такива са ремъците, приблизителна цена и човек да си прави сметката. Като не ми изнася нама да я оставя.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта